Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2011 16:55.
Wat zijn jouw grote talenten?
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 11:26ik lik als lassiewoehaaa
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 11:28quote:Kimmm schreef:quote: femme
Ik denk heel vaak eerst aan een ander en dan pas aan mijzelf.
Wat dus ook weer een nadeel kan zijn
Dat vind ik altijd zo verdacht klinken als mensen dat zeggen..
Meestal doe je iets voor een ander omdta jij daar een goed gevoel van krijgt...waardoor je het dus eigenlijk gewoon voor jezelf doet! 
Ik kan trouwens heel erg goed aan mezelf denken
Kreeg ik er maar een goed gevoel van
Ik ben dus nu aan het proberen meer aan mezelf te denken
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 11:35Ik geef (uiteindelijk) aan alles een positieve draai/haal overal iets positiefs uit (als ik daar zin in heb).
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 11:37ik laat liever iemand anders oordelen of ik talenten heb

zelf vind ik dat ik nergens écht in uitblink.. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:02Eerlijk
Oprecht
Doorzetter
Kan goed luisteren
Een trouw hondje mits ik vind dat diegene dat verdiend
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:04orde scheppen in de chaos, dingen regelen en het voorkomen van problemen daardoor (denk ik
)
kan goed luisteren en analyseren, me inleven in andermans gevoel
ben netjes en precies
kan creatief zijn en inschatten of een bepaald concept zou kunnen werken
en wat tegenwoordig ook een groot talent is, is eerlijk zijn. Damn wat liegen er veel mensen zeg de laatste tijd
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:05quote:RAW schreef:
kom deco .. een beetje zelfbewustheid kan geen kwaad ..
of je lelijk of mooi ben zou ik aan andere overlaten
een beetje pretentieus mag best ..
al is het alleen maar om aan te geven dat je trots bent op wat je doet ..
het moet niet de spuigaten uitlopen ... dat niet
maar een beetje zelfkennis is niks mis mee
daar heb je ook wel weer gelijk in.
maar aan zelfkennis geen gebrek hoor, no worries
Ik probeer in ieder geval goed te zijn/worden in webdesign op alle vlakken (dus zowel ontwerp als techniek). Tot op heden ben ik trots op wat ik doe, maar het kan natuurlijk altijd beter en mooier. Als lightjockey was ik een talent, maar dat doe ik niet meer en verder als persoon ben ik eigenlijk van alles wat. Ik ben meer iemand van de gulden middenweg in heel veel dingen dan dat ik écht uitblink in iets. Misschien is dat m'n grote talent wel
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:13
Ik zou willen dat ik dat had. Ik ben soms echt een doemdenkertje, heb dan anderen nodig die dan tegen me zeggen dat het allemaal wel meevalt en die me dan het positieve in iets laten zien.quote:Esther schreef:
Ik geef (uiteindelijk) aan alles een positieve draai/haal overal iets positiefs uit (als ik daar zin in heb). - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:15
dat heb ik dus ook!quote:Mies schreef:
Ik zou willen dat ik dat had. Ik ben soms echt een doemdenkertje, heb dan anderen nodig die dan tegen me zeggen dat het allemaal wel meevalt en die me dan het positieve in iets laten zien.quote: EstherIk geef (uiteindelijk) aan alles een positieve draai/haal overal iets positiefs uit (als ik daar zin in heb).Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:31
Same here!quote:Kimmie schreef:
dat heb ik dus ook!quote: Mies
Ik zou willen dat ik dat had. Ik ben soms echt een doemdenkertje, heb dan anderen nodig die dan tegen me zeggen dat het allemaal wel meevalt en die me dan het positieve in iets laten zien.quote: EstherIk geef (uiteindelijk) aan alles een positieve draai/haal overal iets positiefs uit (als ik daar zin in heb).Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 12:35He bah, het lijkt wel vrouw-eigen

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 13:43ik kan alles een beetje.
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:28quote:femme schreef:
Ik heb er over nagedacht... ik kan heel lief zijn, heel erg zorgzaam.
Gelukkig ken ik je ook een heel klein beetje, dus als je er zelf niet uitkomt zal ik het wel gewoon effe voor je zeggen: Je bent intelligent, scherp, bijzonder sociaal en empathisch (dat je je goed in het gevoel van iemand anders kan inleven).
En voordat je naast je schoenen gaat lopen zal ik in dat andere topic ook nog wel effe uitgebreid vertellen wat je slechte eigenschappen zijn...
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:31ik ben bijster slim en ik heb waanzinnig mooie voeten

( die 2 was ik vergeten
) - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:32quote:Grote Smurf schreef:quote: femmeIk heb er over nagedacht... ik kan heel lief zijn, heel erg zorgzaam.
Gelukkig ken ik je ook een heel klein beetje, dus als je er zelf niet uitkomt zal ik het wel gewoon effe voor je zeggen: Je bent intelligent, scherp, bijzonder sociaal en empathisch (dat je je goed in het gevoel van iemand anders kan inleven).
En voordat je naast je schoenen gaat lopen zal ik in dat andere topic ook nog wel effe uitgebreid vertellen wat je slechte eigenschappen zijn...

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:33quote:SHEBYTE schreef:
ik ben bijster slim en ik heb waanzinnig mooie voeten
Zie mijn reactie in het slechte eigenschappen topic
Arrogantie en zelfoverschatting horen daar thuis
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:34Neen d-fekt, dat is een vaststaand feit. Van die 2 eigenschappen ben ik 100% zeker.
De rest, is aan een ander om vast te stellen. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:35Het is zaak je goede eigenschappen op zo'n manier te etaleren, dat jezelf en anderen er op een bescheiden manier van profiteren en niet door je zo uitbundig op forum te profileren..
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 14:44Je hebt helemaal gelijk. De ernst van het leven komt slechts matig tot zijn recht op dit forum.
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 15:02
Nah ik vond het wel mooi klinkenquote:SHEBYTE schreef:
Je hebt helemaal gelijk. De ernst van het leven komt slechts matig tot zijn recht op dit forum.
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 15:17quote:SHEBYTE schreef:
ik ben bijster slim en ik heb waanzinnig mooie voeten
( die 2 was ik vergeten
)
foto in het voeten-topic
en dan bepalen wij dat wel ja! - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 17:01Neem heel snel beslissingen en heb daar zelden tot nooit spijt van.
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 15:23hmm ik ben bestwel creatief, ben goed in gestoorde ideeën verzinnen en.. mensen zegge dat ik wel goed kan dichten (vind ik ook bestwel leuk
)all my life i\\\'ve been good but now.. whoa what the hell! - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 15:24waha dood topicall my life i\\\'ve been good but now.. whoa what the hell!
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 16:55^^Hahah, deff. Maar dit is ook djscene. Ik wist niet eens dat dit bestond. WHATEVER!Hakuna Matata, bitch!