Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. School & Studie
  4. Help jij mij bij mijn afstudeeronderzoek en win 2 kaartjes

Dit onderwerp heeft nog geen reacties, en bestaat uit 1 pagina.
Dit onderwerp is geplaatst op 27-04-2009 09:49.

Help jij mij bij mijn afstudeeronderzoek en win 2 kaartjes

1. Xtra-small
    Afbeelding van davey85

3 berichten
    Lid sinds November 2007

Beste Mensen,

Ik ben momenteel aan het afstuderen voor de opleiding Media en Entertainment Management.
    De richting die ik op ga is de richting van de dance evenementen.
    Voor mijn afstuderen moet ik een onderzoek doen naar de wensen en behoeften van dance liefhebbers en dan zit ik hier op Partyscene goed dacht ik zo!

Wanneer jullie mij helpen staat hier ook iets voor jullie tegenover.
    Je maakt namelijk kans op 2 gastenlijstplaatsen voor het aankomende evenement Superhelden in Utrecht, locatie de Nachtburgemeester. Onder de respondenten zullen deze gastenlijstplekken worden verloot en twee weken voor de definitieve datum van het evenement krijg je te horen of jij gewonnen hebt.
    Vergeet dus niet je naam en mailadres achter te laten na het invullen van de enquête en alleen volledig ingevulde enquêtes maken kans op 2 gastenlijstplekken.
    De enquête is te vinden via de volgende link: http://www.thesistools.com/?qid=76007&ln=ned
    Helaas is er momenteel geen verdere informatie terug te vinden over Superhelden maar dit volg Z.S.M.

Alvast bedankt voor de moeite!
    :P

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?