Dit onderwerp heeft 513 reacties, en bestaat uit 21 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 21.
De laatste reactie is geplaatst op 08-05-2012 16:43.
Bij welke film moet jij nou echt huillen?
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:29Titel zegt het al...
Je weet wel van die films waarvan je zegt, dat is echt een tranentrekker! :p
Ik heb het meest gehuild bij :
bambi
Frank & Frey
Green Mile
...
En jullie?Friends are those rare people who ask how you are, and actually wait to hear the answer.
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:32Toen ik nog best jong was, zag ik een film van Anne Frank.
En daar lieten ze hun kat achter toen ze vluchtte.
En toen moest ik janken -__-.
Maar dat was echt heeel lang geleden;p - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:42Marly and me!
Ik huil niet snel bij een film maar op 't moment dat Marly op de behandeltafel bij de dierenarts lag moest ik echt moeite doen om m'n tranen tegen te houden.Smile, 'cause it's the second best thing you can do with your lips. - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:42upje?Friends are those rare people who ask how you are, and actually wait to hear the answer.
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:42Titanic <33
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:42In al die disneyfilmpjes is er wel een jankmoment , wanneer er iemand weggaat of sterft , echt zielig ):
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:45Ben X
The Green Mile
The Notebook
Pay It Forward
La Vita E Bella
En er zijn er vast nog wel een paar.Ik denk alleen aan leuke dingen, dan kan ik altijd blijven zingen, ladadiedadieda ik loop m'n neus achterna - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:46My sister's keeper. Zo'n mooie en zielige film!Lend me your hand and we'll conquer them all. But lend me your heart and I'll just let you fall. Lend me your eyes I can change what you see. But your soul you must keep, totally free.
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:49lach me alsjeblieft niet uit maar:
het begin van Up,Ja die animatie film
Dare to dream - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:51Ik huil nooit bij films, ik ben een echte sadist. Zelfs bij echte tranentrekkers zoals de titanic of de dood van simba's vader in de leeuwenkoning heb ik nooit gehuild xDRelax and take notes, while I take tokes of the marijuana smoke
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:56
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 22:58bij alle films waar ook maar een beetje een mooi of zielig stukje in komt xdeither you run the day, or the day runs you
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 23:03de leeuwenkoning als simba's vader dood gaat, de tranen stromen dan zowat over mijn wangen
.
en verder: titanic en meer zielige films. - Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 23:07the notebook, ik heb echt de hele film lang zitten huilen.
- Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010 23:39ik hou juuuist van huilen bij die films, heerlijk! daarom zijn we meiden toch hahaah. maar verbaast me dat niet als eerste werd gereageerd: KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER. wat een moooie film zeg..

- Geplaatst op zondag 24 januari 2010 00:04Lion king ja wanneer de vader van Simba doodgaat.
En De kleine prinses omdat haar vader haar niet meer herkend.
Maar dat was toen ik "klein" was - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 00:12taming andrew ..If this was us meeting for the first time, I\'d do it all again. Everything. The fucks, the fuck-ups, everything.
- Geplaatst op zondag 24 januari 2010 00:20vinden jullie het ook zo heerlijk om de hele dag op de bank/in bed met vriendinnen huilfilms te kijken!
mijn lijstje:
-titanic
-bambi
-the notebook
-my sister's keeper
hm, dat was het wel zo'n beetje - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 00:23Seven Pounds.cause pussy is only pussy and i get it when i need it.
- Geplaatst op zondag 24 januari 2010 00:36titanic
ps. i love you
a walk to remember
bambi
the lion kingAnd all I loved, I loved alone. - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 00:57bij komt een vrouw bij de dokter,
seven pounds bijna,
en ik moest ooit een keer bij een pokémon aflevering huilen,
wat voor aflevering het was weet ik alleen niet meer :')ik was prittstift. niet dat je me nu herkent muhaha. - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 01:03ik huil eigenlijk nooit, k ben super hard als het om zielige dingen gaat.
alleen ik heb bij 1 film gehuild (maar toen was ik ook én ongesteld én ik had
het niet zo naar mijn zin.. etc) maar toch: a walk to rememberits easy to hate yourself, but then you must realise the blackparts need to be loved aswell - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 01:16Ik moet bij een hele hoop films huilen...
Mijn eersten waren Deep Impact (slechte film, haha, maar het einde was zielig) en Moulin Rouge!
De film waarbij ik het meest moest huilen is The Fall, daar ben ik echt twee aparte keren in tranen uitgebarsten (eerst toen Alexandria dacht dat Roy dood was, later, als her hier mensen zijn die de film kennen, vanaf het moment dat Wallace doodging en 'they will pay you well for Darwin's hide!' tot ja, het einde, met Alexandria's monoloog over Roy).
De laatste film waarbij ik moest huilen was Where The Wild Things Are, in de bioscoop, met die laatste 'howl'.Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 01:20Ik moet best snel huilen bij films
Maar de film 'Sweet November' is echt een film die me bij gebleven is. - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 01:25ohh en welke film me ineens te binnen schiet, daar heb ik niet gehuild maar ik kreeg wel haast tranen in mn ogen:
pay it forward die film heeft echt indruk op mij gemaakt paar jaar terugits easy to hate yourself, but then you must realise the blackparts need to be loved aswell