Dit onderwerp heeft 200 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 04-11-2010 17:56.
xtc meenemen op vakantie naar spanje? tips en trucs
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:33....partylover007 wijzigde dit bericht op 13-05-2009 14:34 met 96%: ...
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:34ga je met het vliegtuig ?www.ipimobile.com / www.dj-wb.com
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:35
zal mij benieuwen, hoelang het gaat duren 
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:35met de bus heel simpel...
tas zonder naam!
of werkt dat trucje niet meer?
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:35Je kunt zelf tijdens je vakantie niet zonder?
Tip: Gewoon niet doen.
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:36maar ben de beroerdste niet, beste oplossing tot nu toe, diep in den aarsj, met een touwtje eraan
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:36
hoelang WAT gaat duren?quote:N:M schreef:

- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:37
misschien is de vakantie wel de enige periode in het jaar dat hij zoiets van plan is...quote:STEPHAN! schreef:
Je kunt zelf tijdens je vakantie niet zonder?

- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:37quote:deejay doubleyoubéé schreef:
ga je met het vliegtuig ?
Zeg,
Moet jij niet eerst wat anders vragen?!?!
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:37
in spanje kwam ik makkelijker aan coke dan hier in me eigen dorp h'lemquote:STEPHAN! schreef:
Je kunt zelf tijdens je vakantie niet zonder?
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:38quote:N:M schreef:
maar ben de beroerdste niet, beste oplossing tot nu toe, diep in den aarsj, met een touwtje eraan

- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:38Met het vliegtuig gewoon NIET doen. Weet niet waar je heen gaat in Spanje maar als je het dan toch perse wilt doen, regelt het daar, is genoeg als je in een toeristisch plekje zit.
En anders in heel veel plastic wikkelen en in je shampoo/zonnebrandfles verstoppen. - Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:38quote:Liesje schreef:
hoelang WAT gaat duren?quote: N:M

"Kan je niet zonder?" "tis maar 2 weken hoor" "verslaafde!" "Hopelijk pakken ze je op"

- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:38quote:Doompjoe schreef:quote:ga je met het vliegtuig ?
Zeg,
idd
tis maandag
romy moet jij je niet eens eerst netjes gaan voorstellen in een voorstel topic met de vragenlijst uit mijn profiel
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:39
misschien is dat wel 1 van die 180 vragen....quote:Doompjoe schreef:quote:ga je met het vliegtuig ?
Zeg,

- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:40quote:Liesje schreef:
misschien is dat wel 1 van die 180 vragen....quote: Doompjoequote:ga je met het vliegtuig ?
Zeg,

het zijn er maar 100www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:40
Yeah, right ...quote:Liesje schreef:
misschien is de vakantie wel de enige periode in het jaar dat hij zoiets van plan is...quote: STEPHAN!Je kunt zelf tijdens je vakantie niet zonder?

- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:42
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:43
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:44
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:48ga je met de bus of met het vliegtuig?
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 11:53Huh?
Kun je niet zonder?
Tis maar twee weken hoor?
Best wel junkerig
Hoop niet dat ze je oppakken, maar als je het dan toch wilt doen, hang ze aan een touwtje aan je aars

hebben we dat ook weer gehadJa kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 23 mei 2005 12:05quote:Robbie schreef:
Huh?
Kun je niet zonder?
Best wel junkerig
Hoop niet dat ze je oppakken, maar als je het dan toch wilt doen, hang ze aan een touwtje aan je aars

hebben we dat ook weer gehad
- Geplaatst op maandag 23 mei 2005 12:07Ik doe voor mijn werk, dingen voor schiphol.
ben een keer bij de Bagage geweest en gezien hoe de controles gaan..
Enige wat ik er eigenlijk over kan, mag en wil zeggen is: Ik zou het niet doen
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 23 mei 2005 12:08quote:N:M schreef:quote: RobbieHuh?
Kun je niet zonder?
Best wel junkerig

hebben we dat ook weer gehad
Hoe gaat het trouwens met je nieuwe baan?
Druk zeker?Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..