Dit onderwerp heeft 2016 reacties, en bestaat uit 81 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 81.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:34.
Het afreageer topic!
- Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:21ben je boos? of heb je ruzie met iemand? of heb je zin om ruzie met iemand te maken, hier kan je je afreageren!
- Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:24AAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Zo, dat waren m'n frustraties van vandaag
Valt nog mee vind ik... - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:24Grr.. halfziek, en ik wil vandaag juist niet ziek zijn omdat ik vanalles ga doen! AARGH XDLaMoustache wijzigde dit bericht op 07-02-2009 13:30 met 91%You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr.
- Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:25EN JEZUS WAT STOM
HET IS:"
HET AFREAGEER TOPIC
AAAAAAAAAAAAAAAAAH.
hihi - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:32IK BEN ZOOOOOOOO VERLIEFDDDDDDD
Ik was GowithdaflowYO :] - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:48IK OOOOOOOOOOOOOOOOOOK VERLIEEEEFD
EN WAAROM GAAT IE NOU 2 WEKEN OP VAKANTIE
i\'m in love with you - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 22:55pff ik baal ervan dat mn vriend het op mij afreageerd dat ik niet bij hem mag slapen :S het is toch niet MIJN schuld dat het niet van zijn ouders mag
hm =(Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt! - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 23:00AAAAAA IK SNAPTE NIET WAAROM HY HET DEED EN IK WAS BOOS MAAR HY VOELDE ZICH ZO SCHULDIG EN TOEN KREEG IK WEER MEDELYDEN EN TOEN DIT EN DAT EN DIT SLAAT NERGENS OP WANT NIEMAND SNAPT T MAAR IK MOET T KWYTTTTTTT. maar t is nu weer goed tussen ons
We're smiling but we're close to tears. These times are hard, and they're making us crazy, but don't give up on me baby. ~The Scipt - For the first time. - Geplaatst op donderdag 05 februari 2009 23:00quote:Roobinn_x schreef op 05 februari 2009 @ 22:25:
EN WAT STOM
HET IS:"
HET AFREAGEER TOPIC
AAAAAAAAAAAAAAAAAH.
hihiNous sont contente d'être la, et voila on s'aime - Geplaatst op zaterdag 07 februari 2009 13:28AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nouja het lucht niet echt opWE HAVE GREATNESS WITHIN US! - Geplaatst op zaterdag 07 februari 2009 13:41waarom word ik godverredomme verliefd op zo'n $%#^@* asshole.
- Geplaatst op zondag 08 februari 2009 18:04AL DIE DELLETJESSSS :@:@:@:@:@::@:@:@:@:@:@, HOU HET GEWOOOON BIJ ÉÉN MEISJE STELLETJE MOTHAFUCKASSSSSSS!
- Geplaatst op zondag 08 februari 2009 18:09quote:STONER schreef op 07 februari 2009 @ 13:41:
waarom word ik godverredomme verliefd op zo'n $%#^@* asshole.
IK KEN HET! EN DAN VIND IK IEMAND LEUK, BLIJKT HIJ OOK EEN ASSHOLE TE ZIJN
EN DAN GAAT ALLES KUT & HUIL IK WEERT'es folle, ou qoui? - Geplaatst op zondag 08 februari 2009 18:13-koeienvlaai wijzigde dit bericht op 27-12-2009 02:25 met 100%
- Geplaatst op zondag 08 februari 2009 18:22HAAT AAN LERENN ARGHGHGHGHGHHGHGGHGHGHG
:]www.beatlovingmusic.blogspot.com/ - Geplaatst op zondag 08 februari 2009 18:23quote:STONER schreef op 07 februari 2009 @ 13:41:
waarom word ik godverredomme verliefd op zo'n $%#^@* asshole.
OMG IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik kan het niet eens aan mijn vriendinnen zeggen want dan gaan ze me daar voor altijd mee pesten en AAAAAAAAAHHH hij is zo'n lul en ik ben verliefd op hem en ik probeer hem uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet almaar goed dat hij niet op mij valt.
:')Girlscene makes people famous - Geplaatst op dinsdag 17 februari 2009 00:27jipdnpqweiniropbfewbfopwerpwentrpqwetetet
.Many different roads to choose, searching for the strength to make it through. - Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 18:56quote:
Sorry vond ik even grappig. Wetetet, wetetet, wetetet, wetetet, wetetet, wetetet, wetetet, wetetet
Maarja ik wil nu gwn gvvddd gvakaaniteeeeeee en geen so morgen en ik wil zo veel maar ik heb het niet whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
klaar (A)You've got a face for the radio. - Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 18:59Ik vind het stom dat ik toch niet kan afspreken met die jongen. Het is een nogal lang verhaal en ik heb geen zin/behoefte om het te vertellen.
Maar het is wel nogal kut.The only thing worse than being talked about is not being talked about. - Oscar Wilde - Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 22:51AAAAAAAAAAAAH KKJHDISFBDCUOFCH YGJKSBADLKAJD GRROOOOOOOOOOOOOOOOM KLOTE TERINGZOOI DUJHDNAKJFGWOUDHN
zo.
KUDWBSXWUIE
klaar.i love to dress up and party down - Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 22:59
- Geplaatst op donderdag 19 februari 2009 12:25WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Waarom ken ik HEM nou niet
En ik zit gelukkig op een prive account (A)
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WAAROMM xD Okee dit is droog
Succes met afreagern
- Geplaatst op donderdag 19 februari 2009 12:27ik ben zo pissed. PIIEEEEPPPvent dt het is. echt zo lullig
whaaaaaaarhh! pfff grrrI'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op donderdag 19 februari 2009 12:27WOEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hy is op wintersport sinds vrijdag en hy heeft nog geen 1 x gesmst!!!
ik hoop dat ie een verdomd goeie reden heeft
We're smiling but we're close to tears. These times are hard, and they're making us crazy, but don't give up on me baby. ~The Scipt - For the first time. - Geplaatst op donderdag 19 februari 2009 12:29IK BEN ZO VROLIJK!!!!

mag je je eigenlijk ook afreageren als je vrolijk bent?