Dit onderwerp heeft 473 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 08-08-2011 23:58.
scheld jij met kanker?
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:32Als ik boos ben soms, of me stoot. Maar ik heb er wel een hekel aan als mensen beginngen met kanker leuk, kanker grappig of ik hou kanker veel van jou, kanker goed ect ect. Dan denk ik echt is het dan ook kanker leuk om kanker leuke kanker te krijgen?
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:33
Edit: en ik doe het eigenlijk niet vaak, en alleen maar wanneer er maar 1 iemand in de buurt is.quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:04:
Ja, ik scheld soms met kanker.Eksterrr wijzigde dit bericht op 27-07-2011 17:35 met 27%KEEP CALM and CHIVE ON! - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:33Mijn fout, ordinair is misschien het verkeerde woord. Asociaal past beter

- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:33Ik scheld niet met kanker. Vind de mensen die het wel doen niet meer dan sneu.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:33Ja leuk, dit is geen: 'heb-commentaar-op-iemand-waarmee-je-het-niet-eens-bent topic'twittert || Everything makes sense when you\'re with me.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:34quote:HartYou schreef op 27 July 2011 @ 17:10:
Ik kan er niet tegen, en ik overdrijf niet.
Met mensen die dat doen wil ik sowieso niks te maken hebben - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:37Nee nooit, en ik kan ook heel kwaad worden als iemand dat wel doet. Dat het er een keer uitkomt omdat je echt heel kwaad bent of er iets gebeurd, fine.
Maar ik weet nog goed, toen ik in de 4/5e klas zat was het cool om 'kanker leuk' en 'kanker vet' te zeggen. Heel cool joh. Stumpers. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:37Nee. Ik heb er één keer mee gescholden en ik hoopte meteen dat niemand het had gehoord en ik had er echt meteen spijt van.tumblr Society exists only as a mental concept; in the real world there are only individuals
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:38Ja.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:39Nee, ik vind het ordinair en respectloos
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:41nope
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:42Ik zeg het eigenlijk nooit,
behalve als ik echt zó boos ben, dat ik elk woord wat ik ken eruit gooi.
maar dat is dan ook bijna nooit (:
en dan heb ik er meteen spijt van haha. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:43
Nee, waarom zou ik dan sorry zeggen, ik gebruik het toch weer. En ik snap niet dat iemand er verdriet over kan hebben, gewoon omdat ik dat niet heb, kan ik niet begrijpen dat andere het wel hebben.quote:Balletjesbak schreef op 27 July 2011 @ 17:25:
[...]
Ik vind dat wat ik dikgedrukt heb wel erg bot van je! Als iemand zegt dat het haar kwetst zeg je dan ook geen sorry of dat dan wel? - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:51quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:43:
[...]
Nee, waarom zou ik dan sorry zeggen, ik gebruik het toch weer. En ik snap niet dat iemand er verdriet over kan hebben, gewoon omdat ik dat niet heb, kan ik niet begrijpen dat andere het wel hebben.
Je hebt wel een beetje gebrek aan respect volgensmij?
Je kan toch hooguit tegen die persoon sorry zeggen?
Jij snapt volgensmij niet hoe erg deze ziekte is.
Dat je het zegt is 1 ding, moet je zelf bepalen.
Maar dat je er mensen mee kwetst en dat je dat niets interesseert? - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:51
Nou je zegt dan sorry omdat je iemand ermee kwetst en uit respect voor dat persoon.quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:43:
[...]
Nee, waarom zou ik dan sorry zeggen, ik gebruik het toch weer. En ik snap niet dat iemand er verdriet over kan hebben, gewoon omdat ik dat niet heb, kan ik niet begrijpen dat andere het wel hebben.Never give up on the things that make you smile:) - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:51quote:ezelsbruggetje schreef op 27 July 2011 @ 17:39:
Nee, ik vind het ordinair en respectloos
Dit.
En mijn moeder heeft beginnende huidkanker, dus tja .. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:52Heel soms, je moet zelf weten of je dat doet of niet, maar ik haaat het als mensen mij gaan melden dat ze niet met kanker schelden of dat ik of iemand anders dat niet mogen. En trouwens alle woorden met 2 lettergrepen liggen lekker in de mond voor mij. Ook andere woorden zoals super enzo.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:53quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:43:
[...]
Nee, waarom zou ik dan sorry zeggen, ik gebruik het toch weer. En ik snap niet dat iemand er verdriet over kan hebben, gewoon omdat ik dat niet heb, kan ik niet begrijpen dat andere het wel hebben.
Heb je geen vorm van autisme ofzo dan?
Het is vrij normaal dat je je kunt indenken dat je iemand anders kwetst en dat dingend ie jij doet of zegt ook gevolgen kunnen hebben. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:53
Nou ik probeer zo min mogelijk na te denken over kanker, want dan moet ik weer aan mijn opa gelijk denken en dat doet pijn. Dus elke keer als iemand dat woord zegt, moet ik er weer aandenken.quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:43:
[...]
Nee, waarom zou ik dan sorry zeggen, ik gebruik het toch weer. En ik snap niet dat iemand er verdriet over kan hebben, gewoon omdat ik dat niet heb, kan ik niet begrijpen dat andere het wel hebben.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:55quote:BratPack schreef op 27 July 2011 @ 17:53:
[...]
Het is vrij normaal dat je je kunt indenken dat je iemand anders kwetst en dat dingend ie jij doet of zegt ook gevolgen kunnen hebben.
wtf doe is normaal. -________-
Spoor je wel?twittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:56
Maar zij zegt: "Ik gebruik het toch weer". Waarom zou ze dan sorry zeggen. Het is toch raar als je sorry zegt omdat je kanker zei, om vervolgens de volgende dag weer kanker te zeggen :')?quote:Balletjesbak schreef op 27 July 2011 @ 17:51:
[...]
Nou je zegt dan sorry omdat je iemand ermee kwetst en uit respect voor dat persoon. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:57
Ja inderdaad doe jíj is normaal. Ik snap best dat ze geen sorry wilt zeggen voor iets dat ze niet meent.quote:BratPack schreef op 27 July 2011 @ 17:53:
[...]
Het is vrij normaal dat je je kunt indenken dat je iemand anders kwetst en dat dingend ie jij doet of zegt ook gevolgen kunnen hebben. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:57Nee. Ik vind het respectloos en je kan er mensen mee kwetsen.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:57quote:IKWILGEENNAAM schreef op 27 July 2011 @ 17:56:
[...]
Maar zij zegt: "Ik gebruik het toch weer". Waarom zou ze dan sorry zeggen. Het is toch raar als je sorry zegt omdat je kanker zei, om vervolgens de volgende dag weer kanker te zeggen :')?
uh, nee?
het is uit RESPECT voor diegene.
ben jij er ook al zo een die de ernst niet in ziet van zo'n ziekte?
en het verdriet dat het op kan leveren? - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:58Waarom moet hierover altijd gediscussieerd worden?Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.