Dit onderwerp heeft 2155 reacties, en bestaat uit 87 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 87.
De laatste reactie is geplaatst op 03-04-2012 22:20.
Wie is de Mol 2012!
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:34Hierbij open ik het Officiele Wie is de Mol 2012 topic!

Het spel vindt in 2012 plaats op IJsland en de presentatie is in handen van Art Rooijakkers.
Foto's van de kandidaten:
Annamarie Jung
Dio
Frits Huffnagel
Hadewych Minis
Liesbeth Staats
Maarten van der Weijden
Marion Pauw
Marit van Bohemen
Tim Kamps
William Spaaij
Presentator:
Art Rooijakkers
Dus de strijd barst weer los!
---------
Definitieve verdenkingen, na de finale aflevering
Crayon: Hadewych
Alohomora: Hadewych
OpblaasKrokodil: Liesbeth
READMYMIND: Annemarie
ICExCOLD: Hadewych
Seasides: Hadewych
ninapequena: Hadewych
Happynes: Annemarie
Lacrima: Hadewych
Telephonic: Hadewych
xlove_lifex: Hadewych
HeartCitizen: Hadewych
KoosKansloos: Liesbeth
Pretty_girl: Anne-Marie
BEINGBAD: Hadewych
marrittabak: Hadewych
xAvalona: Hadewych
Moonkissed aka AmericaHoney: Liesbeth
Greatest: Hadewych
Silverbleed: Hadewych
aaaaadniLehT: Hadewych
xPEANUTT: Hadewych
itsrosanne: Annemarie
Livre: Liesbeth
SHELOVESYOU_: Liesbeth
ROBSESSEDD: Hadewych
Automatic: Liesbeth
xpaaam: Liesbeth
Manon9: Hadewych
BlingBlingPurse: Liesbeth
Strandjutter: Hadewych
lisehhh: Liesbeth
lisannekusjex: Hadewych
MIRANDADEPANDA: Liesbeth
--------
Annemarie Jung is de mol van seizoen 12! Hadewych is de winnaar en krijgt dus ¤ 12.601,-.Crayon wijzigde dit bericht op 09-03-2012 12:31 met 255%WIDM 2012
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:37Ik ken niemand van de kandidaten haha :').
En het zal best wel waar kunnen zijn.
Achja we zien wel.
Wanneer begint het eigenlijk weer?Love happens for a reason - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:38Als Art de nieuwe presentator wordt vind ik het minder leuk :')Put on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:39Ik heb even foto's toegevoegd, zal nog wel even betere zoeken, maar dan hebben jullie alvast een idee
Het begint in januari.
Ik hou echt van Art, maar zou het wel jammer vinden als hij presentator wordt ipv PJ. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:40Ik vind dat Pieter Jan moet blijven!En ik ken ook niemand van de genoemde kandidaten trouwens.
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:41Pieter Jan moet zowiezo blijven!
En nou ken ik alleen de bovenste haha, die is van Mary Poppins
Ooh en die Marit trouwens ook. Was die niet van campinglife ofzoiets?ASTRID__ wijzigde dit bericht op 25-05-2011 10:42 met 26%Love happens for a reason - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:41Ik ken eigenlijk alleen de 1e en de laatste. Nu ben ik wel benieuwd naar de anderen.It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:42Voor de duidelijkheid:
William Spaaij - Musicalacteur (speelt de hoofdrol in Mary Poppins)
Annemarie Jung - Actrice
Frits Huffnagel - VVD lid in de 2e kamer
Marit van Bohemen - Presentatrice van oa CampingLife - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:44Er gaan ook geruchten dat er een nieuw seizoen komt van 71 graden Noord. Aangezien het zich afspeelt op IJsland, is dat wel logisch.
Dus dat zou ook nog kunnen.. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:44Jeetje wat vroeg alweer! ;p De vorige serie is net afgelopen ongeveer, maargoed.
Ik ken de kandidaten niet echt, behalve die Marit volgens mij; campinglife?
En tja.. ik zou het toch wel leuk vinden als PJ nog even blijft als presentator. Ik vind Art opzich wel oké (bij Pekingexpress vond ik hem ook wel een leuke presentator), maar ik vind dat de presentatoren van WIDM altijd zo mysterieus (denk aan de vorige presentator, Karel). Ik zie Art dat niet echt doen. Maargoed, het leek er al wel op alsof hij aan het oefenen was afgelopen seizoen. Hij was zo irritant tijdens zijn 'biechten'.flowers pop out of the street, everywhere I place my feet - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 10:47Ja en Art zit wel bij de AVRO en er gaan geruchten dat PJ ooit heeft gezegd dat hij wel weg wil bij de AVRO.
Ik weet ook nog niet wat ik van Art als presentator vind. Aan de ene kant heel tof want dan kan ik lekker een heel seizoen naar Art kijken (ohhh ik hou zo van hem!) maar PJ hoort echt bij WIDM!
Ik vind het wel tof dat William Spaaij meedoet (er van uitgaande dat het waar is), want dat is echt mijn held haha. Sta ook met hem op de foto en alles dusss ik hoop dat het waar is! - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 11:01Zie op internet dat Maarten vd Weijden (olympisch kampioen zwemmen in open water) ook erbij staat!
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 11:07Als William Spaaij mee doet ga ik zeker kijken! (Ik heb nog nooit wie is de mol gezien, ik leef vast onder een steen
)Life was much easier when apple and blackberry were just fruits - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 11:14
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 13:34Ja ik ook, vind het echt tof dat hij mee doet!
Hij is echt heel fanatiek, dus hij gaat vast wel ver komen..
@ Ann__14 Ehm ja denk het wel, het is er al 11 jaar voor.. x] - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 13:36HAHAH ken ze allemaal niet.
En Art als presentator? Ga ik PJ missen, ik denk dat ik Art niet echt serieus kan nemen als presentator x] Hoewel hij het vast leuk zou doen. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 15:05
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 15:07Oh ik vind het wel leuk dat art er in blijft zeg maar :') maar wel zonde van PJ ja.
En.. ik ken ze ook allemaal niet :'). - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 15:14Ik hoop dat PJ nog presentator is, hoewel Art het vast ook leuk zou presenteren! En ah ik vind het ontzettend gaaf dat ze WIDM nu in IJsland doen, ik ben er twee jaar geleden geweest en het is zo'n gaaf land
Oh, en gaaf dat William Spaaij meedoet 
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 15:59quote:Aiesha schreef op 25 May 2011 @ 10:40:
Ik vind dat Pieter Jan moet blijven!En ik ken ook niemand van de genoemde kandidaten trouwens. - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 18:29Nee, nee, nee. Pieter Jan moet blijven.
Art is niet degene die opeens tevoorschijn komt zoals Pieter Jan, die gozer is een en al Harry Potter of zo.
Hij is geniaal en hij is gemaakt als presentator voor WIDMA month of Sunday's would be greatly appreciated... - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 18:30PJ is leuker!You make me draw those stupid little hearts.
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 18:33Wow als best vroeg, wie is de mol 2012. Maar ik hoop dat Pieter Jan nog wel eventjes blijft hoor, hij past goed bij het programma.
- Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 18:36ik heb er nu alweer zin in!
blog: www.mynameisinsignificant.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 19:52Art kan je echt niet serieus nemen als presentator, haha. ik vind hem wel heel leuk, maar presentator... dan toch liever PJ. En ik zou het echt geweldig vinden als william spaaij mee zou doen, en de rest ken ik niet, dusja..;p
Maar ik twijfel of het wel waar is...get cape. wear cape. FLY.