Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2011 16:55.
Wat zijn jouw grote talenten?
- Geplaatst op maandag 20 september 2004 23:45
Ik kan personen heel goed inschatten, en weet heel goed op wat voor manier ze op welke situatie gaan reageren.
Als er aan tafel gebrainstormd wordt, dan ben ik meestal degene met het bruikbare idee.
Oh, en ik ben nogal groot, maar ik kan ook heel erg klein en opvallend zijn
Kom maar op!
- Geplaatst op maandag 20 september 2004 23:49Ik ben veelzijdig.
- Geplaatst op maandag 20 september 2004 23:53Welke gebruik je t meest?

- Geplaatst op maandag 20 september 2004 23:55Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk.

- Geplaatst op maandag 20 september 2004 23:58Dat zeggen ze altijd achteraf ja

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 00:00....
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 00:01ik ben goed in azijn plassen...
op internet dan
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 00:07Ik ben heel goed in ik zijn

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 00:10Mensen met veel talenten onthouden zich vaak van commentaar en vallen liever niet teveel op

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 00:18Ik heb er geen, volgens mij

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 08:05Kan goed luisteren en analyseren
Mijn concepten zijn vaak goed
Ben creatief goed en erg veelzijdig
Volhardend/doorzetter - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 08:13
ik kan erg goed niet opvallenquote:Techno Surfer schreef:
Mensen met veel talenten onthouden zich vaak van commentaar en vallen liever niet teveel op
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 08:15ik ben open, positief, enthousiast, betrokken, creatief, ruimdenkend, analystisch en een motivator....
shit, dit zijn er veelste veel
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 08:16Haha opschepper

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 08:55ik kan lekker koken

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 08:58Geen idee...
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 09:04
ik kan heel goed jouw eten opetenquote:fiestera schreef:
ik kan lekker koken

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 09:10Ik heb er over nagedacht... ik kan heel lief zijn, heel erg zorgzaam.
Ik denk heel vaak eerst aan een ander en dan pas aan mijzelf.
Wat dus ook weer een nadeel kan zijn
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 09:18ik kan ook heel goed vals zingen

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 09:47quote:Rut schreef:
ik kan ook heel goed vals zingen
daar ben ik ook goed in
ik kan best een deuntje spelen, maar zingen?
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 09:58als impulsief een talent was, dan zou dat hem worden denk ik

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 10:47quote:femme schreef:
Ik denk heel vaak eerst aan een ander en dan pas aan mijzelf.
Wat dus ook weer een nadeel kan zijn
Dat vind ik altijd zo verdacht klinken als mensen dat zeggen..
Meestal doe je iets voor een ander omdta jij daar een goed gevoel van krijgt...waardoor je het dus eigenlijk gewoon voor jezelf doet! 
Ik kan trouwens heel erg goed aan mezelf denken
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 10:49quote:Kimmm schreef:
Dat vind ik altijd zo verdacht klinken als mensen dat zeggen..
Meestal doe je iets voor een ander omdta jij daar een goed gevoel van krijgt...waardoor je het dus eigenlijk gewoon voor jezelf doet! 
Dan kun je net zo goed zeggen dat je ALLES voor jezelf doet, en er dus nooit sprake is van aan anderen denken...

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 10:52Zie slechte eigenschap topic!

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2004 11:00
Tis jouw levenquote:D-Fekt schreef:quote: KimmmDat vind ik altijd zo verdacht klinken als mensen dat zeggen..
Dan kun je net zo goed zeggen dat je ALLES voor jezelf doet, en er dus nooit sprake is van aan anderen denken...