Dit onderwerp heeft 48 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-08-2011 21:09.
my rabbit:'(
- Geplaatst op maandag 25 juli 2011 15:10Erg jammer, ik zou als ik jouw was juist wel afspreken en dingen doen, een beetje afleiding helpt! En een nieuw konijn is ook leuk, of neem een cavia?"Why must you speak when you have nothing to say?"
- Geplaatst op maandag 25 juli 2011 15:10Wow, daar ging even iets mis :"Dwww.Lesfruitdesanges.tumblr.com -
- Geplaatst op maandag 25 juli 2011 15:11^Dan zou ik als ik jou was er iets overheen doen als je er niet bij bent :')tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.
- Geplaatst op maandag 25 juli 2011 15:12
Het is de natuur :V (ik neem aan dat je het over roofvogel->konijn opeten hebt)quote:MOTIONLESS schreef op 25 July 2011 @ 15:10:
Oh echt, wist ik niet!
Beetje raar dat ze dat doen, mijn konijnen liepen ook wel eens 's nachts buiten..
Maar goed, ik zou gewoon even afleiding zoeken, misschien een nieuw konijntje?Druk met school! - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 15:15
haha, doel je nu op "flappie" of een andere verdwijntruc dan?quote:MOTIONLESS schreef op 25 July 2011 @ 15:06:
Een roofvogel? In nederland? - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:16
ik zeg toch niet dat het niet erg is? ik bedoel alleen, er zijn ergere dingen en je moet nou eenmaal leren om er mee om te gaan en dat dit niet het ergste is. iedereen maakt kutdingen mee en als ik dan nog iets ergers hoor vind ik mn eigen probleem meestal al minder erg. en dit is mijn mening dus daar hoef jij het niet mee eens te zijn, maar ik denk gewoon zoquote:Samiranka schreef op 25 July 2011 @ 13:13:
[...]
DUDE.
Als mensen nou gewoon is ophouden met elk ding wat iemand gebeurt hier te vergelijken met ergere dingen.
Wat maakt haar dat nou uit, ze voelt zich NU kut om haar konijn en dan hoeft ze niet te gaan bedenken dat er ergere dingen kunnen gebeuren, dit is nu erg voor haar.
En 't kost gewoon tijd om er over heen te komen. Misschien zou een nieuw konijntje wel kunnen helpen, dan kan je je daar op richten ipv op je verdriet.what goes around, comes back around baby - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:26^ Dat is gewoon onzin.
Natuurlijk zijn er ergere dingen. Ik heb zelf al hele erge dingen mee gemaakt en ik ben intussen ook heel nuchter maar ik vind het ook heel erg als mijn hamster dood gaat. Het is maar normaal dat je daar even om moet huilen. Je geeft om zo'n beestje. Je moet geen dingen gaan vergelijken met elkaar. Het is allemaal erg op een andere manier.ELAN_VITAL wijzigde dit bericht op 25-07-2011 18:27 met 11%Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:29Waarom doen mensen zo moeilijk. Ik heb ook een konijn, ik heb haar al bijna 7 jaar. Na 7 jaar heb je echt een band met huisdieren.Gravity is not responsible for people falling in love
- Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:33nee ik vind ook dat jullie gelijk hebben, ik heb ook erge dingen mee gemaakt. mijn vader is dood, maar als mijn konijn nu zou doodgaan zou ik toch minder erg vinden. ik heb verder ook geen zin om dan hier een probleem om te gaan maken want het is gewoon mijn mening,
het is niet zo dat ik het niet erg vind voor de TS.what goes around, comes back around baby - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:37Dat kun je natuurlijk niet vergelijken met elkaar. Maar je vind het toch ook erg als je huisdier dood gaat ook al is het minder erg ?
En huisdier verliezen is gewoon op een hele andere manier erg vind ik.ELAN_VITAL wijzigde dit bericht op 25-07-2011 18:45 met 94%Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:49ja daar heb je wel gelijk in vind ik. (:
maar ik wilde het gewoon alleen zeggen, ik bedoelde het niet lullig verderwhat goes around, comes back around baby - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 18:52Ik snap ook wel wat jij bedoelt
Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 19:07Ik had mijn kat bjina 2 maanden geleden ook dood gevonden na 9 jaar dat ik haar kende.. Ik vond het vreselijk. Ze was echt dag en nacht bij me, als ik de straat in fietste kwam ze al naar me toe gerend. Ik ben echt 2 weken heel verdrietig geweest, maar toen ging ik op vakantie. Ik mis haar nog steeds, maar het is niet anders.. Ik zou als ik jou was wel afleiding gaan zoeken
- Geplaatst op maandag 25 juli 2011 19:08quote:Lebisou schreef op 25 July 2011 @ 13:43:
Volgens mij 'slijt' dat verdriet na een tijdje.
En ik denk niet dat je nu plotsklaps een nieuw konijntje moet kopen, trouwens dat hangt heel erg van de persoon af.
Toen de hond van mijn tante overleden was, was ze ook helemaal van slag en wou geen nieuwe hond, nu hebben ze uiteindelijk naar een jaar toch een nieuwe hond genomen en nu is alles weer goed (:
Maar misschien kan het ook wel helpen zo'n nieuw konijn, want dan mis je de ander.
Maar praat er anders over met familie of een goede vriendin dat je je kut voelt en ga leuke dingen doen! Ga je niet afsluiten van de buitenwereld want daar schiet je niks mee op en ga je je alleen nog maar kutter voelen, ga nou gewoon iets leuks doen, dan heb je even wat anders aan je hoofd.
Dit dus. Heel veel sterkte! <3quote:ApplexFlavor schreef op 25 July 2011 @ 13:47:
Ik snap dat het ongelooflijk moeilijk is om jezelf nu weer 'blij' voor te doen. Je bent iemand verloren die je dierbaar was. Je moet nu alleen geen kluizenaar gaan worden, daar help je niemand mee. Ga met een paar vriendinnen wat leuks doen. Als je er aan toe bent kun je misschien wel een nieuwe nemen, maar daar zou ik nog niet al te snel aan beginnen. Misschien dat je gewoon een soort afscheid/begrafenis moet houden. Je bent je konijn dan misschien kwijt, maar dat je bijvoorbeeld gewoon iets van hem in een doosje legt en dat begraaft. Dan voel je je misschien helemaal kut enzo, maar later kun je het dan beter verwerken. Nouja, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! In ieder geval veel sterkte! *virtuele hug* - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 19:08Veel sterkte!Never give up on the things that make you smile:)
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 19:23
Ja.. van dat afscheid.. ik heb niks meer van hem over.. er is niet een ' pluisje' van hem blijven liggen.. hij heette ook pluisje..:' (quote: - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 19:25Voel je nog steeds heel veel verdriet of is het al iets minder geworden? Heb je het al meer geaccepteerd?
Veel sterkte nog...KEEP CALM and CHIVE ON! - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 20:09Nieuwe konijn? Naja sterkte! <3Ajax amsterdam, (L)
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 20:19Ahw mijn 1e konijn heette ook pluisje.
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 20:26Het is al wel wat minder geworden.. mijn beste vriendin kwam en bleef wel 5 dagen.. was heel gezellig.. daardoor dacht ik er ook niet aan. maar als ik er weer aan terugdenk..
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 20:32Mijn konijn was ook meegenomen door een roofvogel, opeens was ze er niet meer.
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 20:36quote:O216 schreef op 25 July 2011 @ 12:59:
niet lullig bedoelt, maar de wereld kan veel harder zijn dan je konijn verliezen dus je moet gewooon even afleiding zoeken en dat diertje vergeten. sterkte.
Stel, je oma is overleden. Dan ga ik toch ook niet zeggen; hee dude, sterkte, maar er kunnen ergere dingen gebeuren.
Sterkte en ben bang dat je je er (na een tijdje) gewoon overheen moet zetten dat je hem/haar niet meer ziet
- Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 20:48quote:O216 schreef op 25 July 2011 @ 18:33:
nee ik vind ook dat jullie gelijk hebben, ik heb ook erge dingen mee gemaakt. mijn vader is dood, maar als mijn konijn nu zou doodgaan zou ik toch minder erg vinden. ik heb verder ook geen zin om dan hier een probleem om te gaan maken want het is gewoon mijn mening,
het is niet zo dat ik het niet erg vind voor de TS.
Je hebt gelijk, hoor! Ik vond de dood van m'n hond ook minder erg dan die van m'n grootmoeder. Vrij normaal, lijkt me. De dood van een dier doet heel erg veel pijn maar gewoon niet evenveel als de dood van een mens.
@TS :
Huil maar lekker lang en koester die leuke, pluizige momentjes met je konijntje. Jammer dat hij/zij zo moest sterven, sterkte!It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 21:09^ja, ik snap jullie allemaal hierover.. maar ik ben nog nooit echt een dierbaar iemand verloren dus ja.. ik snap het verschil nog niet echt..:S