Dit onderwerp heeft 325 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 17:29.
Stage lopen
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 13:45Ben vanmorgen begonnen aan mijn stage.
Heb een eigen bureau, een locker, een snelle internetverbinding en mijn laptop ligt aan de ketting.
Heb zelfs mijn eerste werkbespreking gehad. Wat ben ik toch ook een bofkont. Joehoe!
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 13:48
Succes!
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 13:51Erg relaxt Es! Meteen je eigen plekkie!

Ben benieuwd hoe het morgen bij mij gaat....Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 14 november 2005 14:13Mn vriendin is vandaag ook begonnen, die was iets minder enthousiast

- Geplaatst op maandag 14 november 2005 14:15Ik heb vanochtend weer eens 2 brieven uit gedaan voor een stage
ik verwacht niets minder dan een eigen kamer
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 14:32Ik ben ook maanden niet enthousiast geweest, maar de laatste weken kreeg ik er toch wel meer en meer zin in. Ik was ook helemaal niet zenuwlappig. Al heb ik wel erg onrustig geslapen doordat ik in mijn hoofd allemaal dingen zat door te nemen.
En ik kwam ook nog een half uur te laat! Maar daar kon ik niets aan doen.
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 15:14Oehhh Es! De verdenking was
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 14 november 2005 15:19quote:femme schreef:
Oehhh Es! De verdenking was
En dat voor een debuut. Heb je 1 van die andere ook al gelezen?
Ben nu De Reunie aan het lezen. Wel een geestig boek.
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 15:21quote:Esther schreef:quote: femmeOehhh Es! De verdenking was

En dat voor een debuut. Heb je 1 van die andere ook al gelezen?
Ben nu De Reunie aan het lezen. Wel een geestig boek.
Ik zou en moest het uit krijgen
Vannacht om 5.18u had ik het uit
Nee nog niet... ik ga zo beginnen aan de Stro mannen
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 14 november 2005 15:24Mooi allemaal. De printer is ook geïnstalleerd.

Hef fun Femme.
- Geplaatst op maandag 14 november 2005 17:20waar loop je precies stage dan es, want dat is me dus even ontgaan

- Geplaatst op maandag 14 november 2005 18:35In Utrecht op een lab.

- Geplaatst op maandag 14 november 2005 20:10Potjandrie! Je eigen bureau!

- Geplaatst op maandag 14 november 2005 20:37
okeej dan....en nu mag je allemaal spannende brouwseltjes maken?quote:Esther schreef:
In Utrecht op een lab.

- Geplaatst op dinsdag 15 november 2005 07:17Nee, ik zit naast het lab en ga een database bouwen voor de datasets die data bevatten over genen en eiwitten (product van genen) die van het lab komt en die data in de database integreren. Daar moet ik voor programmeren (en daar ben ik zo'n held in!) en als er dan nog tijd over is ga ik allemaal spannende statistische berekingen los laten op een aantal dingen.
Ook spannend dus
En nu moet ik snel gaan ontbijteren! - Geplaatst op dinsdag 15 november 2005 07:40
Ben best wel zenuwachtigquote:femme schreef:
Erg relaxt Es! Meteen je eigen plekkie!
Ben benieuwd hoe het morgen bij mij gaat....
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 15 november 2005 07:45quote:femme schreef:
Ben best wel zenuwachtigquote: femmeErg relaxt Es! Meteen je eigen plekkie!
Hier nog zo een... Alleen moet ik nog voor de gesprekken...

Fijn Es dat je de eerste dag al zo goed bent doorgekomen!
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2005 07:54
wow!quote:Esther schreef:
Nee, ik zit naast het lab en ga een database bouwen voor de datasets die data bevatten over genen en eiwitten (product van genen) die van het lab komt en die data in de database integreren. Daar moet ik voor programmeren (en daar ben ik zo'n held in!) en als er dan nog tijd over is ga ik allemaal spannende statistische berekingen los laten op een aantal dingen.
Ook spannend dus
En nu moet ik snel gaan ontbijteren!
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2005 09:17
Met heldinnen komt het altijd goedquote:femme schreef:
Ben best wel zenuwachtigquote: femmeErg relaxt Es! Meteen je eigen plekkie!

- Geplaatst op dinsdag 15 november 2005 12:32Stage rules
Dan weet je weer waarom je al die tijd op de theorie hebt zitten zwoegen 
Succes
en heel veel pelzier!!!
Zelfde voor fem uiteraard
- Geplaatst op woensdag 16 november 2005 12:03Wat? Mijn koffielepel is gestolen!

- Geplaatst op woensdag 16 november 2005 12:19quote:Esther schreef:
Wat? Mijn koffielepel is gestolen!
the mothabitches!
maar gelukkig komt het met heldinnen altijd goed
- Geplaatst op woensdag 16 november 2005 12:48

- Geplaatst op dinsdag 22 november 2005 11:21Goeie grutjes, het is hier geen kattenpis.
Sta te duizelen op mijn pootjes van de hoeveelheid informatie die op mij afgevuurd wordt. Soms heb ik een moment waarop ik denk grip te krijgen op mijn stage-opdracht en niet veel later met rug tegen muur te worden geblazen. Dan blijkt de boel weer anders te zijn dan ik veronderstelde. Chaos.
*krabt op hoofd en denkt na* - Geplaatst op donderdag 24 november 2005 11:03wat voor opleiding doe je dan precies ?