Dit onderwerp heeft 289 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 12-07-2007 19:31.
Tentamens (2006/2007)
- Geplaatst op maandag 18 september 2006 21:18Een nieuw studiejaar. Een nieuw topic.

- Geplaatst op maandag 18 september 2006 21:3425 oktober pas m'n eerste en dan pas weer in januari.If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)
- Geplaatst op maandag 18 september 2006 21:54Voor mij verschint de eerste volgende week maandag op Blackboard.

- Geplaatst op maandag 18 september 2006 22:17Ik hoef ook pas aan het eind van het blok.
Wel 2 essays tussendoor maar dat komt wel goed.
Ohja h.allo: Actualiteit heeft nu nog maar 1 essay en een klein tentamen aan het eind van het vak. Het was toch wat te zwaar was vorig jaar gebleken.
Meevallertje dus... - Geplaatst op dinsdag 19 september 2006 18:22God, wat verlang ik alweer terug naar het studentenleven

- Geplaatst op dinsdag 19 september 2006 18:5317 november mijn allerlaatste tentamen (en wel voor 15ECTS).

- Geplaatst op dinsdag 19 september 2006 18:5915 ects...:o
hehe pittig hoor...
ik heb dit blok maar 1 tentamen en maar voor 5 ects....
1 november geloof ik...
mijn bikkeltijd komt in januari....
- Geplaatst op dinsdag 19 september 2006 19:01Is een theorietentamen van 3,5 waarvoor ik onwijs veel moet lezen. Ben dan ook al begonnen met lezen en heb gelukkig nog twee maanden om te beuken op de stof. Want ik moet en zal dat allerlaatste tentamen halen zonder herkansing.
- Geplaatst op woensdag 20 september 2006 00:44quote:H.allo schreef:
en ook nog dezelfde boeken?? dan had ik het net zo goed wel kunnen doen dit jaarquote: SpeenOhja h.allo: Actualiteit heeft nu nog maar 1 essay en een klein tentamen aan het eind van het vak. Het was toch wat te zwaar was vorig jaar gebleken.
Meevallertje dus...
Ja dezelfde boeken en een essay over politieke moord.
We hebben wel een nieuwe docent. Thomas von der Dunk. Best een bekend historicus geloof ik maar wat een vermoeiend figuur zeg.
- Geplaatst op woensdag 20 september 2006 01:06quote:H.allo schreef:
dat is toch die gast met die aardappel in zn keel???
Ja met die hele oogst aan aardappelen in z'n keel. Wat een figuur zeg... En hij vind zichzelf nogal wijs.
En sowieso vind ik het niet zo'n boeiend vak maar ja je moet toch wat he...
Hoe is het met je grieks? - Geplaatst op donderdag 02 november 2006 17:57Retteketet! Dat was mijn laatste schooldag!
Op naar het laatste tentamen! (17 nov.)
.gif - Geplaatst op donderdag 02 november 2006 18:19wub-je heeft net haar eerste achter de rug
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op donderdag 02 november 2006 18:29Al een 8,5 en vandaag een 7,6 binnen gehaald

Volgende week nog 5 tentamens, wordt fliiiiink blokken komende week
- Geplaatst op donderdag 02 november 2006 20:20maandag beginnen ze voor mij. heb maandag Planologie, woensdag Visualiseren (als ik mijn toets gisteren gehaald heb, krijg ik vrijstelling) en Bestemmingsplannen (
) en vrijdag Calculus (kippetje)..
moet alleen nog een individueel procesverslag en een opdracht voor bestemmingsplannen maken
- Geplaatst op donderdag 02 november 2006 21:02Vorige week eerste tentamenweek gehad, en volgens mij redelijk goed gegaan. Zowieso wel al een "ruim voldoende" tot "goed" gehad voor een filmrecensie, het maken van een krant, presentatie en mijn persoonlijke leerplan.
Daarnaast afgelopen week mijn kernstage (7 EC) geregeld bij stichting P.A.N. (Promotie Amateurmuziek Nijmegen), en vandaag met een vriend een gesprek gehad met de programmeur van een tent in Nijmegen, waar uit is gekomen dat we 4 feesten mogen gaan organiseren waarbij we volledige artistieke vrijheid krijgen (en waarvoor ik ook nog eens 2 tot 3 EC krijg in het kader van Individuele Studie Activiteiten)
Studeren rocks
- Geplaatst op donderdag 02 november 2006 23:45deze week heb ik 2 herkansingen, eentje al achter de rug. Morgenochtend nog eentje.
Maar heb helemaal niet kunnen leren vanwege stage en werken ernaast
Dus ga straks even in bed wat doorlezen en hopen dat er morgen een slim engeltje op mijn schouder zit
- Geplaatst op vrijdag 03 november 2006 08:36
welke studie doe jijquote:Tumke schreef:
maandag beginnen ze voor mij. heb maandag Planologie, woensdag Visualiseren (als ik mijn toets gisteren gehaald heb, krijg ik vrijstelling) en Bestemmingsplannen (
moet alleen nog een individueel procesverslag en een opdracht voor bestemmingsplannen maken

- Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 16:59quote:Esther schreef:
17 november mijn allerlaatste tentamen (en wel voor 15ECTS).
Vanmorgen in de trein een planning gemaakt voor het echte studeerwerk voor de komende 2 weken (studeren voor tentamen/verslag aftikken). Vanmiddag thuis alle stof die ik voor tentamen moet leren (40 review artikelen en en 3 syllabi) op onderwerp bij elkaar gelegd. Daarna het stapeltje gekozen waarvan ik dacht;'daar heb ik het minst zin in', en aan de slag gegaan met leren. Dus, ik ben los!
Nog maar tien dagen te gaan! Zenuwappig! - Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 17:06pfff... was weer eens in slaap gevallen... niet handig.. want heb al te weinig tijd om uberhaupt wat te doen... woensdag Klinische odnerzoeksmethoden en donderdag Psychotherapie...
- Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 17:13zo het eerste tentamen gehad. hebben die hufters de multiple choice eruit gehaald en het aantal open vragen naar beneden gehaald. dus als ik nu een vraag fout heb, kost me dat direct een heel punt. het begint al lekker
You'll go straight to the gaschamber for this one - Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 17:14quote:redmer schreef:
welke studie doe jijquote: Tumkemaandag beginnen ze voor mij. heb maandag Planologie, woensdag Visualiseren (als ik mijn toets gisteren gehaald heb, krijg ik vrijstelling) en Bestemmingsplannen (

zie dit nu pas..
Ruimtelijke Ordening & Planologie doe ik.
Tentamen van gisteren wel aardig verneukt volgens mij. Alleen maar van die opsommingen.. Die had ik natuurlijk niet geleerd. 5,5 kan net denk ik.
ohja, Visualiseren -> vrijstelling - Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 17:503 januari ben ik de lul. Echt, wat een kutdatum
Vlak na O&N. Maar goed, deze keer gaat 't lukken, is m'n laatste Statistiekvak, de rest is al binnen. En dan dus wachten tot juni voor mn Diagnostiekvak.
Maarrrrrrr ik heb besloten de tijd niet weer weg te gooien, ik ga stage lopen
En ga gewoon een tweede onderzoek uitvoeren. Had geen fijn gevoel na mn Bachelor Thesis, er weinig van geleerd ook voor mijn gevoel en ik wil ze daar gewoon laten zien dat ik WEL in staat ben een goed onderzoek te doen en een nog beter thesis te schrijven, ook al kom ik tekort voor die Master. Want het schort me niet aan kennis en dit keer ook niet aan motivatie.
Beetje jammer alleen dat er weer totaal geen respons op mailtjes oid komt vanuit de Uni en dat ik inmiddels aan de 14e studieadviseur toeben (weer een andere deze maand dus
). Want vanuit het bedrijf is het al ok, ik kan begin december starten. wat zeg ik, ik GA begin december starten. Wiehoeeeee 4 dagen in de week mezelf weer nuttig maken
Dan ga ik maar alleen met een Bachelor de deur uit, mooi wel met 2 onderzoeken en mooi wel met een stageplek waar ik helemaal op mn plek zit. En dat komen al die andere studenten die wel een Master gedaan hebben mooi tekort, want onze Uni doet niet aan stages. Dus ook geen werkervaring. En ikke lekker wel ;wub:
3 januari gaan we voor de 8.
- Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 17:58
ok ,das universitair of HBO??quote:Tumke schreef:quote: redmer
welke studie doe jijquote: Tumkemaandag beginnen ze voor mij. heb maandag Planologie, woensdag Visualiseren (als ik mijn toets gisteren gehaald heb, krijg ik vrijstelling) en Bestemmingsplannen (

zie dit nu pas..
Ruimtelijke Ordening & Planologie doe ik.
Tentamen van gisteren wel aardig verneukt volgens mij. Alleen maar van die opsommingen.. Die had ik natuurlijk niet geleerd. 5,5 kan net denk ik.
ohja, Visualiseren -> vrijstelling
heb namelijk sociale geografie en planologie gedaan (of doe ik eigenlijk nog), en zag wel overeenkomsten, maar ook hele andere dingen die jij noemde voor je tentamen/opdrachten.... (veel concreter iig
)
maar je hebt in Utrecht ook een hbo ruimtelijke ordening en Planologie, misschien dat dat hier meer op lijkt..... - Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 18:00quote:wackiejacky schreef:
3 januari ben ik de lul. Echt, wat een kutdatum
Vlak na O&N. Maar goed, deze keer gaat 't lukken, is m'n laatste Statistiekvak, de rest is al binnen. En dan dus wachten tot juni voor mn Diagnostiekvak.
Maarrrrrrr ik heb besloten de tijd niet weer weg te gooien, ik ga stage lopen
En ga gewoon een tweede onderzoek uitvoeren. Had geen fijn gevoel na mn Bachelor Thesis, er weinig van geleerd ook voor mijn gevoel en ik wil ze daar gewoon laten zien dat ik WEL in staat ben een goed onderzoek te doen en een nog beter thesis te schrijven, ook al kom ik tekort voor die Master. Want het schort me niet aan kennis en dit keer ook niet aan motivatie.
Beetje jammer alleen dat er weer totaal geen respons op mailtjes oid komt vanuit de Uni en dat ik inmiddels aan de 14e studieadviseur toeben (weer een andere deze maand dus
). Want vanuit het bedrijf is het al ok, ik kan begin december starten. wat zeg ik, ik GA begin december starten. Wiehoeeeee 4 dagen in de week mezelf weer nuttig maken
Dan ga ik maar alleen met een Bachelor de deur uit, mooi wel met 2 onderzoeken en mooi wel met een stageplek waar ik helemaal op mn plek zit. En dat komen al die andere studenten die wel een Master gedaan hebben mooi tekort, want onze Uni doet niet aan stages. Dus ook geen werkervaring. En ikke lekker wel ;wub:
3 januari gaan we voor de 8.
klinkt goed!!
en stage is altijd goed voor de cv natuurlijk! leer je een hoop van!
maar kan je dan niet proberen gelijk aan het werk te gaan met je bachelor nu
maargoed werkervaring in de vorm van een stage is natuurlijk sowieso rlaxter dan niks! gefeliciteerd dus - Geplaatst op dinsdag 07 november 2006 22:41quote:redmer schreef:
ok ,das universitair of HBO??
heb namelijk sociale geografie en planologie gedaan (of doe ik eigenlijk nog), en zag wel overeenkomsten, maar ook hele andere dingen die jij noemde voor je tentamen/opdrachten.... (veel concreter iig
)
maar je hebt in Utrecht ook een hbo ruimtelijke ordening en Planologie, misschien dat dat hier meer op lijkt.....
HBO in Breda
is vrij concreet ja, per bimester 1 groot project en daarnaast een aantal cursussen.
als ik het zo lees komt het vrij goed overeen met ROP aan de hogeschool van Utrecht.
hoeveelste jaar doe jij nu? bevalt het je nog altijd?