Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 03-04-2011 19:05.
whatsapp probleem
- Geplaatst op zondag 03 april 2011 17:26heehee.
Bij één iemand heb ik dat als ik een bericht stuur via whatsapp die niet of heel laat pas aankomt, er blijft dan 1 vinkje staan ipv dat er dan 2 komen en in die tussentijd is ze nog wel gewoon online geweest, dus ze ontvangt mn bericht gewoon niet. Bij de rest heb ik daar geen problemen mee, die krijgen het bericht al snel.
Weet iemand hoe het kan dat die ander mijn bericht niet ontvangt?
En hebben er meer mensen hier last van?
- Geplaatst op zondag 03 april 2011 17:28Volgens mij is dat tweede vinkje voor als iemand m heeft gelezen :') dus of ze leest het niet of er is iets anders aan de hand. Maar heb dit nog nooit meegemaakt .. ?
- Geplaatst op zondag 03 april 2011 17:32Als er één vinkje staat is het bericht ontvangen. Bij twee vinkjes heeft diegene het gelezen..

- Geplaatst op zondag 03 april 2011 17:35nee. Het 1ste vinkje betekend dat het is verstuurd naar de server die het vervolgens verstuurd naar je tel. En het 2e vinkje is dat het bericht is ontvangen, maar wil niet zeggen dat het is gelezen. Bij bbm is dat wel zo dat je kan zien of het is gelezen. Maar bij whatsapp is dat niet het geval. En word daarom vaak door elkaar gehaald.
- Geplaatst op zondag 03 april 2011 18:581 vinkje is verstuurd, 2 vinkjes is ontvangen ja. Ik dacht eerst ook altijd dat 2 vinkjes gelezen is

- Geplaatst op zondag 03 april 2011 19:05oooh!! ik dacht ook altijd dat het bij twee vinkjes gelezen was!!
maar bij mij deed whatsapp een paar dagen geleden ook heel vreemd. ik ontving berichten gewoon een dag later enzo.