Dit onderwerp heeft 1814 reacties, en bestaat uit 73 pagina's. U bent momenteel op pagina 62 van 73.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 18:53.
wat wil jij studeren - wat studeer jij?
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 21:39Iemand Apothekersassistent?
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 09:32Ik denk dat ik wiskunde/natuurkunde wil gaan studeren (:
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 09:57
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:32Pfft ik weet het echt nog niet. Ik vind het zo ontzettend lastig om een keuze te maken. Ik heb ook nog geen een opleiding gezien waarvan ik echt denk dit is het. Waarschijnlijk ga ik nu het EH basisjaar doen. Dat is een jaar waarin je heel erg gevormd wordt enz.Live your life with arms wide open!
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:39Ik studeer HBO verpleegkunde aan de HZ university of applied sciences ( of gewoon Hogeschool Zeeland :") )Just live your life
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 11:02Wieeee het is nu definitief, nouja bijna dan. Ik sta nu ingeschreven voor Muziekwetenschap aan de UU en Muziek aan de HKU

- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 17:59quote:HartYou schreef op 29 January 2012 @ 19:13:
Kan iemand mij wat vertellen over psychologie? Wat kan je daarmee? Op HBO niveau - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:09
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 19:08Aaah, morgen opendag apothekersassistent
dus ik weet morgenavond meer, of ik het ga doen - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 19:13ik ga eerst nog 2 jaar havo doen en daarna waarschijnlijk journalistiek of media informatie en communicatie.
Iemand bekend met een van de twee opleidingen?www.lauraliciousss.blogspot.com - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:46Fiscaal recht op Universiteit Leiden
"Today I suddenly experienced an absurd but quite valid sensation. I realized, in an intimate lightning flash, that I am no one. No one, absolutely no one." Fernando Pessoa - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 13:35
Zou ik mogen vragen waarom belasting je zo aanspreekt? Ik snap dat niet zo goed dat er mensen zijn die dat interessant vindenquote:
'The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way in which its animals are treated' - Mahatma Gandhi - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:58
Zit nu dus ziek thuisquote:HartYou schreef op 03 February 2012 @ 19:08:
Aaah, morgen opendag apothekersassistent
dus ik weet morgenavond meer, of ik het ga doen - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:24
Hm, er is onwijs goed in te verdienen en je hebt zeer goede kans op de arbeidsmarkt. Ik wou heel graag rechtsgeleerdheid studeren maar ik wou graag een economisch aspect erbij hebben en zo kwam ik een beetje uit bij deze studie. Weetje het klinkt allemaal echt heel saai over belastingen, maar eigenlijk is het helemaal niet zo! Je moet wel enorm gemotiveerd zijn maar dat geld ook voor de gewone rechten studiequote:Matchacha schreef op 04 February 2012 @ 13:35:
[...]
Zou ik mogen vragen waarom belasting je zo aanspreekt? Ik snap dat niet zo goed dat er mensen zijn die dat interessant vinden
"Today I suddenly experienced an absurd but quite valid sensation. I realized, in an intimate lightning flash, that I am no one. No one, absolutely no one." Fernando Pessoa - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:51Ik ben momenteel bezig met de opleiding Paraveterinair Dierenartsassistent, om later door te leren voor dierenarts. Als ik dan helemaal klaar ben met die opleiding zou ik graag nog iets met patisserie willen doen.
Twee heel verschillende dingen, maar wel twee dingen die ik heel erg leuk vind om te doen. (: - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:29
Ohh ik kijk nu pas weer in dit topic hahaquote:Laraaaxxx schreef op 29 January 2012 @ 00:24:
[...]
Ik wil waarschijnlijk communicatiewetenschappen of cultuurwetenschappen studeren, waar studeer je en bevalt t?
Ik studeer in Maastricht en het is echt super
Als je vragen hebt kun je me n note sturen als je wil 
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:02
Ik wil ook de opleiding apothekersassistente doen!quote:
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:09Doet er iemand de opleiding apothekersassistente en kun je er iets over vertellen?
xxx - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 10:06Ik zou heel erg graag Journalistiek studeren, of anders Engelse taal & Cultuur. Nou ja, ik zit pas in 3V, dus ik heb nog even de tijd om er over na te denken.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:08Ik doe de opleiding lerares Engels
eerste jaar - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:01Zijn er mensen die lerarenopleiding biologie doen? Het liefst op de HAN?'You can dance anywhere even if only in your heart.'
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:06Ik wil graag Farmacie gaan studeren, of anders geneeskunde, voeding & gezondheid of psychobiologie, ben er nog niet helemaal uit (:
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:30Iemand Kunst Cultuur en Media in Groningen?
Of weet iemand een leuke kunst opleiding? (met het liefst iets van Theater?)
Dat lijkt mij echt geweldig, maar het liefst wil ik wat ervaringen lezen, of een opleiding vinden waarbij de toelatingseisen niet superstreng zijn.. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:53quote:Seasides schreef op 16 January 2012 @ 14:46:
Ik twijfel;
- Diergeneeskunde (sinds mn 6e)
- Psychologie
- Sociale Geografie
Oke, nu is er nog iets bijgekomen
- Fysiotherapie (en miss universitaire opleiding doorstuderen (moet wel met 7 gemiddeld slagen)) - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:28
DOEN! Heb 't een paar jaar geleden gedaan, was enorm waardevol:)quote:jeepeetje schreef op 02 February 2012 @ 10:32:
Pfft ik weet het echt nog niet. Ik vind het zo ontzettend lastig om een keuze te maken. Ik heb ook nog geen een opleiding gezien waarvan ik echt denk dit is het. Waarschijnlijk ga ik nu het EH basisjaar doen. Dat is een jaar waarin je heel erg gevormd wordt enz.