Dit onderwerp heeft 473 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 08-08-2011 23:58.
scheld jij met kanker?
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:11Nee, nooit gedaan ook.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:12
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:14Als ik heel boos ben wel ja.Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:14quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:11:
[...]
lol, ik wist dat iemand dit ging vragen.
Er is niet echt een reden waarom, ik scheld er gewoon mee. Als iemand het hoort en die heeft een familie-lid eraan verloren, dat boeit mij niet. Ik heb er zelf ook familie-leden aan verloren, maar dat zal wel weer geen reden zijn om het wel te mogen doen. :")
Oh, en veel mensen zeggen altijd van dat die ordinaire meiden met kanker schelden maar ik ben echt het tegenover gestelde. Ik ben een rustig, in sommige situaties wel eens een verlegen meisje maar ik scheld toch met kanker.
Ja zo was ik ook vroeger.
Ben nogsteeds dat rustige meisje maar scheld nu veeeeel minder met kanker - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:15Nee, ik scheld überhaupt niet
echt.En dat schijnen mensen nogal raar te vinden, maar zo moeilijk is dat niet. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:15
Ja dit dus :')quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:11:
[...]
Er is niet echt een reden waarom, ik scheld er gewoon mee. Als iemand het hoort en die heeft een familie-lid eraan verloren, dat boeit mij niet. Ik heb er zelf ook familie-leden aan verloren, maar dat zal wel weer geen reden zijn om het wel te mogen doen. :")
Oh, en veel mensen zeggen altijd van dat die ordinaire meiden met kanker schelden maar ik ben echt het tegenover gestelde. Ik ben een rustig, in sommige situaties wel eens een verlegen meisje maar ik scheld toch met kanker.Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:15Nee, nooit gedaan ook. Ik spreek mensen zelfs vaak aan als het als scheldwoord gebruiken. :')to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:17Met kanker schelden vind ik op zichzelf al oridinair. Dan kan je daarnaast nog rustig en verlegen zijn, heeft er niks mee te maken!
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:19
Jawel, want de meeste zeggen altijd dat het die 'ordinaire meiden' zijn die met kanker schelden. Oh, en kind, ik weet wie ik ben en ik ben verre van ordinair. (;quote:HartYou schreef op 27 July 2011 @ 17:17:
Met kanker schelden vind ik op zichzelf al oridinair. Dan kan je daarnaast nog rustig en verlegen zijn, heeft er niks mee te maken! - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:21
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:22quote:HartYou schreef op 27 July 2011 @ 17:17:
Met kanker schelden vind ik op zichzelf al oridinair. Dan kan je daarnaast nog rustig en verlegen zijn, heeft er niks mee te maken!
Dan ga ik mijn ouwe buurman van 73 straks maar eens even melden dat ie ordinair is :')
OT: Niet meer, vroeger wel.where are you looking at.... - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:22Voor de rest niet maar alleen het gebruik van kanker dan.
En ik ben allang geen kind meer

- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:23
Krijg je zeker meteen een scheldpartij terugquote:Amanddaa schreef op 27 July 2011 @ 17:22:
[...]
Dan ga ik mijn ouwe buurman van 73 straks maar eens even melden dat ie ordinair is :')
OT: Niet meer, vroeger wel.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:25Nee. En ik vind het ook echt onbegripvol als mensen het wel doen.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:25
Ik vind dat wat ik dikgedrukt heb wel erg bot van je! Als iemand zegt dat het haar kwetst zeg je dan ook geen sorry of dat dan wel?quote:Betsey schreef op 27 July 2011 @ 17:11:
[...]
Oh, en veel mensen zeggen altijd van dat die ordinaire meiden met kanker schelden maar ik ben echt het tegenover gestelde. Ik ben een rustig, in sommige situaties wel eens een verlegen meisje maar ik scheld toch met kanker.Never give up on the things that make you smile:) - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:26nee,eigenlijk nooit
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:26Ik scheld ermee omdat het gewoon lekker in de mond ligt eerlijk gezegd.
Daarom scheld ik ook niet met klere of tering of tyfus. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:27
Grootste onzin die ik heb gehoord vandaag.quote:LiefdeHeerstBeest schreef op 27 July 2011 @ 17:26:
Ik scheld ermee omdat het gewoon lekker in de mond ligt eerlijk gezegd.
Daarom scheld ik ook niet met klere of tering of tyfus. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:28quote:
Nee dat niet, mijn buurman is een hele lieve man! Alleen wat grof :')
Ik hoor hem regelmatig met het woord kanker vloeken.where are you looking at.... - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:28
Indd, ik vind het ook niet kunnen hoor! En kanker hoeft niet perse zichtbaar te zijn, wie weet heeft iemand het zelf en loop jij er lekker mee te scheldenquote:Balletjesbak schreef op 27 July 2011 @ 17:25:
[...]
Ik vind dat wat ik dikgedrukt heb wel erg bot van je! Als iemand zegt dat het haar kwetst zeg je dan ook geen sorry of dat dan wel? - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:29Neen! Ik vind schelden met ziektes eigenlijk ongehoord.Expectation is the root of all heartache.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:29Ja als ik boos ben of m'n teen stoot ofzo, maar verder zelden. En ja, ik heb zelf ook meerdere familieleden die er aan zijn overleden dus ik weet wat kanker inhoudt, en nee ik ben niet ordinair. Verre van.
- Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:30
Een buurman (er zit een huis tussen en daar woont dus een vrouw) van mij was ns aan het klussen en nogal aangeschoten/dronken. Hoor je hem echt keihard vloeken de heletijd en die vrouw naast hem is gelovig...Achja, ik laat het maar gaan ookal vind ik het echt stom. Zo hard hequote:Amanddaa schreef op 27 July 2011 @ 17:28:
[...]
Nee dat niet, mijn buurman is een hele lieve man! Alleen wat grof :')
Ik hoor hem regelmatig met het woord kanker vloeken. - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:31
Sowieso, waarom zou een ziekte je 'lekker' in de mond liggen? Best sneu eigenlijk, als je dat vind.quote:AutumnRain schreef op 27 July 2011 @ 17:30:
[...]
Zeker.
Dan kan ze toch ook met wat anders schelden (geen ziekte) wat lekker in de mond ligt? -__- - Geplaatst op woensdag 27 juli 2011 17:31@Betsey
als iemand een familie lid aan kanker heeft verloren, boeit het je niet en scheld je er gwn mee? wat ongelofelijk respectloos