Dit onderwerp heeft 513 reacties, en bestaat uit 21 pagina's. U bent momenteel op pagina 17 van 21.
De laatste reactie is geplaatst op 08-05-2012 16:43.
Bij welke film moet jij nou echt huillen?
- Geplaatst op maandag 09 januari 2012 18:14titanic
- Geplaatst op maandag 09 januari 2012 18:17The Lion KingWaarom zou een wonder geen wonder zijn, alleen omdat een ander het niet ziet?
- Geplaatst op maandag 09 januari 2012 18:19Trouwens ik heb nog nooit gehad dat ik écht moet huilen van een film, meer dat m'n ogen vochtig worden zegmaar haha. Van welke film moet je gegarandeerd huilen?Waarom zou een wonder geen wonder zijn, alleen omdat een ander het niet ziet?
- Geplaatst op maandag 09 januari 2012 18:35Hachi!
Ik heb samen met m'n zus hardop gehuild om die film.
- Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 18:24The green mile
HachikoLet me introduce myself, I\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'m all smiles. - Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 19:21Hachiko ja :$
alle films met honden erin haha :$:$http://lifebeautyfashionxsanne.blogspot.com/ mijn eerste nieuwe blog - Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 19:27Zo veel, maar de ergste meest vreselijke film die ik ooit heb gezien is 'The brave one'...
Gaat over een meisje die samen met haar vriend voor de lol tot moes geslagen wordt en haar vriend overleeft het niet... - Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 19:35O jeetje bij zó veel films moet ik huilen! Uhm om even een kleine opsomming te geven; the notebook, remember me, the titanic, the brave one, my sisters keeper, elizabethtown, into the wild, etc. Als ik er zo over nadenk huil ik volgens mij bij alle films waarin romantiek en een beetje drama voorkomt. O en Komt een vrouw bij de dokter was het echt het toppunt, de eerste keer zag ik hem in de bioscoop samen met een vriendin en ik heb wel een half uur nonstop zitten huilen. Later heb ik hem nog een keer gezien en toen was het al minder, maar die keer daarna moest ik weer ontzettend janken :p
- Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 19:38komt een vrouw bij de dokter =l HEB NOG NOOIT ZO HARD LOPEN JANKEN AAN HET EINDE VAN DIE FILM.
dacht dat het een comedie was eerst [ verwarring met zeg eens a ofzo xD ]~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/ - Geplaatst op dinsdag 10 januari 2012 19:40Marley and Me ,amai ik heb nog nooit zoveel geweend bij een film, maarja een hond die doodgaat in een film vind ik veel erger of een mens :p!!
Never Let Me Go
The Notebookhttp://stealmyheartandbreakmypride.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 14:55Into the wild
Titanic
Nosce Orbis, nosce te ipsum - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 18:48Deze is al best oud maar elke keer als ik hem zie moet ik weer huilen.
A walk to remember - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 20:20quote:Thorns schreef op 24 May 2010 @ 00:11:
[...]
Ahahaha ik heb zovaak gehuild bij Pokémon. xD
Vooral toen hij Butterfree vrij liet.
http://www.youtube.com/watch?v=Zavn17YPMXM
Nu ik dit zie zit ik alweer met tranen in mn ogen. ERG.
Maar ik ben ongesteld dus, ja. Komt vast daardoor.
Ik dacht dat ik de enige hier was met Butterfree...
Ik huil verder eigenlijk nooit om TV-programma's en films. - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 20:34Titanic, Hachi en The Lion King ♥
- Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 23:16@Ansjofel, zeker Green mile.
En waar ik bij jank, och bij welke niet. :p
- green mile, elke keer maar weer en vreselijk hard, de tissues zijn niet aan te slepen.
- Pocahontas ( ja de disney versie)
- the notebook, ook elke keer.
- Dear John (denk ik? Dat is toch dat die vader op den duur overlijd, och mn hart brak)
- Dead at the funeral ( van het lachen)
- Finding Neverland
- Sophie's choice
- Bridges of medicin county.
En mijn moeder huilt altijd bij de Sound of Music hahaha.Life is full of surprises. - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 23:21Oh en het laatste deel van harry potter, bij de bekentenis van Sneep dat hij van Lily houdt. en dat hij haar dan zo verdrietig vasthoudt na haar dood. En dat hij dezelfde patronus had, omg.Life is full of surprises.
- Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 11:33Return to Paradise mag voor mij ook niet in het lijstje ontbreken!
- Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 11:38Lion King, PS. I love you, Forrest Gump.
O, en een of andere film over twee tijgers. Two Brothers, ofzoiets? Jezusmina.
En verder huil ik bij heel veel random films, omdat ik heel snel huil. Maar bij de bovenste 3 standaard echt janken als een malle. - Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 11:39als het einde slecht afloopt krijg ik al brok in me keellaat zien dat je waard bent ,want dat ben je echt wel wees jezelf :-)
- Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 12:09Raise Your Voice.
Maar ik moet bij zoveel films huilen :p - Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 16:44-The green mile
- Titanic
- hachi
En sommige gedeeltes van hpaccio draco malfoy! don't worry. he will come. - Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 17:02Ik heb laatst voor het eerst gehuild om een film, bij it's a boy girl thing op het laatst, zooo mooi einde gewoon.
Soms krijg ik wel traanoogjes, en dat is ook bij een mooie film. Ik huil niet om zielige films - Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 17:04Ik huil bijna nooit bij films, maar ik heb wel gehuild bij Coco Avant Chanel, en bij My Sisters Keeper. Ik heb wel veel films gezien waarbij je gewoon een brok in je keel krijgt, maar dat zijn echt gegarandeerd jankfilms.He really loves you, you just dont always love yourself. - TUMBLR
- Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 17:04the lion king, the notebook (every fucking time from the first second till the last), .. goh, ik huil bij zoveel films. ik huil bij bijna elke romantische komedie.
ja, ik ben een jankerd.Life can only be understood backward, but it must be lived forward. - Soren Kierkegaard - Geplaatst op woensdag 04 april 2012 16:37Ik ben nog een beetje na aan het trillen van sonny boy.
Verschrikkelijk dat einde! Echt een jankfilm!
Voor de rest vond ik heb niet geweldig.. Maar echt zooooo zieligNever apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp