Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. School & Studie
  4. Stage lopen

Dit onderwerp heeft 325 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 17:29.

Stage lopen

1. Medium
    Afbeelding van mmmmies

3,827 berichten
    Lid sinds November 2007

Goed zo Es!
    Ik snap inhoudelijk geen reet van je eiwitten en peptiden-gebeuren, maar fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat!

En Sjaak, goed idee dat gesprek met je decaan! Na een jaartje geen stage te hebben gelopen (tijdens mijn opleiding moet het ieder jaar) zag ik er heel erg tegenop om met mijn liostage te beginnen. Kan ik het nog wel? En wat nou als ik kutklassen krijg? etc. etc.
    Maar het is juist zo fijn om met iets bezig te zijn, waar je voor hebt geleerd en ik zit momenteel beter in mijn vel dan ooit tevoren. Heb het heel druk gehad, maar ik kreeg er ook wat voor terug: voldoening. Das echt een fijn gevoel! Na de vakantie mijn eindgesprek wbt stage. Mijn begeleider vindt dat ik minstens een 8 moet krijgen ^_^ leuk he!
    Dus ga alsjeblieft voor zo'n snuffelstage. Je kan het!!!

2. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

:surprise: eiwtten en peptiden :cheering: :wub:

3. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja, heel erg joehoe! :wub:

Mala, jij studeert toch aan TU Delft? :rolleyes:

4. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Esther schreef:
    Ja, heel erg joehoe! :wub:

Mala, jij studeert toch aan TU Delft? :rolleyes:
    ja, maar daar is meer dan eiwitten en peptiden hoor :rolleyes:

5. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Als u in 2007-2008 nog niet klaar bent, dan kom ik u wellicht vergezellen. ^_^

6. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Esther schreef:

:cheering:

technische scheikunde? of informatica? :unsure:

7. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mala schreef:
    quote: Esther

Computer Science (bioinformatics) ^_^

8. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Esther schreef:
    quote: Mala
    quote: Esther

Computer Science (bioinformatics) ^_^
    alvast een warm welkom in nerdytown! :surprise:

9. Xtra-large
    Afbeelding van zippo

17,981 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Esther schreef:
    Jeuh! Na anderhalve maand programmeren, waarvan de laatste weken bugs verwijderen, kan mijn script de relevante data vanuit een textfile naar mijn database integreren. Heb zojuist data van 1068 eiwitten en 10.000'en peptiden (onderdeel van eiwit) naar de database weg kunnen schrijven. Joehoehoehoe! Ben in nopjes! ^_^

En nu is de dataset met data van genen aan de beurt! :surprise:
    :surprise: whoehoe :cheering:

10. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mala schreef:

alvast een warm welkom in nerdytown! :surprise:

:punk:

occasion18.gif

11. Large
    Afbeelding van darkhelmetnl

10,065 berichten
    Lid sinds November 2007

Hehe, dat gaan we morgen ff vieren dan! :cheers:

12. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    DarkHelmet schreef:
    Hehe, dat gaan we morgen ff vieren dan! :cheers:
    Ja! :suprise:

13. Large
    Afbeelding van darkhelmetnl

10,065 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Ladysusy schreef:
    Gaaf hoor Es, klinkt echt moeilijk wat je allemaal doet!
    daarom doet Essie het ook -_-

14. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    DarkHelmet schreef:
    quote: Ladysusy
    Gaaf hoor Es, klinkt echt moeilijk wat je allemaal doet!
    daarom doet Essie het ook -_-

:lol:

-_-

15. Large
    Afbeelding van ItaloRoberto

8,222 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik begin de eerste van april met mijn stage.. echt al tijden zin in... onderzoek naar een kapseleiwit van HIV GP180 genaamd. Waar we een immuunrespons op gaan genereren als ik heb eenmaal in een vector heb dan.... 7 maanden minimaal werk... brr..

Nog een paar weekies es voor je presentatie... vond het toen echt heel eng eigenlijk.. mijn engels is echt zo belabberd (lezen lukt) ik bedoel kijk maar naar mijn nederlands.

16. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Ow man, ik schijt nog net geen peentjes! :lol: Maar ik ben sowieso niet iemand die graag praat. Ik luister veel liever. Maar ik doe gewoon mijn best om het als een leermoment te zien. Mijn stage zal niet vallen bij een belabberde presentatie.

Waar ga je stage lopen? En is het voor je Mastertraject? En ga je in de zomer door?

Zeg, jij hebt toch ook stage gelopen bij het NKI? Of daar een project gedaan? Want ik ben ondertussen op zoek naar een afstudeerstage en vind het onderzoek bij NKI ook wel wat. Maar had weer van iemand gehoord dat ze daar een sterke en vervelende hierarchie (vergeef me als ik fout schrijf) hebben/voeren.

17. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Roeien in modder! Blegh!

18. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Rapapa, heb ik dat?

Van de week is computer gecrasht en mocht ik OS X opnieuw installeren. Geen probleem. Computer deed en weer en bij testen of mijn mooie database nog werkte liep ik tegen een muur. Database weg! Postgres niet meer aanwezig. Blegh!

We zijn nu bijna drie dagen verder en ik ben nog niet daar waar ik was gebleven. Ik hoop vanavond mijn database weer op mijn computer te hebben. Komt weer lekker uit, zo vlak voor mijn presentatie (volgende week). Ik wilde deze week mijn verslag ook afhebben, maar dat gaat dus niet lukken. Potverdikkie toch, wat is het leven soms toch vervelend en ellendig!

*keep on smiling, keep on shining*

:lol:

19. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Ben klaar! Postgres is working again en de database was er nog! ^_^
    Toch nog ruimte voor zonneschijn in deze dagen! Wat is het leven toch mooi! :lol:

20. Xtra-large
    Afbeelding van jufliesje

15,730 berichten
    Lid sinds November 2007

:kusje:

21. Medium
    Afbeelding van mmmmies

3,827 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mies schreef:
    Goed zo Es!
    Ik snap inhoudelijk geen reet van je eiwitten en peptiden-gebeuren, maar fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat!

En Sjaak, goed idee dat gesprek met je decaan! Na een jaartje geen stage te hebben gelopen (tijdens mijn opleiding moet het ieder jaar) zag ik er heel erg tegenop om met mijn liostage te beginnen. Kan ik het nog wel? En wat nou als ik kutklassen krijg? etc. etc.
    Maar het is juist zo fijn om met iets bezig te zijn, waar je voor hebt geleerd en ik zit momenteel beter in mijn vel dan ooit tevoren. Heb het heel druk gehad, maar ik kreeg er ook wat voor terug: voldoening. Das echt een fijn gevoel! Na de vakantie mijn eindgesprek wbt stage. Mijn begeleider vindt dat ik minstens een 8 moet krijgen ^_^ leuk he!
    Dus ga alsjeblieft voor zo'n snuffelstage. Je kan het!!!

Ik ben zo trots op mezelf!!! Vandaag heb ik mijn eindgesprek gehad.
    Mijn begeleider van mijn stageschool wilde me in eerste instantie een 8 geven. Maar tijdens het gesprek met de fontysbegeleiders erbij stelden ze hem op een gegeven moment de volgende vraag: "Vond je Michelle haar stage goed of zeer goed?" Mijn begeleider antwoordde: "Zeer goed!" En toen zeiden mijn begeleiders van Fontys dat het dan een 9 (!!!!!!) moest worden!!

Whoehaaaaaaaaaaaaaaa. Dat had ik echt niet durven dromen. Voor mijn aller-aller-allerlaatste stage een 9!!!! B)

22. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Retteket, steek die maar in je zak! :D

Heldinnemies! :surprise:

23. Medium
    Afbeelding van mmmmies

3,827 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Esther schreef:
    Retteket, steek die maar in je zak! :D

Heldinnemies! :surprise:
    :blush:

24. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben ook best benieuwd wat ik voor beoordeling ik over een paar weken krijg. Had begin februari mijn tussentijdse evaluatie en dat was ook alleen maar goed of zeer goed met als kanttekening dat ik veel zelfstudie doe. Mijn stagebegeleider heeft een makkie aan mij, want ik vraag zo goed als niets. Ik red me wel en als ik iets niet weet, dan zoek ik naar antwoorden voordat ik een ander vraag. Maaaarrrr....mijn stagedocent is een nieuwe docent die ik niet kende en ik vind haar niet zo leuk. Zeg maar, helemaal niet leuk! Knetterstom! We hebben zelfs een aanvarig tijdens haar stagebezoek doordat ze dingen voor mij wilde gaan bepalen en mij behandelde als een seniel, terwijl zij en ik 3(!!) jaar schelen. Zo'n dom wijf! Ik geef niet snel iemand de wind van voren, maar ze was bij mij toch echt aan het verkeerde adres. :blush: En dan later nog mailen dat ze dacht dat ik het bijltje erbij neer zou gooien terwijl ik nooit enige aanleiding heb gegeven om dat te denken. :blink:

Nog vier weken en dan zit het er voor mij op. Ik zal nog eens een flink potje knallen. Retteketet!

25. Medium
    Afbeelding van mmmmies

3,827 berichten
    Lid sinds November 2007

Je stagedocent is vanuit de opleiding neem ik aan?
    Ja als je begeleider tevreden is, dan is er niets aan de hand.
    Je kan niet eerst met goed/zeer goed evalueren en je op het eind ergens op pakken toch?
    En wat ik allemaal lees doe je echt super je best, dat zien zij ook en das toch nog het belangrijkste??

Succes!!!! :luck:

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?