Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Lifestyle
  3. Narcotica
  4. Biermerk voor vrouwen op de markt

Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 29-08-2007 20:51.

Biermerk voor vrouwen op de markt

1. Geplaatst op 2007-08-29 13:05:00

Partyscene
    Afbeelding van Partyscene

0 berichten
    Lid sinds January 1970

Dit artikel is geplaatst door de Partyscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage

Charli's AngelsMeer biernieuws: onlangs meldden we al dat bier duurder wordt, en dat je het goedkoopste pilsje in Eindhoven drinkt. Nu introduceert Heineken aankomende vrijdag een speciaal vrouwenbier, geïnspireerd op vrouwenbladen en series als Sex and the City. Het bier, dat de naam Charli draagt en uit een speciale tap zal worden geschonken, is volgens de bekende brouwer een ‘unieke blend van cider, gerstemout en sprankelend water met een subtiele fruitsmaak’, aldus de website van Charli. ‘Lekker fris met toch een stevige bite. Ideaal als je niet van bier houdt en de kwaliteit van witte wijn niet helemaal vertrouwt.’

Het drankje heeft een alcoholpercentage van vijf procent en wordt geïntroduceerd in vijftien zogenaamde proefcafé’s in Deventer en Amsterdam. Heineken nam een ‘innovatiekantoor’ in de arm om na te denken over een concept voor vrouwenbier. Het bureau interviewde vervolgens talloze vrouwen en verdiepte zich in series als Julia’s Tango, Will & Grace en Sex and the City. What's next? Wijn voor kinderen? Breezers voor dieren?

Wat denk jij, gaat dit aanslaan?

2. Large
    Afbeelding van YSDennis

Dennis
    5,642 berichten
    Lid sinds November 2007

Het moet inderdaad niet gekker worden!

Al moet ik wel zeggen dat ik onlangs mijn anti-bier vriendin zo gek kreeg om een Hoegaarden Rose biertje te drinken. Uiteindelijk vond ze het gewoon bier...met een smaakje, niet lekker dus.

1. Xtra-small
    Afbeelding van Tomac5

Thomas
    61 berichten
    Lid sinds November 2007

De mijne drink alleen bier tijdens carnaval en laatst ook (niet veel, een paar) op Lowlands

2. Large
    Afbeelding van MissTerious

8,273 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik drink bier als ik dronken ben, anders vind ik er ook weinig aan -_-

3. Medium
    Afbeelding van cr78

4,727 berichten
    Lid sinds November 2007

Omdat vrouwen niet van bier houden, maken we bier smerig, zodat mannen én vrouwen het niet meer drinken. Emancipatie op zijn Hollands, alles boven het maaiveld gewoon afzagen.

4. Small
    Afbeelding van Chagai

Floor
    431 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben in het bezit van een niet bierdrinkende vriendin en daar ben ik niet erg rouwig om. Bier & vrouwen is gewoon niet zo'n goede combi (tenzij het heel warm is, over inderdaad lowlands op het programma staat) wat wij er ook aan proberen te veranderen. Herrinner mij ook nog het initatief Kriska, was ook een vrouwenbiertje. En waar dat gebleven is? Juist!

Too shy shy, hush hush, eye to eye!

5. Xtra-small
    Afbeelding van KoChow

67 berichten
    Lid sinds November 2007

In Scandinavische landen is het gewoongoed dat vrouwensch biertjes drinken

waarom hebben ze daar geen onderzoek gedaan?

6. Xtra-large
    Afbeelding van JanWillemIII

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    KoChow schreef op 29 augustus 2007 @ 19:25:
    In Scandinavische landen is het gewoongoed dat vrouwensch biertjes drinken

waarom hebben ze daar geen onderzoek gedaan?
    en het doet ze geen slecht :kwijl:

7. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

dat rose-bier is ook zo :gays:

8. Medium
    Afbeelding van _Stef

3,951 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Ja daar zag ik een huisgenote vorige week mee sjouwen, ik kende dat helemaal niet. Rosé-bier, wie verzint zoiets in godsnaam? :wacko:

9. Large
    Afbeelding van blaaaaaa

pietje
    10,910 berichten
    Lid sinds November 2007

net of die ranzige troep daar anders van wordt... bduh.gif

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?