Dit onderwerp heeft 895 reacties, en bestaat uit 36 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 36.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 22:05.
Willen jullie voor me bidden..?
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:29Heel veel sterkte ♥
Ik hoop echt voor je dat het weg zal gaan. Bidden doe ik niet, maar ik denk nog heel vaak aan je. Weet verder niet zo heel goed wat ik nog kan zeggen, maar ik heb echt respect voor je om hoe je ermee omgaat en hoe je blijft hopen en bidden.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:32quote:Koellkast schreef op 23 May 2012 @ 20:16:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen <3Sometimes its better to keep it all inside, where the only person that could judge is yourself. - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:33quote:Fossil schreef op 23 May 2012 @ 20:16:
Sterkte meis ♥ geef de hoop nog niet opIk denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg. - Loesje. - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:35Don't give up. Ik bid nog steeds elke keer voor je als ik in de kerk kom met zingen. Zit hier ook echt met prikkende oogjes. Stay strong♥The story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello, goodbye
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:38Geef de hoop niet op <3It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:39Jeetje! Het zit ook niet mee he!
Ik heb echt diep respect voor jou, je bent zo'n ontzettend sterk meisje en je blijft positief ondanks alle tegenvallers. Dat moet toch beloond worden? Wel positief dat er in ieder geval een aantal plekken kleiner geworden en zijn en hopen dat je er nog beter op gaat reageren als de behandeling door wordt gezet! Heel erg veel sterkte gewenst, ik zal voor je blijven bidden en hopen dat het goed komt! Het MOET gewoon goedkomen!Life was much easier when apple and blackberry were just fruits - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:44Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik vind het zo goed van je dat je positief blijft! Het moet goedkomen! Je verdient het!
<3 - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:44Ik ben er stil van, alsjeblieft, geef de hoop niet op. <3 Jij bent de eerste persoon voor wie ik heb gebeden, aangezien ik eigenlijk niet echt geloof, maar misschien helpt het wel?ik was anna+k.mijn blog: annatural.blogspot.com
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:46Ik geloof ook niet, maar ik wil graag voor je bidden. HEEL VEEL STERKTE MEID. Ik hoop echt dat je geneest <3Wat gebroken is kan je lijmen, dan heelt het misschien, maar het wordt nooit meer zoals vroeger, de barsten blijf je zien...
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:47Ah Marieke!

Ik had het al op je fb gelezen (even gekeken via Irma, hoop dat je het niet erg vindt.) Maar ik vind het echt kut voor je! Aan de andere kant, als ze er echt vanuit gingen dat het niet meer te helpen was waren ze wel gestopt met die medicijnen.
Vanmiddag op stage zag ik het topic en bedacht ik me dat je vandaag de uitslag kreeg. Ik zou begod niet weten hoe je moet bidden en ik ben ook niet gelovig maar ik heb even snel een schietgebedje voor je gedaan.
Heel veel sterkte namens mij en een vriend van mij! <3Ik was jostitosti en foreveralone enzo. - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:50Jeetje zeg... wel heel erg mooi dat het niet helemáál voor niets is geweest, ookal is dit niet waar jij en iedereen om je heen écht op had gehoopt
Nogmaals heel veel sterkte aan jou, familie, vrienden en overige mensen om je heen en ik hoop echt heel heel erg dat die nieuwe doses Brentuximab gewoon helemáál goed hun werk gaan doen, zodat je kan genezen. Ik blijf aan je denken, succes. <3 - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:54Zoveel respect voor jou Marieke! Zoals ik ook al op fb heb gezet ik blijf voor je bidden voor genezing.
Ik vind het zo knap hoe jij telkens jezelf weer opraapt.
Heel veel sterkte!look at the bright side of life - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:57sterkte meis! ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt maar een goede vriend van me heeft dit ook meegemaakt met zijn zusje en als ik kijk naar hoe moeilijk hij het er nog altijd mee heeft
,, ik ben gewoon trots op de manier waarop je er mee omgaat, en ook blij dat iedereen hier je zo steunt:D
ik blijf voor je hopen<3 - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:02Heel veel sterkte meid, en ik vind het zo knap dat je zo positief kan blijven! Respect voor je manier waarop je met situaties omgaat!
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:04Sterkte, ook al ken ik je niet, ik leef heel erg mee, en was ook erg zenuwachtig voor je! Ik zal aan je denken!
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:14Ahw wat rot!

Zo knap dat je je nog kan richten tot de 'positieve kant' van de behandeling, blijf dat doen, het komt goed! <3
Heel veel sterkte! - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:18He meid wat naar om te horen

Had zo gehoopt dat het positief nieuws was
Heel veel sterkte ♥http://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:23Sterkte lieve Krullevaar. <3 Je bent een geweldig sterke meid. Ik bid voor je.
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:26Heel erg super veel sterkte. Ik ga bidden voor je! Echt enorm veel respect voor jou. Onze God is een Grote God en Hij kan grote dingen doen (: vergeet dat nooit!'Vergeving krijgen is makkelijker dan toestemming'
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:26quote:elineehh schreef op 23 May 2012 @ 20:13:
Pff. Ik vind het zo knap dat je nog zo denkt.. Ik blijf voor je bidden, hopen, dat het mag helpen. Je bent enorm sterk!
Heel veel sterkte.. geen woorden voor..~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering. - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:27Ik vind het echt heel erg voor je. Maar ik heb ook onwijs respect voor je dat je zo positief kan blijven en geniet van de goede dagen! Heel veel sterkte!tumblr Society exists only as a mental concept; in the real world there are only individuals
- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 21:27Er is hooop!
Je lichaam heeft sowieso tijd nodig om te genezen! Ik blijf voor je bidden samen met zoveel meiden, ik hoop echt dat je erdoor komt! - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 22:05Ik wil je ook even veel sterkte wensen! Hier zijn geen woorden voor..