Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2012 16:57.
Aparte voornamen???
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:47Noem eens wat aparte voornamen... voor een meisje of jongen, ouderwets of niet ouderwets... Zodat de barende leden wat inspiratie op doen!
Ben benieuwd wat jullie zoal kunnen verzinnen
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:48Romijn

- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:49kakanox vind ik wel apart

- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:54Kuintje
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:54Romijn is idd
Laatst een kerel gezien die Jip heet. Ik vind Jip wel cute alleen dan wel voor een baby, wanneer een baby groot wordt vind ik het niet meer kunnen.
Ik vind mijn eigen naam ook nog wel grappig, er zijn alleen erg weinig meisjes die zo heten. - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:55ik hoorde gisteren op de radio een man, die zijn dochter "Hamer" heeft genoemd. Ook redelijk apart

- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:56Sissy
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:57Vlinder heet het kind van Anthonie Kamerling, vind ik ook een beetje vreemd.
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 15:57Manja

- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:00redmer

- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:05Kiek
Raf - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:07
Sonnequote:Joost schreef:
Sterre
~The Sith Code~ - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:07ik vind het best zielig voor kinderen als je sommige namen hoort. Dan mag je als ouder wel super hip zijn als je kind een gekke naam heeft maar het kind moet er de rest van zijn leven mee rondlopen. Wordt ie lekker gepest enzo.
Ging het nieuwe kindje van Chris Martin en mevr Paltrow nou niet Mozes heten? - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:10quote:muz schreef:
ik vind het best zielig voor kinderen als je sommige namen hoort. Dan mag je als ouder wel super hip zijn als je kind een gekke naam heeft maar het kind moet er de rest van zijn leven mee rondlopen. Wordt ie lekker gepest enzo.
Ging het nieuwe kindje van Chris Martin en mevr Paltrow nou niet Mozes heten?
Idd ja!
AMSTERDAM - Coldplay-zanger Chris Martin (29) en actrice Gwyneth Paltrow (33) kunnen zich voor de tweede keer vader en moeder noemen. De jongen, die afgelopen weekeinde het levenslicht zag, kreeg de naam Moses, meldde een woordvoerster maandag namens de ouders. - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:12
Die hoeft iig niet op zwemlesquote:Zahra schreef:quote: muzik vind het best zielig voor kinderen als je sommige namen hoort. Dan mag je als ouder wel super hip zijn als je kind een gekke naam heeft maar het kind moet er de rest van zijn leven mee rondlopen. Wordt ie lekker gepest enzo.
Ging het nieuwe kindje van Chris Martin en mevr Paltrow nou niet Mozes heten?
Idd ja!
AMSTERDAM - Coldplay-zanger Chris Martin (29) en actrice Gwyneth Paltrow (33) kunnen zich voor de tweede keer vader en moeder noemen. De jongen, die afgelopen weekeinde het levenslicht zag, kreeg de naam Moses, meldde een woordvoerster maandag namens de ouders.
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:13hehehe Apple en Moses Martin. Tja
Ik denk dat ik die van mij later gewoon God ga noemen, kan voor zowel een jongetje als een meisje - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:14Noa
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:14mijn ouders pete kind heet
Vieveke
en d'r broers en zusjes
vonne
kars
hank
kjeld
vind het wel cool
als ik ooit perongeluk een kind krijg noem ik het lain
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:15in geval van ongelukje: oeps!Conscia mens recti, famae mendacia ridet.
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:16het dochtertje van m'n zus heet Kiki Suus Pebbles

- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:16Beer, Broer en Tuijl (en dat zijn broertjes) ZIEK man!
Of Genevieve. En dan Jansen van achteren ofzo. - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:17quote:muz schreef:
Romijn is idd
Laatst een kerel gezien die Jip heet. Ik vind Jip wel cute alleen dan wel voor een baby, wanneer een baby groot wordt vind ik het niet meer kunnen.
Ik vind mijn eigen naam ook nog wel grappig, er zijn alleen erg weinig meisjes die zo heten.
Marijn vind ik een leuke naam voor een meisje!
En ex van mij heet Merijn... Maar die kreeg iedere keer te horen dat t een meisjes naam was. Dus volgens mij heten er meer meisjes dan jongens zo.
Maar je hebt dus Marijn en Merijn....is ook een verschil!
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:19Kjeld... zo heet mijn neefje
kutkind...
dus stomme naam
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:19Cari
- Geplaatst op donderdag 13 april 2006 16:19Ik vind Ari ook wel cool
Zowel voor jongen als voor meisje.
En Loulou. Maar beide namen krijg ik er bij Wub never nooit doorheen.