- Fashionscene
- Nieuws, Wetenschap & Cultuur
- Nieuws, Politiek & Achtergronden
- En dat was het dan voor Turkije...
Dit onderwerp heeft 62 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 12-12-2010 18:12.
En dat was het dan voor Turkije...
- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 18:00vergeet trouwens afrika niet,
dat weghalen van interne barrieres, heeft de externe barrieres ook niet onverdeeld goed gedaan
maar nogmaals, IK PERSOONLIJK ben wel voor een 'groter' europa
- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 18:26quote:jihad schreef:
WAT HEB JE TEGEN BULGAREN DAN KNEUS?

Hoepel jij hier gewoon eens op vriend, niemand zit op je te wachten...
Of zitten er nog een stelletje haveloze Bulgaren hier in hun eigen topic?
Ik heb overigens niets tegen Bulgaren, en er ook niets mee trouwens. Ik ken ze van de yoghurt en het worstelen en daarnaast interesseert de Bulgaar me geen moer...
- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 18:43
het hemd is weer eens ouderwets nader dan de rok zie ik alweerquote:Tjeerd schreef:quote: jihadWAT HEB JE TEGEN BULGAREN DAN KNEUS?

Ik heb overigens niets tegen Bulgaren, en er ook niets mee trouwens. Ik ken ze van de yoghurt en het worstelen en daarnaast interesseert de Bulgaar me geen moer...

- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 18:56
ik denk dat je een keer bij jezelf te rade moet gaan tjeert, en wat nou laveloze bulgaren, wat probeer je nu weer duidelijk te maken dan?quote:Tjeerd schreef:quote: jihadWAT HEB JE TEGEN BULGAREN DAN KNEUS?

- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 19:23Alsof ik met jou een 'gesprek' aan ga...

Ga een beetje serieus replyen op anoniem figuur met de naam 'jihad'...
Vind je dat nou stoer? Zo'n naam? Beetje wel he? laughing7.gif - Geplaatst op woensdag 29 november 2006 19:26
Allicht, wat moet ik met een rok?quote:redmer schreef:
het hemd is weer eens ouderwets nader dan de rok zie ik alweer

- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 19:32quote:Mala schreef:
daarom moeten we ook niemand buitensluitenquote: Wesz
en onvrede bij de landen die buitengesloten worden.quote: Mala
het project Europa, vrede door economische afhankelijkheidquote: timanovicquote: redmerloopt nederland in de pas met de eu is het niet goed, lopen ze voorop is het niet goed etcetc.
qua milieu lopen we prima met de EU/wereld hoor, zelfs voorop, moeten we dat dan ook terugdraaien timanovic....
en daarnaast is het toelaten van een land van die omvang wel even iets wat je rustig moet bekijken.
als die grondwet erdoor zou zijn gekomen (ja ik weet het als,als,als) dan zou turkije uit het niets het eennamachtigste land worden in de EU betreffende stemrecht (namelijk op inwoneraantal...)
maargoed al met al sta ik best open voor een turkije bij de eu, daarbij zeggende dat totaalcijfers over turkije nogal nietszeggend zijn gezien de interne kloof in dat land
Op positieve zaken mag je best voorop lopen ja
Al doet Nederland dat met het milieu allang niet meer 
Ik vind een negatieve EU-houding niet positief. We hebben juist als Nederlands handelsland de EU zo hard nodig, de meeste mensen beseffen dat helemaal niet. En zoals de EU in het verleden voor vrede in Europa heeft gezorgd, zo kan het nu ook zorgen voor een oplossing voor het integratieprobleem.
Niet onbelangrijk om te vermelden. Tot nu toe hebben alle uitbreidingen Nederland economisch gezien alleen nog maar goed gedaan, om nog niet te spreken over de vooruitgangen in de nieuwe lidstaten.

Maar als je niemand buitensluit wat is het nut ervan dan?
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op woensdag 29 november 2006 20:05ze hebben het constant over cyprus blablabnla
maar wat iedereen even voor het gemak vergeet zijn de Koerden in het Oosten die door de turken behandeld worden als untermenschen. Daar zou ik eerst verandeirng in willen zien. Plus dat de algehele schijnheiligigheid over vernieuwing in turkije nergens op gebasseerd is en dat hele overheidsapparaat nog steeds met martelingen en ontvoeringen werkt. - Geplaatst op woensdag 29 november 2006 20:23
vrede?quote:Wesz schreef:quote: Mala
daarom moeten we ook niemand buitensluitenquote: Wesz
en onvrede bij de landen die buitengesloten worden.quote: Mala
het project Europa, vrede door economische afhankelijkheidquote: timanovicquote: redmerloopt nederland in de pas met de eu is het niet goed, lopen ze voorop is het niet goed etcetc.
qua milieu lopen we prima met de EU/wereld hoor, zelfs voorop, moeten we dat dan ook terugdraaien timanovic....
en daarnaast is het toelaten van een land van die omvang wel even iets wat je rustig moet bekijken.
als die grondwet erdoor zou zijn gekomen (ja ik weet het als,als,als) dan zou turkije uit het niets het eennamachtigste land worden in de EU betreffende stemrecht (namelijk op inwoneraantal...)
maargoed al met al sta ik best open voor een turkije bij de eu, daarbij zeggende dat totaalcijfers over turkije nogal nietszeggend zijn gezien de interne kloof in dat land
Op positieve zaken mag je best voorop lopen ja
Al doet Nederland dat met het milieu allang niet meer 
Ik vind een negatieve EU-houding niet positief. We hebben juist als Nederlands handelsland de EU zo hard nodig, de meeste mensen beseffen dat helemaal niet. En zoals de EU in het verleden voor vrede in Europa heeft gezorgd, zo kan het nu ook zorgen voor een oplossing voor het integratieprobleem.
Niet onbelangrijk om te vermelden. Tot nu toe hebben alle uitbreidingen Nederland economisch gezien alleen nog maar goed gedaan, om nog niet te spreken over de vooruitgangen in de nieuwe lidstaten.

Maar als je niemand buitensluit wat is het nut ervan dan?

- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 20:53quote:H.allo schreef:
dat is een binnenlandse aangelegenheidquote: Flappekkeze hebben het constant over cyprus blablabnla
maar wat iedereen even voor het gemak vergeet zijn de Koerden in het Oosten die door de turken behandeld worden als untermenschen. Daar zou ik eerst verandeirng in willen zien. Plus dat de algehele schijnheiligigheid over vernieuwing in turkije nergens op gebasseerd is en dat hele overheidsapparaat nog steeds met martelingen en ontvoeringen werkt.
de koerden hebben het waanidee zich te moeten afscheiden. zo worden hier in nederland de friezen ook gewoon als minderwaardig gezien hoor 

- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 20:55quote:Tjeerd schreef:
Allicht, wat moet ik met een rok?quote: redmerhet hemd is weer eens ouderwets nader dan de rok zie ik alweer

te makkelijk tjeerd
- Geplaatst op dinsdag 15 januari 2008 15:41
jaaa!!!quote:Tjeerd schreef op 29 november 2006 @ 15:33:
[...]
Jij bent dan ook vast nog nooit in Turkije geweest...
Enorme afzetmarkt, strategisch belangrijk, zou echt niet weten wat er op tegen is. Liever Turkije erbij dan van die Roemeense of Bulgaarse armoedzaaiers...
- Geplaatst op zondag 12 december 2010 18:12-
- Fashionscene
- Nieuws, Wetenschap & Cultuur
- Nieuws, Politiek & Achtergronden
- En dat was het dan voor Turkije...