Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 07-10-2009 19:24.
dansles
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 20:53ik wil voor me verjaardag heel graag op dansles tenminste dat krijg ik voor me 16e verjaardag danslessen vind het hellemaal geweldig om te dansen
en is tegelijk goed voor me gezondheid
maar wat is nou leuke dansles
je hebt hip hop break dance maar dat is niks voor mij
en wat je nog meer hebt I dont know
ben benieuwt wat jullie doen zitten jullie op dansles of weten jullie leuke dansstijl?treu love is for ever
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 20:56Zelf doe ik aan stijldansen. En nu niet meteen denken 'wat saai' of 'wat bekakt', want het is zeker verslavend. Als je wat jonger bent is latin het leukst om te doen, maar ik ben zelf wat meer van de ballroom. Het is gezellig, je doet het met een partner en je kan dus ook met andere mensen dansen (en zeker een leuke manier om een jongeren te versieren). Leukste is als je met een groepje vrienden samen begint.
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 20:56Ik zit op streetdance (sommigen noemen het ook wel hiphopdansen), al bijna 7 jaar ofzo, en het blijft leuk :] ik heb ook een tijdje op stijldansen gezeten op school, voor het kerstgala, maar dat is best saai vond ik..
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 20:57ik zat zelf te denken aan hip hop danslessen
dat lijkt me mega leuk om te doen
zo leer je ook andere mensen kennen ook
en ja gewoon om wat te doen na schooltreu love is for ever - Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 20:59ik heb vroegr ook op dansles gezeten wedstrijden gedanst en van alles maar omdat ik daar enorm gepest werd moest ik stoppen dat vond ik heel erg want wilde heel graag danseres wordentreu love is for ever
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 21:16Ik deed aan Jazz Ballet maar dat vond ik te sloom... dus ben ik op streetdance gegaan en het is echt awesome

- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 21:17Ik doe aan jazzballet en aan showballet !
Je kan ook een combi nemen van Jazz en Street
dan heb je toch een beetje dans van nu , maar ook gewoon de basis dingen ! - Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 21:18ik doe zelf jazzballet; het is hedendaags maar
toch wat klassieker=) - Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 21:35bedankt voor jullie leuke reactie's soms krijg je ook vervelende reactie's maar ben blij dat dat niet gebeurttreu love is for ever
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 22:14ik zit op stijldansen.. zoals harpa zegt, het is niet bekakt. het is harstikke leuk! en idd verslavend!
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 22:53ik heb vrijdag m'n eerste les salsa! Lijkt me vet leuk!
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 23:03
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 08:17Ballet is leuk! (L)
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 13:27ik denk dat je als je wilt gaan klasiek balletten zeg maar, dat het dan wat te laat is nu

maar stijldansen is echt echt heel erg leuk
en het is ook echt een sport, na een rondje samba dan de tango en dan een jive ben ik al best moe!
dat word nog wel eens onderschat.
[je moet altijd je houding goed houden, en bij de samba en tango kan je niet leunen op je partner xD dat is echt vermoeiend man :O ] - Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 13:36Als ik jou was zou ik bij verschillende soorten dansen / dansscholen een proefles nemen. Dan kun je kijken wat 't beste bij jou past. Ik heb zeker een jaar of 7 op stijldansen gezeten. Superleuk. Sinds kort zit ik op Salsa: echt geweldig! Je 'moet' gewoon kijken wat bij jou past en waar jij happy van wordt! Succes!Chris
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 15:00Voor klassiek ballet is het een beetje laat maar Showdance kan heel leuk zijn en modern is ook leuk!
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 15:02Ik wil ook op dansen, maar nog geen idee wat. Ik denk salsa of zo.
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 15:45Als je hiphop niets vind voor jou is jazz/modern dans misschien ook heel leuk. Het is op muziek van nu zeg maar, maar het dansen is wat meer met uitgestrekte bewegingen. Veel met armen en benen.
Maar ik denk dat kijken bij verschillende soorten danslessen tog het beste is, dan kan je zien wat je het leukste lijkt
you can\'t stop the beat - Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 16:08ik zoek dansstudio hier in waalwijk zie van alles maar geen hip hop is hip hop zelfde als streedance toevallig?treu love is for ever
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 19:06ik wil zelf super graag buik dansen zoals shakira enzo. of stijldansen. maar zit nu op jazz. dat is ook erg leuk
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 20:26-klassiek ballet
-ballet
-jazz ballet
-streetdance
-hiphop
-breakdance
-r&b
-GOGO dance
-krumping
-buikdansen
-stijldansen
hiphop is een onderdeel van streetdance meestal.
(misschien moet je even gaan vragen bij die dansstudio!) - Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 20:34
dankje want zoek me een bult niet normaal heel de middag aan hetzoeken geweestquote:Marye schreef op 10 januari 2008 @ 20:26:
-klassiek ballet
-ballet
-jazz ballet
-streetdance
-hiphop
-breakdance
-r&b
-GOGO dance
-krumping
-buikdansen
-stijldansen
hiphop is een onderdeel van streetdance meestal.
(misschien moet je even gaan vragen bij die dansstudio!)treu love is for ever - Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 21:44Ik doe aan streetdance en ik vind het echt vet

- Geplaatst op zaterdag 12 januari 2008 19:28ik doe nu hiphop

enn dat moetj ook zeker doen ..!
maar je moet wel handstand, de brug , en bes wel lenig zijn op op dansen te kunnen zitten (waarvan ik ook nie lenig ben hoor)
- Geplaatst op zaterdag 12 januari 2008 20:14hee heej

Ik wist eerst ook niet wat ik leuk vond, maar toevallig afgelopen woensdagavond een bom (bewegen op muziek) avond met allemaal workshops, echt heeeel leuk.. we kregen workshops in:
- salsa
- paaldansen.. maar dan echt voor je conditie hoor
Dat is echt zoo leuk echt helemaal geweldig 
- hip hop. ook super leuk, kun je echt helemaal je energie in kwijt!