Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 31-12-2011 15:30.
roken, drinken of blowen?
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:17hee meiden, ik wil ff een soort discussie topic openen
ik had laats een discussie met iemand over wat erger is.
roken, drinken of blowen?
persoonlijk vind ik dat drinken het ergste is. vooral omdat als iemand teveel gedronken heeft dat die persoon dan agressief kan worden en onvoorspelbaar.
met roken is het tog meer je eigen risico's kwa gezondheid ect.
en blowen is ook wel erg, ik bedoel je bent wel dom als je stoned bent
maar dan ben je tog een soort happy-dom.
ik ben gewoon benieuwt naar jullie mening
Don't get me wrong, i doe het alle drie!
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:20Ik vindt het alle 3 onzin !
Je kan zonder alle 3 leven, en je wordt er niet beter op waarom zou je het dan doen ?
Nou dat is elk geval mijn mening !Peace is more than two fingers ! - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:21Drinken.Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:22Alle3 :") Je kunt aan alle3 verslaafd raken.May the odds be ever in your favor'
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:23Niks is erger dan de ander, alleen als je naar gezondheid van de mens zelve kijkt. In combinatie met andere mensen, vind ik drinken idd agressiever, maar ook roken is voor niet-rokers agressief.
Ik blijf erbij dat een glaasje echt wel gezellig en socialiteit kan opleveren.
Maar dat komt omdat ik anti-rook, laat staan anti-drugs ben.www.twitter.com/Kraplapje - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:23Ik vind ook drinken.
maar ik doe het alledrie niet - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:24Roken en drinken.
Gezien de regering daar geld aan verdient..Druk met school! - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:27quote:emela schreef op 27 December 2011 @ 22:20:
Ik vindt het alle 3 onzin !
Je kan zonder alle 3 leven, en je wordt er niet beter op waarom zou je het dan doen ?
Nou dat is elk geval mijn mening !
ik denk dat het bij mij tog meer is van 'je leeft maar 1 keer'
And i like how it feels hihi - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:27Roken is schadelijker voor de omstanders dan voor de roker zelf.
Denk dat roken daardoor voor mij toch wel op nummer 1 staat wat ernst betreft.
Daarna komt drinken, omdat ik denk dat dit nog steeds onderschat wordt helaas. Dit wordt erg veel gedaan, terwijl de gevolgen bij overmatig gebruik toch best heftig kunnen zijn.
Als laatste komt blowen. Dit betekent niet dat ik blowen niet erg vindt.
Ook al vindt ik ze alle drie best erg, ik doe het allemaal wel eens.Leven is het meervoud van lef. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:29Alles kan in mate.. Maar ik vind roken erger, omdat mensen daar sneller verslaafd aan raken. Daarnaast is het ongezond(ook voor je omgeving) en stinkt het gigantisch. Drinken vind ik niet zo erg, mits je het af en toe eens doet (En niet 3x per week dronken bent). Blowen hetzelfde verhaal.
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:29
Juist je leeft maar 1 keer, en dat ene keer leven moet je niet verpesten door dood te gaan door ongezond leven. En het kan ook heel gezellig zijn met een glaasje cola en een zak chips ipv. met 10 liter alcohol maarjaa dat is mijn mening !quote:KellyvanderWilt schreef op 27 December 2011 @ 22:27:
[...]
ik denk dat het bij mij tog meer is van 'je leeft maar 1 keer'
And i like how it feels hihiPeace is more than two fingers ! - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:30quote:emela schreef op 27 December 2011 @ 22:20:
Ik vindt het alle 3 onzin !
Nou dat is elk geval mijn mening ! - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:30Je kunt helaas zo af en toe een biertje niet vergelijken met iemand die zich helemaal klem zuipt. Ik denk dat ik roken erger vind, omdat ik het nogal aso vind want je valt er toch ongevraagd anderen mee lastig. Bij drinken begint de overlast later, wanneer iemand te veel heeft gehad. En nou ja blowen... dat moet je zelf weten maar niet in mijn buurt!jeszflower wijzigde dit bericht op 27-12-2011 22:31 met 10%: iets vergeten.
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:32quote:emela schreef op 27 December 2011 @ 22:29:
[...]
Juist je leeft maar 1 keer, en dat ene keer leven moet je niet verpesten door dood te gaan door ongezond leven. En het kan ook heel gezellig zijn met een glaasje cola en een zak chips ipv. met 10 liter alcohol maarjaa dat is mijn mening !
je hebt er ook wel gelijk in en ik respecteer je mening!
maar je moet alles een keer uitgeprobeert hebben tog?
dan heb je echt geleefd, vind ik
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:33quote:KellyvanderWilt schreef op 27 December 2011 @ 22:32:
[...]
je hebt er ook wel gelijk in en ik respecteer je mening!
maar je moet alles een keer uitgeprobeert hebben tog?
dan heb je echt geleefd, vind ik
Niks moet.
Je kunt ook echt leven zonder drugs te hebben gebruikt of gerookt te hebben.
Wat ik dus ook echt niet zal gaan doen, bijvoorbeeld.May the odds be ever in your favor' - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:33@KellyvanderWilt
Ja dat kan, maar ik hoef niet alles uitgeprobeerd te hebben !emela wijzigde dit bericht op 27-12-2011 22:53 met 61%Peace is more than two fingers ! - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:34Drinken is imo het slechtst. Je kunt ervan in coma raken en er zelfs aan overlijden als je geen remmen hebt. Van roken ook wel, maar daar gaat meestal een langere tijd overheen en het hoeft niet altijd zo te zijn.
Ik blow zelf niet, maar vrienden wel. Ik vind daar helemaal niks aan.
Ik drink en rook wel, maarja ik ben blij met m'n leven zoals het is en denk er ook niet over na om het niet meer te doen.Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:39Ik vind alle drie even erg en doe ook aan geen van de drie.
Je kan jezelf in een coma drinken, op de lange termijn kan roken longkanker opleveren (maar dit kan natuurlijk ook als je niet rookt) en drugs kunnen ook schadelijk zijn. Ik weet dat hier in de titel blowen staat, maar ik vind alle vormen van drugs eigenlijk naar. De beste vriendin van een nicht van me is daar aan overleden.
Maargoed, alle drie de dingen kunnen schade aanrichten bij mensen. Zelf zal ik in ieder geval absoluut niet gaan roken of blowen. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:39ik dacht net zo van, wow blowed er dan niemand hier?
maar toen had ik een dikke eye-opener - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:44Drinken. Dit is veel schadelijker dan blowen (en ik neem aan ook roken)
Het zorgt ook voor meer gevaar op de weg en kan andere mensen in gevaar brengen. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:46Ik vind niks het ergste. Als je het vaak en veel doet zitten er overal nadelen aan.
Zelf zou ik nooit beginnen aan roken, verneukt je longen, veel meer kans op ziektes etc. Drinken: ja met mate, ik kan er mee omgaan. Blowen: Ben nogal nieuw op dit gebied, maar dat ga ik morgen weer eens proberen, zolang je het niet te vaak doet moet 't kunnen.I'm tired of being alone, so hurry up and get here. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:48Ik vind alles verschrikkelijk.
Ik ben sowieso van plan om niet te gaan blowen en roken, en niet drinken tot m'n twintigste. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:50Roken is het minst slecht, want drank en wiet tast je hersens etc aan. Drank vind ik het ergste, want in 't verkeer ben je inderdaad een gevaar voor andere.
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:53quote:
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 23:02
A man is least himself when he talks in own person, give him a mask and he'll tell te truth