Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Nieuws, Politiek & Achtergronden
  4. Hoe stom ben je dan: nog ff voor de trein langs fietsen

Dit onderwerp heeft 60 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-09-2010 22:31.

Hoe stom ben je dan: nog ff voor de trein langs fietsen

1. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kevin schreef:
    quote: Freek
    Dan "mamma ik wil gelijk hebben" E,

wil je misschien ff rustig doen?
    :lol:
    Ontopic -_-

2. Xtra-large
    Afbeelding van Bloemsel

24,097 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan E schreef:
    quote: Claudia
    quote:
    'Ja sorry, onze ambulance staat bij iemand die door een trein overreden is, dusgeen wage beschikbaar. Er komt er nu een van ver dus het kan wat langer duren', de ongevallen dienst van de NS moet uitrukken, treinstel uit de running voor een fikse wasbeurt met als gevolg uren durende nadelige effecten op de dienstregeling, etc, etc.

Enig idee wat zo'n geintje op zo'n dag allemaal kost? Je zit al snel aan de tonnen, alleen omdat er één of ander ongeduldig figuur 'haast' heeft en denkt een trein te kunnen terugkoppen indien nodig.

Geen medelijden mee dus... Vind het erger voor de direct betrokkenen eromheen -_-

Als jij plat bent gejakkerd door een trein, dan komt het ambulancepersoneel jou niet bij elkaar zoeken hoor. Die komt hoogstens met grof geweld aangereden voor de machinist/conducteur (of er moet een overlevend zijn :rolleyes:) Als er al een overlevende is, dan is de ambulance er inderdaad wel ja...

De brandweer mag jou namelijk met een prikstok weer bij elkaar zoeken en je wordt gewoon in 1 of andere zak/kist gedropt. Aangezien je er toch bijna nooit meer wat van kunt maken -_-

Heb zelf 3 x meegemaakt dat er iemand voor die trein terecht kwam. Een keer op het station in Meppel, die gast ging gewoon op het spoor zitten, en nog 2 x bij een zelfmoord (1 x gast in een auto en die ander sprong er maar gewoon voor)

Wal-ge-lijk! :sick:

Triest ongeval weer dit trouwens... :(

Ambulance komt wel degelijk ter plaatse en blijft ook ter plaatse ter ondersteuning. Het opruimen van het stoffelijk overschot is niet de hoofdtaak van de brandweer. Vaak wordt dit gedaan door de brandweer, de (spoorweg)politie, de GGD en/of de begrafenisondernemer of een combinatie van deze mensen....

Bovendien moet er een schouwarts van de GGD ter plaatse of naar het mortuarium komen om de doodsoorzaak vast te stellen. Dit gaat ook weer in overleg met de Centrale Post Ambulance van de GGD.

En dan heb je nog de traumaheli die meevliegt bij de meeste meldingen van deze aard...

Oh nou, dan zal mijn oom wel een verhaal uit zijn duim gezogen hebben. Brandweercommandant. Hij en zijn team mogen altijd de rotzooi opruimen en die trein schoonspuiten. Traumaheli ook nog niet gezien, maar goed, ik ben ook niet bij alle treinongevallen he... En ik ben natuurlijk geen "incrowd" :rolleyes:

Ben er 3 x bij geweest en ik heb daarvan 2 x een ambulance weer weg zien rijden nadat het ongeval gebeurt was en er voldoende hulptroepen aanwezig waren. Bij de andere keer bleef ie inderdaad, maar dat was meer omdat mensen op het station die gast voor de trein zagen gaan zitten. En het bloed nogal wat over het perron heen spatterde

3. Xtra-large
    Afbeelding van Bloemsel

24,097 berichten
    Lid sinds November 2007

En bij de weg: ik zeg ook nergens dat ie niet ter plaatse komt, die ambulance dus

4. Xtra-large
    Afbeelding van Bloemsel

24,097 berichten
    Lid sinds November 2007

En ik zie die kaffers van de spoorwegplisie nog niet met een prikstok langs de bermen struinen, althans, als ik de verhalen van mijn oom mag horen: die staan al te putten als ze wat bloed op die trein zien zitten :P

Maar ja, wie ben ik he :surprise:

5. Xtra-small
    Afbeelding van Phono

55 berichten
    Lid sinds November 2007

Ontopic mensen...

6. Large
    Afbeelding van Wegisweg

10,400 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat een aannames allemaal weer. Wie weet wat de precieze toedracht is...

Wie weet was ze wel zo in luv dat ze dromend over haar geliefde die hele bomen niet bewust heeft opgemerkt.... laat staan de trein....

7. Xtra-large
    Afbeelding van Greppeltor

13,081 berichten
    Lid sinds November 2007

Misschien was ze wel blind en doof...

RIP Braobants vrouwke :cry:

8. Xtra-large
    Afbeelding van Senzi

12,521 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Jayton schreef:
    quote:

Moet je kijken wat het kost als ik mijzelf in de Schipholtunnel voor de trein werp.

tsja.... dat wel zonde zijn

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:wub:

9. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,857 berichten
    Lid sinds November 2007

Het is de schuld van de NS, wie verwacht er nu tegenwoordig nog dat de trein ook echt op tijd is!

10. Large
    Afbeelding van doompjoe

9,502 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grote Smurf schreef:
    Het is de schuld van de NS, wie verwacht er nu tegenwoordig nog dat de trein ook echt op tijd is!
    :lol:

11. Small
    Afbeelding van Kiss_Xx_

Tanja
    137 berichten
    Lid sinds November 2007

Shit, wat kunnen mensen ontzettend hard zijn.

Toevallig kende ik die mensen, de vrouw stak over omdat iemand die voor haar fietste ook overstak, zij dacht ik kan ook nog wel over steken. De vrouw had haast omdat haar dachter ziek was.

Twee dochters had de vrouw, die het nu doen zonder moeder. En dan zeggen jullie: geen medelijden.. denk eens eventjes na ofzo.. er zijn denk ik weinig mensen te vinden die nog nooit zoiets hebben gedaan. Dikke pech had de vrouw gewoon.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?