Username
Password
password
vergeten?

  1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. roken, drinken of blowen?

Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 31-12-2011 15:30.

roken, drinken of blowen?

  1. Medium
    Afbeelding van Bunnyhop

    Flappie
    3,087 berichten
    Lid sinds April 2011


    Ik vind roken het ergst


  2. Large
    Afbeelding van Silverbleed

    Tess
    5,144 berichten
    Lid sinds September 2011


    @Remembermyname:
    Even copy paste van een site:
    - Twee of meer glazen rode wijn per dag kunnen een flinke hoeveelheid loopneuzen besparen. Wie twee of meer glazen rode wijn per dag drinkt, zou volgens onderzoekers van de Harvard School of Public Health bijna de helft minder verkoudheden te verduren krijgen.
    - Collega-wetenschappers van de American Geriatrics Association toonden aan dat wijn ons in zekere mate beschermt tegen de oogaandoening macula degeneratie.
    - Rode wijn verhoogt de goede cholesterol (HDL) en beschermt tegen hart- en vaatziekten. Rode wijn is bovendien rijk aan antioxidanten. Deze antioxidanten kunnen de oxidatie van LDL-cholesterol afremmen. Kies daarvoor wel voor de juiste druiven: Cabernet Sauvignon, Pinot Noir of Merlot.
    - Wijn als medicijn tegen Alzheimer: Aan twee verschillende Amerikaanse onderzoeksinstituten werden bewijzen gevonden dat de anti-oxidant resveratrol de ophoping van eiwitten in de hersenen tegen gaat en zo de kans op Alzheimer kan verminderen.
    - Uit onderzoek is gebleken dat het drinken van rode wijn de kans op longkanker bij rokers en ex-rokers verkleint. Rokers die minstens één glas per dag drinken, hebben zestig procent minder kans om longkanker te krijgen dan mensen die nooit rode wijn drinken. Bij witte wijn is effect niet aanwezig.
    - Polyphenolen, of plantaardige chemicaliën, zijn in relatief hoge niveau’s terug te vinden in rode wijn. Polyfenolen worden verondersteld om de niveaus van gas-stikstofmonoxide te stimuleren in het bloed. Die maken de bloedvaten wijder.
    - Vrouwen die zes weken achter elkaar dagelijks 2 tot 3 glazen wijn drinken, zijn gevoeliger voor insuline dan vrouwen die geen alcohol drinken. Witte wijn zorgt ervoor dat er meer onstekingsremmende adiponectine in het lichaam zit. En deze stof verkleint de kans op diabetes type 2.

    Alleen is lang niet alles echt wetenschappelijk bewezen dat het door de wijn komt (zoals de alzheimer).

    Maarja soms is het ook tegenstrijdig. Zo is elke dag 7 koppen koffie goed voor je borsten (die gaan minder snel hangen) maar ondertussen onttrekt koffie water, dus moet je ruim 4 liter per dag water drinken, anders worden ze alsnog hangend en rimpelig XDD


  3. Xtra-small
    Afbeelding van Laduree

    Fien
    7 berichten
    Lid sinds December 2011


    'k weet ook wel dat ze het niet gaan verbieden. Maar 'k vind het gewoon onzin als je zegt dat drinken 'levensgevaarlijk' is ofz. Ik ken niemand die geen alcohol drinkt. En idd, als ik zeg drinken, is het een paar glaasjes.
    'k wil wel eventjes vermelden dat ik het erg vind als ik 12-jarigen op een fuif een wodka-redbull zie drinken. En dan kwartier later buiten zitten te overgeven. 'k heb zelf al jonge kinderen zien roken. Da's pas erg :(


  4. Medium
    Afbeelding van xREMEMBERMYNAME

    Manja
    1,371 berichten
    Lid sinds March 2008


    @Silverbleed
    Wow dat er zoveel dingen over waren wist ik niet, haha.

    Bijna altijd zijn er waar positieve kanten zijn, ook negatieve kanten. Het ligt gewoon aan de persoon zelf vind ik. Je bepaalt zelf of je begint met roken, blowen en drinken, en ook in welke mate je het doet.
    Als je er zelf niet goed mee om kunt gaan, maak je het gevaarlijk voor jezelf en omstanders. Hoewel meeroken etc. dan natuurlijk weer een ander verhaal is.

    www.twitter.com/manjaa95 ik follow back

  5. Small
    Afbeelding van liberate

    Janske
    851 berichten
    Lid sinds July 2011


    quote:
    Stunning schreef op 27 December 2011 @ 22:39:
    Ik vind alle drie even erg en doe ook aan geen van de drie.

    Je kan jezelf in een coma drinken, op de lange termijn kan roken longkanker opleveren (maar dit kan natuurlijk ook als je niet rookt) en drugs kunnen ook schadelijk zijn. Ik weet dat hier in de titel blowen staat, maar ik vind alle vormen van drugs eigenlijk naar. De beste vriendin van een nicht van me is daar aan overleden.

    Maargoed, alle drie de dingen kunnen schade aanrichten bij mensen. Zelf zal ik in ieder geval absoluut niet gaan roken of blowen.
    precies hoe ik er ook over denk.

    there was a difference between what you said and what you did.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?