Dit onderwerp heeft 65 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 18-01-2011 16:03.
Muziekinstrumenten
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:00Muziek heeft mij altijd heel erg geintrigeerd, livebandjes, concerten enz. Heerlijk! Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen ga ik aanstaande dinsdag mijn eerste zangles krijgen (spanneeeeend!!) en ik vroeg me af of hier mensen zijn die een muziekinstrument spelen. En zo ja, wat doe je ermee, speel je in een band, is het alleen voor de lol?
Benieuwd!!
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:20Speel geen instrument, maar zou wel graag saxofoon of gitaar willen spelen. MAar ja zal er wel nooit van komen

- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:22probeer de turntable te bespelen maar dat lukt nog niet zo
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:49Jaren piano les gehad, maar ik kan er geen hout meer van.
Heb ook al jaaaaaaren niet meer gespeeld.
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:53Ik wilde vroeger op piano les maar mocht dit alleen van mijn moeder als ik eerst op blokfluitles ging. Ivm noten leren lezen enzo. Helaas was dat dodelijk saai en ben er na 5 maanden mee gestopt. Pianospelen is er dus ook nooit van gekomen, behalve dat ik meesterlijk goed de vlooienmars kan spelen
Het had me ook echt super geleken om bijvoorbeeld contrabas te kunnen spelen en dan in een jazz band te zitten. Ik vind dat echt een super instrument.
Of zingen! Helaas heb ik niet de stem van een nachtegaaltje en vallen alle vogels dood van het dak als ik ga zingen. Maar het had me wel stoer geleken om lekker om regenachtige zondagen met je bandje ergens te gaan jammen.
Zucht............
gelukkig ben ik in mijn dromen heel muzikaal. En onder de douche! - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:54(Suus, welk instrument speel je eigenlijk in je dreams of naughtyness?
) - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:57
Wil in de toekomst ook nog eens saxofoon kunnen spelenquote:Doptiedop schreef:
Speel geen instrument, maar zou wel graag saxofoon of gitaar willen spelen. MAar ja zal er wel nooit van komen

- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:57Ik wilde trouwens drummen!

Maar dat mocht ik niet.
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 09:59quote:STEPHAN! schreef:
Ik wilde trouwens drummen!
Maar dat mocht ik niet.
Hier nog een!
Toen heb ik maar draaitafels gekocht
M'n eerste plaatjes waren gabberplaatjes
Ze hebben 't geweten dus 
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:01altijd spijt van gehad dat ik geen instrument heb leren spelen, helemaal omdat ik nu al 2 jaar een muziek en geluids opleiding volg op de HKU...dat lukt gelukkig nog goed zonder.
Als ik nu nog iets zou willen leren, was het OF drums, OF piano, OF harp geweest. - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:05Heb tenor-sax gespeeld.
En ook basgitaar toen ik in mn jongensjaartjes in een reggaebandje speelde.
Maar ben er niet verder mee gegaan. Kreeg andere interesses.
Nu speel ik alleen nog maar mondharmonica, zo'n klein blues-harpje
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:12Speel al vanaf mijn 8e piano. Voornamelijk jazz. Jarenlang op de muziekschool gezeten en zo in allerlei bandjes terecht gekomen. Van traditionele jazz naar fusion naar hiphop-met-live-bandje. Erg leuke tijd. Heb nog een toelatingstest voor het conservatorium gedaan (en gehaald) maar ik wilde op mijn 18e niet 5 jaar lang onafgebroken met muziek bezig zijn. Dag in, dag uit.
Heb nu thuis absoluut geen ruimte voor een piano
dus ben maar aan het sparen voor een electrisch alternatief... maar die krengen zijn duur... en ik kan niet goed sparen.
~The Sith Code~ - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:17quote:marcsheer schreef:
Speel al vanaf mijn 8e piano. Voornamelijk jazz. Jarenlang op de muziekschool gezeten en zo in allerlei bandjes terecht gekomen. Van traditionele jazz naar fusion naar hiphop-met-live-bandje. Erg leuke tijd. Heb nog een toelatingstest voor het conservatorium gedaan (en gehaald) maar ik wilde op mijn 18e niet 5 jaar lang onafgebroken met muziek bezig zijn. Dag in, dag uit.
Heb nu thuis absoluut geen ruimte voor een piano
dus ben maar aan het sparen voor een electrisch alternatief... maar die krengen zijn duur... en ik kan niet goed sparen. 
jajaja wrijf het er maar in dat andere helaas geen piano kunnen spelen
Stiekem wel een beetje boel jaloers, ik zou ook zeker snel zorgen dat je een electrische hebt staan. Lijkt me zo heerlijk als je ff niets te doen hebt om dan te spelen.
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:21

- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:27Ik heb zo'n 10 jaar dwarsfluit en piano gespeeld....en 3 jaar opera zang gedaan....
Mijn eerste Liefde was klassieke muziek en dat zal altijd zo blijven....
Ik doe er nu niets mee, maar wil er later wel weer wat mee gaan doen...
Ik ben ook ontzettend blij dat mn ouders me de kans hebben gegeven...
Ik mis mijn piano heel erg ..... Mijn dwarsfluit doe ik ook niet veel mee omdat alles in Amsterdam zo gehorig is.... - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 10:34[quote]Naomi schreef:
Ik heb zo'n 10 jaar dwarsfluit en piano gespeeld....en 3 jaar opera zang gedaan....
Ik mis mijn piano heel erg ..... Mijn dwarsfluit doe ik ook niet veel mee omdat alles in Amsterdam zo gehorig is....[/quote]
Je kan wel op straat gaan staan met Q-day, op de vrijmarkt
Nu maar zorgen dat je later een groot en vrijstaand huis krijgt, kan je pingelen, fluiten en zingen wat je wilt zonder dat mensen je horen. Jeff heeft toch goede oordopjes?
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:18quote:Naomi schreef:
Ik heb zo'n 10 jaar dwarsfluit en piano gespeeld....en 3 jaar opera zang gedaan....
Ik mis mijn piano heel erg ..... Mijn dwarsfluit doe ik ook niet veel mee omdat alles in Amsterdam zo gehorig is....quote:Naomi schreef:
Een klant van mij Sony Playstation heeft een nieuwe game uit: Singstar
een karaoke spel... superlache! Ik ben helemaal niet van de karaoke...Maar dit was toch wel vet grappig toen we t speelden op mn werk ter afscheid van mn stagaire..... Bijna in mn broek geplast van t lachen... (en de zenuwen, want ik houd niet van zingen en in de belangstelling staan)

- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:22quote:Rival schreef:quote: NaomiIk heb zo'n 10 jaar dwarsfluit en piano gespeeld....en 3 jaar opera zang gedaan....
Ik mis mijn piano heel erg ..... Mijn dwarsfluit doe ik ook niet veel mee omdat alles in Amsterdam zo gehorig is....quote:Naomi schreef:
Een klant van mij Sony Playstation heeft een nieuwe game uit: Singstar
een karaoke spel... superlache! Ik ben helemaal niet van de karaoke...Maar dit was toch wel vet grappig toen we t speelden op mn werk ter afscheid van mn stagaire..... Bijna in mn broek geplast van t lachen... (en de zenuwen, want ik houd niet van zingen en in de belangstelling staan)

Tja....Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:24als ik trouwens mijn leven over zou moeten doen dan zou ik wel graag of viool willen spelen, of piano.Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:25
Jij en een vioolquote:Robbie schreef:
als ik trouwens mijn leven over zou moeten doen dan zou ik wel graag of viool willen spelen, of piano.
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:26ik zou ook graag kunnen zingen of rappen

maarja, ik heb denk ik andere talenten
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:27
Rappen kun jequote:DarkHelmet schreef:
ik zou ook graag kunnen zingen of rappen
maarja, ik heb denk ik andere talenten

- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:27Ik zou ook wel graag piano kunnen spelen. Heb wel een gitaar staan, maar daar doe ik de laatste jaren eigenlijk ook niks meer mee..
- Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:28viool is ook mooi. Als ik het over mocht doen zou ik willen dat mijn moeder mij gedwongen had om op 4 of 5 jarige leeftijd piano of viool te spelen. Maar aan de andere kant, als je iets moet dan is het ook minder leuk
Ga wel proberen om mijn kindjes later als ik groot ben te motiveren om muziek instrumenten te willen spelen. Liever dat ik gepingel op een piano hoor wat nergens over gaat dan de hele dag gepiep van een X box of playstation. - Geplaatst op donderdag 27 april 2006 11:41quote:Rival schreef:
Ik zou ook wel graag piano kunnen spelen. Heb wel een gitaar staan, maar daar doe ik de laatste jaren eigenlijk ook niks meer mee..
want?
Het is zo gehorig?Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt