Dit onderwerp heeft 2016 reacties, en bestaat uit 81 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 81.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:34.
Het afreageer topic!
- Geplaatst op donderdag 19 maart 2009 20:21Wiskunde:
Dingen die ontstaan uit het niets zonder reden.. die vervolgens op alle manieren kunnen worden gemierenneukt.To be a rock and not to roll. - Geplaatst op donderdag 19 maart 2009 20:31okeeee ik en zo'n jongen vinden elkaar best leuk, maar iedereen bemoeid zich ermee;
Hoe gaat het met ___ ?
Enzo, ik word er zooooo ongeloofelijk gek van.
pfoeeeee, dit was even nodig
one day life will flash before your eyes, make sure it is worth watching - Geplaatst op vrijdag 20 maart 2009 17:22MOZES KRIEBEL!
waaaarom moet ik nog veul huiswerk maken?
waarom moet ik er uit om 7 uur op een fackin' zaterdag?
waaaaaarom reageert hy zoo op myn flirtpogingen maar zo dat het vaag blyft?
waaaaaarom is myn ex zoo'n ongelooflyke asshole?
ojaa, omdat 'ie me ex is.daddy always said, when a boy doesn't love you, he's gay. xd'. - Geplaatst op vrijdag 20 maart 2009 17:24
HELEMAAAAL MEE EENS!quote:RodeHetePeper schreef op 19 maart 2009 @ 20:21:
Wiskunde:
Dingen die ontstaan uit het niets zonder reden.. die vervolgens op alle manieren kunnen worden gemierenneukt.
eerst uit de haakjes halen dan d'r weer in en dan hoppaaa x = o.
yeaaaaaaaaah, right.
ik moet nog 20 opgaven!daddy always said, when a boy doesn't love you, he's gay. xd'. - Geplaatst op vrijdag 20 maart 2009 17:33Ugh ik word gek van jongens! Er is zo'n jongen en die zit de heletijd met me te flirten op msn en ik weet dus echt niet wat ik er van moet denken... AAAAAAAARGH!Catch me if you can
- Geplaatst op vrijdag 20 maart 2009 20:25AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH! TERING SLET ! >.<
vriendinvanmijflirtmetmnvriendjehello :)) - Geplaatst op zaterdag 21 maart 2009 11:28AAAAAAAAAAAAH! KUUUUUT!
IK WIL KOEKIESSS!Damn kids, Don't buy drugs! If you become a popster, you will get them free. - Geplaatst op zaterdag 21 maart 2009 13:08$w%^%*&(&#$%^$%&
Het is verdomme echt mijn ongeluks maand.hoi (: - Geplaatst op zaterdag 21 maart 2009 15:36AAAAAAAAAAAH :@
Echt ik ben zooo boos dat mn ouders er niet zijn op mn verjaardag!
Ze helpen mn tante in haar nieuwe huis! Ik heb alles gekregen wat ik wou,
Maar HALLOOOO?! Ik ben jarig hoor! - Geplaatst op zaterdag 21 maart 2009 15:59kloteschool met hun kloteprojecten en hun klotecijfers en kloteleraren.
gatverdamme, wie moet er nou huiswerk maken op een ZATERDAG?!⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op zaterdag 21 maart 2009 16:05bekutterij
val dood kut Ben.Check out my FashionBLOG www.bebamboozled.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 12:53aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
grrrrrr.
stom kutwijf!!
een vriendin heeft ruzie met een vriendin en gaat die ene ook ruzie met mij maken en er andere mensen bij betrekken
kutwijf!!! - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:17AAAAAAAAAHHH VIEZE (@$&@$*(&@$*@% IK HAD HET KUNNEN WETEN.
zo.. - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:29waarom snap ik wiskunde zo goed dat al mijn antwoorden niet kloppen met het antwoordenboekje
?
pfffft ik moet er morgen een test over maken. wat een frustratieik was londoniscalling/ puppet of dreams - still sort of under construction - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:32Gvd, stom klote wijf!
Ik heb gvd toegegeven en sorry gezegt, en alles is nogwel mijn schult nu!?
Want ik meot nu maar voor de 3e keer sorry gaan zeggen want mevrouw vind het nogsteeds niet goed genoeg? Hallo??!! Ik heb toch niet alles gedaan? Nee Prinisess (naam) doet alles goed. Ja.. I maar absoluut niks weten van me verjaardag. Ik negeer haar nu volkomen.. en kraak haar achter haar rug om af?! En straks maar zeiken bij A. Want dan zit ik de hele zomer vakantie alleen want ze kiest toch al jou katn kan ik lekker koos vriendloos de hele zomer thuis sitten met zeikende ouders.
Mijn leven is echt geweldig. Echte vriendinnen bestaan niet!http://i-eat-pancakesoup.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:34waarom moet je bij wiskunde uitleggen dat iets is. HET IS TOCH GEWOON ZO?!?
ja ik moest uitleggen waarom iets zoveel cm was T____T. - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:40heb ik weer ,zeg ik niks krijg ik te hore van een docent dat ik mijn mond moet houden!!living my life to the max!!
- Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:41slechte:WAAROM WAAROM WAAROM ?
waarom waarom waarom
goede: IK HEB EEN VRIENDJE!
ow en ik ben trg blond
_x danger danger,candy from a stranger - Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 16:43faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack
Kies ik eens voor mezelf, heb ik meteen heibel!!
Kan ik ook eens respect krijgen van anderen??
Faaaaaaack, agressie en frustratiewww.twitter.com/Kraplapje - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 10:11!@#@@!@#%&&^$!!@@%^@!!!
mn been doet ontzettend veel pijn ¬¬I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 12:29AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
zo. dat lucht op :] - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 12:38quote:xFemkeehx schreef op 20 maart 2009 @ 17:24:
[...]
HELEMAAAAL MEE EENS!
eerst uit de haakjes halen dan d'r weer in en dan hoppaaa x = o.
yeaaaaaaaaah, right.
ik moet nog 20 opgaven!
Ik nog maar 40 ! =] En ik heb mn boeken niet bij me YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
IIIIIIKHEBEENMESVASTEENHEELSCHERPMESENDAARMEGAIKMNBROERINHONDERDLELIJKEIRRITANTESTUKJESSNIJDEN.
Ik hou niet zo van mijn broer.Lies spread, like your legs did. - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 18:30AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. IK HAAAAAAAAAAAT DAT STOMME KUTJOCH. EN IK HAAT SCHOOL. EN MN GESCHIEDENISLERAAR, DOOR DIE GOZER BEN IK AL DE HELE WEEK MISSELIJK. (hij stonk laatst heel erg)
- Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 19:08
hahahaha xD geweldigquote: - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 12:39upje,
volgens mij is hier soms wel vraag naar
.