Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Algemeen
  3. Lounge
  4. Noem eens een goed boek!

Dit onderwerp heeft 72 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2011 13:05.

Noem eens een goed boek!

1. Xtra-large
    Afbeelding van brutuzz

22,482 berichten
    Lid sinds November 2007

En dan vooral hoofdstuk 9

2. Xtra-large
    Afbeelding van brutuzz

22,482 berichten
    Lid sinds November 2007

Pffffff

:wacko:

3. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

de bezeten bezitter

suske en wiske -_-

4. Small
    Afbeelding van annepanne

anne
    657 berichten
    Lid sinds November 2007

De Verborgen Geschiedenis ook gelezen, vond het echt niets eerlijk gezegd...

Alle Pinkeltje boeken waren voeger mijn lievelingboeken.. in een vlaag van zinsverbijstering verkocht!! allemaal!! echt dood z o n d e

5. Medium
    Afbeelding van djerror

1,907 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Annepanne schreef:
    De Verborgen Geschiedenis ook gelezen, vond het echt niets eerlijk gezegd...
    Ik ook niet. Verhaal langdradig, enigzins voorspelbaar en personages waar ik helemaal niks mee heb. Begrijp niet waarom dit boek zo'n enorm succes is/was.

6. Large
    Afbeelding van DOGMAN

Jezus
    11,001 berichten
    Lid sinds November 2007

proleten
    koop een tv

al de friekie piepol meek te bjoety of te wurld

7. Medium
    Afbeelding van zebir

1,358 berichten
    Lid sinds November 2007

patrick suskind het parfum
    the running man s king
    de leerling s king

8. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

Alles van John Grisham en Tom Clancy -_-

9. Medium
    Afbeelding van dunja_

3,646 berichten
    Lid sinds November 2007

Het geheim van de kaarten - Jostein Gaarder
    De wereld van Sophie - Jostein Gaarder

10. Medium
    Afbeelding van Penguin

1,641 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    zebir schreef:
    patrick suskind het parfum
    the running man s king
    de leerling s king
    dies goed!!! maf verhaal maar leuk! :lol:

11. Medium
    Afbeelding van hihihi

4,535 berichten
    Lid sinds November 2007

als je van fantasy-boeken houdt (zal wel niet want alleen nerds lezen fantasy :blush: ), moet je echt Het oog van de wereld - Robert Jordan lezen! Het is het eerste boek uit de Rad des Tijds-serie. Het is een dertiendelige serie, op dit moment ligt deel tien in de winkel, van zo'n 800 a 1000 blz. per boek. Lijkt veel maar je leest die dingen in een ruk uit.
    Paar jaar terug ben ik gestrand bij deel 7 omdat ik anderhalf jaar moest wachten totdat deel 8 uitkwam en omdat ik ook helemaal niet zoveel tijd meer had om te lezen enzo :( :(
    ik baal daar wel van, want het is echt zo'n ongelooflijk mooie, meeslepende, machtige serie!!! Tolkien en Lord of the Rings zijn kinderspel vergeleken met het Rad des Tijds. ik heb geen boek gelezen dat je zo in het verhaal sleurt als deze reeks.

bij deze neem ik mezelf dus ook voor om vanaf vandaag weer in deel 1 te beginnen en bij te lezen tot aan deel 10 :ph34r:

12. Medium
    Afbeelding van hihihi

4,535 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    dunja schreef:
    Het geheim van de kaarten - Jostein Gaarder
    De wereld van Sophie - Jostein Gaarder

:wub:

ik heb hier ook nog Door een spiegel, in raadselen - Jostein Gaarder.. heb alleen geen idee meer waar die over ging. maar volgens mij was die wel goed :rolleyes:

13. Large
    Afbeelding van Wegisweg

10,400 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan E schreef:
    Van beide schrijvers staan alle boeken bij vriendlief in de kast, tevens alles van Stephen King B)

14. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Marieke schreef:
    quote:
    Van beide schrijvers staan alle boeken bij vriendlief in de kast, tevens alles van Stephen King B)
    Kreeg met de kerst de Jury van Grisham kado van mijn oom en tante (hebben een boekenwinkel vol met dit soort boeken :wub: ) Moet eigenlijk nog steeds eens de verfilming gaan kijken van dat boek...

15. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Ferox schreef:
    als je van fantasy-boeken houdt (zal wel niet want alleen nerds lezen fantasy :blush: ), moet je echt Het oog van de wereld - Robert Jordan lezen! Het is het eerste boek uit de Rad des Tijds-serie. Het is een dertiendelige serie, op dit moment ligt deel tien in de winkel, van zo'n 800 a 1000 blz. per boek. Lijkt veel maar je leest die dingen in een ruk uit.
    Paar jaar terug ben ik gestrand bij deel 7 omdat ik anderhalf jaar moest wachten totdat deel 8 uitkwam en omdat ik ook helemaal niet zoveel tijd meer had om te lezen enzo :( :(
    ik baal daar wel van, want het is echt zo'n ongelooflijk mooie, meeslepende, machtige serie!!! Tolkien en Lord of the Rings zijn kinderspel vergeleken met het Rad des Tijds. ik heb geen boek gelezen dat je zo in het verhaal sleurt als deze reeks.

bij deze neem ik mezelf dus ook voor om vanaf vandaag weer in deel 1 te beginnen en bij te lezen tot aan deel 10 :ph34r:

Heiligschennis! :angry:

Alles wat er na Tolkien geschreven is in dat genre is surrogaat... -_-

16. Large
    Afbeelding van Wegisweg

10,400 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan E schreef:
    quote: Marieke
    quote:
    Kreeg met de kerst de Jury van Grisham kado van mijn oom en tante (hebben een boekenwinkel vol met dit soort boeken :wub: ) Moet eigenlijk nog steeds eens de verfilming gaan kijken van dat boek...

Zijn nieuwste boek "Het laatste jurylid" vond ik ook erg goed.
    Sinds ik via mijn werk erg goedkoop aan boeken kan komen lees ik me helemaal te pletter en mijn vriend ook B) Helaas kan ik elk boek maar 1 keer bestellen om handeltjes te voorkomen <_<

"Het vonnis" is ook erg mooi

17. Large
    Afbeelding van Wegisweg

10,400 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb laatst " Het meisje dat hield van Tom Gordon" van Stephen King gelezen. Heeft erg veel indruk gemaakt.

18. Medium
    Afbeelding van Lieselotje

4,714 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Marieke schreef:
    quote:
    quote: Marieke
    quote:

Zijn nieuwste boek "Het laatste jurylid" vond ik ook erg goed.
    Sinds ik via mijn werk erg goedkoop aan boeken kan komen lees ik me helemaal te pletter en mijn vriend ook B) Helaas kan ik elk boek maar 1 keer bestellen om handeltjes te voorkomen <_<

"Het vonnis" is ook erg mooi
    Goedkoop aan boeken komen is toch wel :wub: Ik koop zelf het liefst boeken (ipv huren bij de bieb). Ik heb zelf dan ook al een aardige kast vol oa met alle boeken van Grisham. Maar het blijft een dure hobby <_<

19. Small
    Afbeelding van Goeg

132 berichten
    Lid sinds November 2007

Vriendlief van Marieke hier:

Van Grisham is "Het Vonnis (Eng.: The Chamber)" een absolute aanrader... nadeel (mijn ervaring) is dat na lezen van dit boek de rest van Grisham als middelmatig wordt ervaren :huh:

Stephen King: De Donkere Toren-cyclus! (...ik heb Robbie hier van fan gemaakt, eis ik credits voor! B) ). De Beproeving (Eng.: The Stand) is zijn allerbeste roman. De Marathon (Eng.: "The Long Walk") is zonder twijfel zijn beste novelle!

Frank Herbert: De Duin Sage! (laat je niet weerhouden door de ellenlange verhaallijnen, is echt ontzettend mooi! BTW, de zoon van Herbert heeft een vervolg op deze sage geschreven, heb net de eerste twee boeken binnen (via vriendinlief :wub: ))

Clancy: lekker-weg-lezen, vooral bedoeld voor simpele mannelijke zielen met hoog Mannen-Zijn-Cool gevoel (as cool as me B) )

Literatuur: Paulo Coelho (met name De Alchemist), Gabriel Garcia Marquez (Honderd Jaar Eenzaamheid, zo moooooiiiii.... :wub: )

Nederlands voor-op-vakantie: de eerste boeken van Giphart (Giph, Ook van Jou, Phileine zegt sorry) & de Agnes-serie van Peter van Straaten

20. Small
    Afbeelding van DADS

D
    412 berichten
    Lid sinds November 2007

Niemand weet hoe laat het is is de debuutroman van Tamara Smeding. Het is een biografisch verhaal over het leven van Tjitse Smeding, over leven en overleven, paarden en trainen, successen, ongevallen, kanker en alvleesklierontsteking.

Tjitse Smeding vecht voor zijn loopbaan op de drafbaan en wint alles. Hij vecht voor zijn leven en overwint ook dan steeds weer. Een dramatisch ongeval tijdens een race maakt een einde aan zijn carrière. Als hij na jaren revalideren zijn comeback maakt, wordt er een terminale vorm van kanker geconstateerd. Bovendien is hij slachtoffer van een ernstig auto-ongeluk. Maar pas op het moment dat Tjitse eindelijk rust lijkt te vinden in zijn hectische bestaan, slaat het noodlot zijn laatste slag.
    Tamara, de liefde van zijn leven, beschrijft op een eerlijke, directe en vooral aangrijpende manier het leven en de dood van een van de grootste kampioenen die de drafsport ooit heeft gekend. Een verhaal over echte liefde. Voor elkaar, voor dochter Dagmar, die hem steevast ‘Daddy Cool’ noemt, en uiteraard voor de paarden. Een waar gebeurd verhaal. Dat je bij de strot grijpt.

Editie: Maart 2011

www.tamara-smeding.com

21. charliesheen
    Xtra-small
    Afbeelding van charliesheen

mario
    52 berichten
    Lid sinds March 2011

een goed boek lord of the strings:P

ablief?:$

22. Xtra-small
    Afbeelding van populair

mario
    11 berichten
    Lid sinds March 2011

haha omg

23. Xtra-small
    Afbeelding van populair

mario
    11 berichten
    Lid sinds March 2011

o

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?