Dit onderwerp heeft nog geen reacties, en bestaat uit 1 pagina.
Dit onderwerp is geplaatst op 10-12-2011 07:24.
Rapper T-Pain gaat stoom punk op "Revolver"
- Geplaatst op zaterdag 10 december 2011 07:24LOS ANGELES (ANP) - Rapper T-Pain bracht zijn vierde studio album, "Revolver," op dinsdag, met zijn hit single "vijf" met Lily Allen en Wiz Khalifacanada goose jassen
.
Een grote medewerker aan andere kunstenaars 'albums, T-Pain bracht in tal van muzikanten met hem op "Revolver," met inbegrip van Pitbull, Lil Wayne, Ne-Yo en Chris Brown.
De rapper, 26, opgenomen zijn handelsmerk auto-tune sound, bekend als 'De T-Pain "-effect, in zijn nieuwste album, dat een mix van up-tempo dance tracks zoals functies" Het ligt niet aan jou (It's Me) "met pitbull en "Best Love Song 'featuring Chris Brown, maar ook langzame, romantische liedjes zoals" Sho-Time (Pleasure Thang). "
Met de release van "Revolver" op 6 december, precies zes jaar na de release van het debuut van de Grammy-winnende rapper's album "Rapper Ternt Sanga," vroeg kritische reactie is gemengd.
Pete Cashmore van de Britse muziek publicatie NME, gaf het album een vijf van de tien rating, zegt de rapper, op keer, "klinkt als een moeras-standaard rap zanger, die heeft een mondharp vast in zijn keel. ' Maar Rocia Anica op ArtistsDirect.com nominale het album vijf van vijf, met de nadruk nummers als "vijf", "Bottlez" en "It's Not You (It's Me)" en het prijzen van de rapper voor zijn "uitbundige, maar nooit overdreven . "
T-Pain voor kort ging zitten met Reuters om te praten over het nieuwe album, zijn familie en de bouw van de T-Pain merk.
Q: Is er een thema voor dit album?
A: ".... Steam Punk Het is een beweging die is er voor een lange tijd en het heeft een volgende die is gek veel mensen niet weten Het is net als de moderne wereld voldoet aan de jaren 1800"
Q: Alle nummers op het album wacht speciale betekenis voor u?
A: '. Drowning Again' "Er is een lied genoemd Het is in principe over de problemen die ik heb gehad met mijn vrouw, gaan door alle dingen die we meegemaakt en hoe we teruggestuurd. Het is net als verliefd worden een tweede keer. "
Q: Hoe bepaal je wanneer je wilt uw auto-tune pitch corrector gebruiken op songs? "Drowning Nogmaals," bijvoorbeeld, niet gebruiktcanada goose parka
.
A: "Sommige liedjes zijn goed voor, maak je anderen niet nodig Het is eigenlijk gewoon het gevoel van het nummer Het is een leuke effect, maar als je probeert om een oprecht nummer te doen, je niet wilt gebruiken.. een leuk effect op. "
V: Je hebt gewerkt met zoveel kunstenaars. Wie is uw droom medewerker die u graag om mee te werken?
A: "Andre 3000 is een droom van mij."
Q: Waarom is dat niet gebeurd?
A: ".. Nou, gelijk toen ik in de muziek, toen ik kwam en kreeg genoeg rang om te werken met hem, hij soort van gestopt met muziek (lacht) Terrible timing denk ik"
Vraag: Vorig jaar verscheen je in de film 'Lottery Ticket "met in de hoofdrol Bow Wow. Eventuele plannen voor meer handelen?
A:... '? Oke, waar is de set, wat moet ik zeggen' 'Niet echt Ik ben een vreselijke acteur met' Lottery Ticket, 'het Bow Wow was om mij te bellen om binnen te komen echt snel was ik net, Het was leuk, maar het is niet alsof ik rondlopen zeggen: 'Ik wil een acteur wordt een dag. " Het was gewoon een gunst voor Bow Wow. "
Q: Naast de muziek, heb je ook een T-Pain microfoon die een stem wijziging techniek maakt gebruik. Bent u zich bewust van het bouwen van een merk?
A: "... Natuurlijk is tegenwoordig iedereen probeert iets te maken van hun merk groter te doen, of het nu een kledinglijn of een geur Je moet verschillende manieren vinden om (om op te vallen) in een bedrijf dat is echt vol met muzikanten"
Q: Vaak op het podium die je draagt grote hoedengoose canada
, vette zonnebril en een grill op je tanden. Wat is het echte T-Pain stijl?
A: ".... T-shirt en pyjamabroek Dat is wat het is dat is wat ik op dit moment Dat is wat ik draag elke dag - een T-shirt en pyjamabroek"
Q: Je hebt drie jonge kinderen met je vrouw Amber. Een van hen weer te geven muzikale bekwaamheid?
A: ". Mijn zoon (zes-jaar-oude Muziq) denk ik, maar allemaal in de voorkant van een spiegel met een haarborstel en krijg ga naar de stad"
Q: Hebben ze ooit komen om uw shows?
A: ".. Nee, ze houden niet van het lawaai dat er veel, tenzij het geluid dat ze maken (lacht) Ze hoeven niet eens in de studio dat er veel, omdat ze uiteindelijk dekking van hun oren"
Q: Hebt u een groots plan?
A: ". Ik wil gewoon leven, dat is vrij veel het Ik wil gewoon in staat zijn om deze ideeën uit mijn hoofd, laat andere mensen horen en leef mijn leven."
(Aanvullende rapportage door Piya Sinha-Roy; bewerken van Bob Tourtellotte)