Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2012 16:57.
Aparte voornamen???
- Geplaatst op dinsdag 18 april 2006 19:01
Woont hij niet in de doodstraat (oid)?quote: - Geplaatst op dinsdag 18 april 2006 19:20
Jij kent hem ook!?quote:Tijgertje schreef:
Woont hij niet in de doodstraat (oid)?quote: Doompjoe
- Geplaatst op dinsdag 18 april 2006 19:37
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 12:24
Pieter Baan is mijn nieuwe collega!quote:
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 12:49Ben Dood
of
Bennie Dood
moooie gevalletje 'ontkenningsfase' Doomp
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 14:39
In Bornerbroek kennen alle (5) mensen elkaar toch?quote:Tijgertje schreef:
Met zo'n naam en dan nog eens in zo'n straat wonen?? Dan kent iedereen je, dus zelfs ikquote: DoompjoeJij kent hem ook!?

- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 15:39zoontjes van mijn baas heten: zino en quint
moest er aan het begin wel aan wennen, maar vind het nu wel mooie namen eigenlijk
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 16:33neefje van een ex van mij heet Zen
achternaam: Trip
Zen Trip... - Geplaatst op woensdag 19 april 2006 16:38Bij mij op school zat een Hema..
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 17:35quote:Zahra schreef:
Bij mij op school zat een Hema..
niet!

- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 17:43
Whoa, als die ooit van goa-trance gaat houden gelooft niemand meer dat dat zijn echte naam is.quote:metacrawler schreef:
neefje van een ex van mij heet Zen
Zen Trip... - Geplaatst op woensdag 19 april 2006 17:49Fieke
tenminste als je in Duitsland woont! - Geplaatst op woensdag 19 april 2006 17:50quote:Zahra schreef:
Bij mij op school zat een Hema..
Jongen of meisje? In geval van een jongen a.u.b. koppelen met Zara (meisjesnaam)
Vandaag kennis gemaakt met een Roelf

- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 17:59
ik best veel fiekesquote:Frankie S schreef:
Fieke
tenminste als je in Duitsland woont!
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 18:02quote:zippo schreef:
ik best veel fiekesquote:Fieke
tenminste als je in Duitsland woont!
Ik ook hoor!!
Maar het klinkt zo raar als je in Duitsland woont!
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 18:17Lambertus.... en dan heet zijn vriendin Pietsje of Pietske ofzoiets...
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 19:50quote:kakanox schreef:quote: ZahraBij mij op school zat een Hema..
Jongen of meisje? In geval van een jongen a.u.b. koppelen met Zara (meisjesnaam)
Vandaag kennis gemaakt met een Roelf

Hier ging het om een meisje. - Geplaatst op woensdag 19 april 2006 19:55
z'n tante heet Metaquote:spiral stairs schreef:
Whoa, als die ooit van goa-trance gaat houden gelooft niemand meer dat dat zijn echte naam is.quote: metacrawlerneefje van een ex van mij heet Zen
Zen Trip...
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 20:09
Achternaam is Don?quote:metacrawler schreef:
z'n tante heet Metaquote:
Whoa, als die ooit van goa-trance gaat houden gelooft niemand meer dat dat zijn echte naam is.quote: metacrawlerneefje van een ex van mij heet Zen
Zen Trip...
- Geplaatst op woensdag 19 april 2006 22:29Vriendin van me heeft serieus overwogen haar dochter Arie te noemen... Het is dat de vader het er niet mee eens was.
Maar ja het meiske heet nu Teun
- Geplaatst op zondag 23 april 2006 23:34Jongen: Orrin
Meisje: Estée
Vooral Estée vind ik erg mooi. Apart, chique en simpel tegelijk. - Geplaatst op maandag 24 april 2006 17:31quote:Marieke schreef:
Vriendin van me heeft serieus overwogen haar dochter Arie te noemen... Het is dat de vader het er niet mee eens was.
Ik vind Arie ook leuk voor een meisje maar mijn vriend niet.
Vroeger klasgenootje van mijn vriend heet Parsival.
Parsival Eeeeeeeeeeeeeeten!
Hoe verzin je het.
En ik ken een Houria, spreek uit als Hoeria, en een Hashja. Maar dat zijn Marokaanse meisjes. - Geplaatst op maandag 24 april 2006 17:38quote:susie q schreef:quote: MariekeVriendin van me heeft serieus overwogen haar dochter Arie te noemen... Het is dat de vader het er niet mee eens was.
Ik vind Arie ook leuk voor een meisje maar mijn vriend niet.
Vroeger klasgenootje van mijn vriend heet Parsival.
Parsival Eeeeeeeeeeeeeeten!
Hoe verzin je het.
En ik ken een Houria, spreek uit als Hoeria, en een Hashja. Maar dat zijn Marokaanse meisjes.
Ik vind Arie en Teun juist hele leuke namen voor een meisje
Parsival, bah. Ik ken een paard dat zo heet. - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 10:04De mijne ?~ All the time we spent together makes it hard to get you outta my system.
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 16:57storm vind ik ook wat aardig maar je kan wel weggen dat het het zal stormen in het huis of dat het binnen regent ... beeldspraak got to love itBaas Bekkers aanwezig