Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Lifestyle
  3. Narcotica
  4. Bad trip blijft maar, help!

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-07-2011 19:58.

Bad trip blijft maar, help!

1. Small
    Afbeelding van snakegirl

chava
    226 berichten
    Lid sinds December 2008

Hoi meiden zoals mijn titel al zegt, ik zit vanaf dinsdag inneem bad trip. Ik heb toen een heel klein beetje gerookt met vrienden en toen ik dacht aan de vorige bad trip die ik had bleef ik er ineens in en had ik er weer een! Ik weet niet wat ik nou moet doen want ik heb het dus al vanaf dinsdag hè is al veel minder geworden en anders maar nou is alles net alsof ik in een droom zit en alles nep is. Ik ben echt heel bang en ik zit nou al de hele tijd op de bank stil omdat als ik ga bewegen en lopen het voor m'n gevoel erger word, dan weet ik niet meer wat ik heb gedaan en word alles heel vaag. Maar wat moet ik nou doen, ik heb het gevoel dat dit echt nooit meer weg gaat..!

1. Small
    Afbeelding van snakegirl

chava
    226 berichten
    Lid sinds December 2008

Wil iemand asjeblieft helpen, ik kan op Google niks vinden over hoe het weggaat

2. Small
    Afbeelding van snakegirl

chava
    226 berichten
    Lid sinds December 2008

Wil iemand asjeblieft helpen, ik kan op Google niks vinden over hoe het weggaat

3. Small
    Afbeelding van snakegirl

chava
    226 berichten
    Lid sinds December 2008

Oeps dubbel

4. Small
    Afbeelding van snakegirl

chava
    226 berichten
    Lid sinds December 2008

Leuk dat er ook nog eens iemand wil helpen

5. Xtra-small
    Afbeelding van noompjeee

Noémie
    22 berichten
    Lid sinds June 2011

Ik denk dat je vooral rustig moet blijven en blijven neerliggen of zitten. Probeer ook veel water te drinken ;)

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?