Dit onderwerp heeft 74 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 04-01-2011 12:40.
weekeinde? wat gaan we doen
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 07:06vertel uw plannen voor dit verwachte zonnige weekeinde .....
- vannochtend werken
- vanmiddag golfen met klanten hoop dat het mooi weer blijf
- vannaaf dinnetje op halen vanwege kut pro rails
- morgen nixen park je chilluh indien slecht weer bios pakken
- savonds verjaardag
- zelfde als zaterdag middag
- sávonds weer een verjaardag
lekker saai dus
op na volgend weekeinde ...www.ipimobile.com / www.dj-wb.com
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 07:08Vandaag hele dag nog werken

Vanavond een uurtje bodybalance
en daarna nog ff een zonnebankje denk ik 
Morgenochtend boodschappen doen, daarna naar Defqon
Zondag... uitbrakken hoogstwaarschijnlijk, al valt het altijd wel mee, aangezien ik geen nacht oversla
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:05Vandaag werken . Daarna gelijk door naar een huisje in Zeeland waar ik het hele weekend zit met wat vrienden
The sound of goodbye is harder than any drumbeat.... - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:36Vandaag ben ik getuige op de bruiloft van m,n beste vriend, Morgen ga ik lekker een beetje varen en en gezellig doen in een sloep. Zondag zie ik wel weer.

- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:44Vandaag nog stage en echt een hele drukke dag. Voorbereidingen voor zondag T-Dansant..
Vanavond hopelijk op tijd thuis en hopen dat er gekookt is.. Daarna óf gewoon voor de tv hangen, of op 't balkon hangen als 't lekker weer is.
Morgen beetje uitslapen en dan naar DefQon.1
Zondag om 8uur beginnen met voorbereidingen voor T-Dansant, hele dag werken dus in 30 graden.. maar wordt zeker leuk!
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:45
wat leuk! getuige!quote:Kone schreef:
Vandaag ben ik getuige op de bruiloft van m,n beste vriend, Morgen ga ik lekker een beetje varen en en gezellig doen in een sloep. Zondag zie ik wel weer.

- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:45Studeren studeren studeren studeren! Wordt er echt schijtziek van.......

- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:46vandaag werken
straks even op kraamvisite bij een collega
vanavond beetje opruimen thuis en even wat drinken hier in het dorp.
zaterdag en zondag naar brussel met de familie, ouders zijn 35 jaar getrouwd!
have a nice weekend!
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 08:55werken
afstudeerfeestje
chillen
relaxen
.gif - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:06Vandaag hele dag werken en vanavond nodig mijn huis schoonmaken en wat meubels verschuiven ( ben nog steeds niet tevreden over indeling/inrichting.
Morgenochtend proberen uit te slapen, wat boodschapjes doen en lekker boek lezen in het zonnetje op balkon.
Morgenmiddag/ avond, BBQ'en in het park, daarna naar Intiem
Zondag he le maal niks doen, waarschijnlijk bakken in de zon. - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:10Net zoals elk weekend, me laten verwennen door olijke popjes

- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:21vanavond iets in Leiden
morgen iets in leiden
zondag iets in scheveningen
iets wordt nog veranderd in eehh.. iets...anders..Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:23ik ga ernstig dronken worden
You'll go straight to the gaschamber for this one - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:26
hoeveel moet je ze betalen voor een heel weekeindequote:Joe schreef:
Net zoals elk weekend, me laten verwennen door olijke popjes
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:26Vandaag nog ff naar school wat inleveren.
Vanmiddag en vanavond werken.
Morgen chillen in park als de zon lekker schijnt.
's Avonds naar ZAndvoort en zondag ook lekker zandvoort!!
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:26Ik hoor in de verte een lokroep vanaf het strand komen.. Toch maar eens kijken dit weekend waar dat vandaan komt dan!
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:28quote:deejay doubleyoubéé schreef:
hoeveel moet je ze betalen voor een heel weekeindequote: JoeNet zoals elk weekend, me laten verwennen door olijke popjes

Ze betalen om mij te mogen verwennen. Status en zo
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:29Vanmiddag met bedrijf naar Avifauna. Daarna varen over het Braassemermeer.
Morgen eerst naar neef.
Daarna BBQ bij mijn vader in de tuin omdat hij jarig is.
Zondag nix
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:34Straks fikse boodschappen doen en daarna aan de studie
Morgen ook aan de studie, maar tussendoor wel een beetje genieten van het mooie weer
Zondag ook studeren en lunchen bij paps en mams van Roach - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:46Ow ja... Chivas is terug... Juppengedoe
Maar vandaag niet
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:49vandaag sporten en chillen
morgen DefQon
zondag uitbrakken en savonds uit eten
- Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 09:57Gister gedraaid op de radio, vandaag draaien op een andere zender en in de videotheek kijken of Sin City al in de import ligt. Zondag naar m'n oma want die is jarig.
K'heb de nieuwe Tae-bo dvd's voor haar gekochtIf we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 10:01quote:Grote Smurf schreef:
Ik hoor in de verte een lokroep vanaf het strand komen.. Toch maar eens kijken dit weekend waar dat vandaan komt dan!
Waarom vrees ik alleen dat het een valse lokroep is, dat wanneer je aankomt op het strand daar piet paulusma in regenpak met paraplu te "ut moanen" staat?
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 10:18quote:RAW schreef:
is leuk man .. beetje die yuppen narrenquote: JoeOw ja... Chivas is terug... Juppengedoe
Maar vandaag niet
I know
Maar vandaag gewoon niet
Is dat trouwens niet iets voor jou om daar te draaien? - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2005 10:23Vandaag werken, morgen werken, daarna kijken of ik binnen kan komen bij Defqon, daar kansloos veel vodka zuipen om vervolgens in centrum Hilversum te belanden in een kroeg vol 17-jarige net geslaagde kaksletjes!