Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Nieuws, Politiek & Achtergronden
  4. Donner wil landelijke registratie graffiti

Dit onderwerp heeft 34 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 19-08-2010 16:39.

Donner wil landelijke registratie graffiti

1. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mala schreef:
    quote: Wesz
    quote: redmer
    wat een rare redeneringen weer hier :blink: het hoort erbij, het is mooi, en dus moet het maar gedoogd worden ofzo :wacko:
    het zal jouw winkel of huismuur maar zijn :wacko: dan wordt er weer anders gepiept hoor,
    ik vind het 9 v/d 10 keer lelijk, maar dat zal me jeuken, als ze het doen op plekken waar het mag (die zijn er meen ik) dan vind ik het prima, en ik vind ook best dat de gemeente zulke plekken moet stimuleren.

maar ongevraagd op iemand zijn muur/huis/trein allerhande 'troep/kunst' kladderen kan gewoon niet, sim-pel! of je nou in de stad woont of in een dorp! en tuurlijk kan je het in de stad verwachten er rekening mee houden, en het hoeft van mij ook niet bovenop de agenda, maar het blijft asociaal (en het kost veel geld), ik vind het dan ook prima als dat aangepakt wordt :)

Schrijvers blijven schrijven... daar kun je simpel gezegd helemaal geen ruk aan doen. Toon maar aan dat die tag van die schrijver is.... een tag is na te maken en het is niet als een echte handtekening die duidelijk van 1 persoon is.

Hoeveel crews zijn er wel niet actief? Dat is niet 1 persoon maar dat zijn een heleboel personen die hetzelfde schrijven.

Dus ik blijf erbij dat graffiti best aangepakt mag worden als het gaat om monumentale panden ed. De meeste artiesten hebben daar gelukkig wel respect voor.

:wacko:
    waarom lelijke monumentale panden beschermen en mooie nieuwe niet? ga lekker je eigen woning of auto onderspuiten :wacko:

ed. en dergelijke.
    Hoeveel % van de graffiti vind je op woningen? en op auto's heb ik 't nog nooit gezien.
    Maar je hebt gelijk dat mensen rekening moeten houden met het eigendom van iemand anders hoor. Maar ik ga me echt niet druk maken om wat tags op schuurtjes en in steegjes ed.

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

2. Medium
    Afbeelding van Chipper

4,081 berichten
    Lid sinds November 2007

Mala & Redmer to the rescue!

3. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van SaDIZE

28,858 berichten
    Lid sinds November 2007

hahahahaha net of dit gaat werken :lol:

gister weer wat mooie verhalen gehoord van een maatje van me hoe dom de politie eigenlijk is op het gebied van graffiti. Meeste van de agenten boeit het ook niet, ze hebben wel wat beters te doen zeggen ze zelf :lol:

4. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Eno schreef:
    Mala & Redmer to the rescue!

nee hoor, maar ik verwonder me gewoon over deze, soort van willekeurige, toestemming tot het bekladden van andermans eigendommen.

als ik met een sleutel langs jouw auto loop en het kunst noem, rijd jij ook niet trots rond in diezelfde auto.

-_-

5. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

wat wel frappant is dat als het er een anders soort vorm van vandalisme is dat alle links georienteerde phono'erds moord en brand schreeuwen, maar graf kan dan wel want het is mooier dan reclame en hoort bij een stad

6. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef:
    wat wel frappant is dat als het er een anders soort vorm van vandalisme is dat alle links georienteerde phono'erds moord en brand schreeuwen, maar graf kan dan wel want het is mooier dan reclame en hoort bij een stad
    zeg :angry:

7. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mala schreef:
    quote: Beez
    de prominente linkse phono'ers dan

8. Medium
    Afbeelding van wbstr

1,544 berichten
    Lid sinds November 2007

Als het aan Donner en de rest van het kabinet ligt, keren we per direct terug naar de o zo gezellige jaren 50 waar iedereen elkaar nog compleet in de gaten hield :puke2:

9. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef:
    quote: Mala
    quote: Beez
    de prominente linkse phono'ers dan
    dan is t goed -_-

10. Xtra-small
    Afbeelding van ik01

linda
    62 berichten
    Lid sinds August 2010

doner kan de een hele hoge boom in,in borneo ,
    graffiti blijft toch wel , de scene word overgegeven van king op toy , ze doen het toch wel
    keep on writing!

practis makes perfect

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?