Dit onderwerp heeft 732 reacties, en bestaat uit 30 pagina's. U bent momenteel op pagina 12 van 30.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 18:58.
Willen jullie voor me bidden..?
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:42Ik ben dan wel niet gelovig maar ik zal toch voor je bidden, oké?
Dat heb ik ook gedaan toen mijn opa in het ziekenhuis lag en ik hoopte op een soort van wonder.
Heel erg veel sterkte verder!AnakALIAx wijzigde dit bericht op 04-02-2012 14:45 met 38% - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:52Ik heb voor je gebeden, opdat je een grote getuigenis mag zijn van Gods grote kracht!
Ik wens je veel hoop, geloof en liefde toe!http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Knotjeee_verkoopt/list_messages/193446 - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:59Awh! Veel sterkte, als je ooit wilt praten kun je me Noten <3.
Ik zal voor je bidden.[url]www.woeshitup.tumblr.com [/url] - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:01
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:01ik zal voor je bidden en ik wens je heel veel sterkte meid
ik ben niet christelijk maar islamitisch - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:23
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:26Ik ben de grootste atheïst, maar je verhaal raakt me, dus voor jou zet ik mijn principes opzij en zal ik voor je bidden!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:28Ik zal voor je bidden, ook al ben ik niet gelovig.
Veel sterkte en ik hoop dat het goed komt!! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:34wat heftig! ik zal zeker voor je bidden en heel veel aan je denken. het komt goed, heel veel sterkte!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:38quote:HEARTxCORE schreef op 01 February 2012 @ 11:28:
Ik zal ook voor je bidden, ook al ben ik zelf niet gelovig, ik hoop dat het wel zal helpen. Veel sterkte ! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:43Heel veel sterkte, ik zal voor je bidden.-
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:43Ik zal voor je bidden ! Heel veel sterkte,blijf sterk en blijf positief denken, geloof in je eigen krachten

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 21:51Heel veel sterkte! Ik zal voor je bidden! X
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:01Argh, wat een vreselijke ziekte is dat toch!

Héél erg veel sterkte, ik ben niet gelovig, maar ik zal voor je bidden, hoop zo erg dat het goed komt!! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 08:57Hoe gaat het nu met je?
Ik wou even zeggen dat alles nog mogelijk is, mijn opa heeft acute leukemi, gebruikt geen chemo enzo en de waardes in zijn bloed zijn weer gestegen!
dus blijven geloven meid!
ik blijf voor je bidden! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 09:21aaawh! Ik heb het gedaan. Sterkte! <3
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 10:13Echt heel erg veel sterkte !
Ik geloof niet maar ik zal echt voor je bidden !
Hoe gaat het nu met je? X - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 10:36quote:HEARTxCORE schreef op 01 February 2012 @ 11:28:
Ik zal ook voor je bidden, ook al ben ik zelf niet gelovig, ik hoop dat het wel zal helpen. Veel sterkte !
ik zal dat ook doen
heel erg veel sterkte!Of the Airship Academy. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:16Ik maak me geen zorgen om jou, maar ik vrees voor de demonen die naar jou toe sluipen en je influisteren om op te geven. Weet dit: de rest van ons hebben de toekomst gezien, en wat er in de volgende donkere dagen gebeurd betekend niks. iemand met geloof kan nooit sterven. Als je morgen in de hemel wakker word, houd dan de stoel naast je vrij voor wanneer ik kom.
Wees sterk! Zoals we weten dat je bent. Wanneer de dood komt, lach hem uit, wij lachen met je mee ! als jouw tijd komt, wacht dan op ons in de hemel.
Niemand leeft eeuwig in deze wereld , maar onze herinneringen zullen blijven bestaan. Wees het vuur dat de weg verlicht. wees moedig zodat wij jouw leiding kunnen volgen. Jouw moed inspireert ons. Ooit, ergens , zal iemand aan jouw denken . wanneer iemand alleen is en op wilt geven zullen ze aan jou denken en doorzetten en hun angsten overwinnen.
Wanneer de eeuwige rust komt, weet dan dat jij nooit zal eindigen, maar dat er een nieuwe wereld voor je opengaat. Een wereld mooier dan deze, waar iedereen gelukkig is en in ruste. wacht daar op ons, wij zullen niet lang op ons laten wachten.
na de maanden die nog moeten komen zul je uiteindelijk hier, of in de hemel wakker worden. Weet dat je nooit alleen bent. Jij bent onsterfelijk, niks kan jouw moed verslaan.
Jij zult degene zijn waar ik aan denk als ik moed nodig heb in mijn donkere , eenzame en stille momenten. Ik ken jouw niet, maar ik houd van je alsof je mijn zus bent. Wees sterk! Ik weet dat je dat bent.Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:20
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:35Ik zal voor je bidden ben zelf moslim maar dat maakt naar mijn mening niet veel uit !Peace is more than two fingers !
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 14:02Ik heb voor je gebeden! Veel sterkte meid!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:05Dankjewel allemaal lieve meiden.
Gisteren had ik de scan, vandaag belt de oncoloog misschien met de uitslag, en anders hoor ik het morgen als ik in het ziekenhuis ben.
Ben heel zenuwachtig. maar er bidden en hopen zoveel mensen voor me, en ik voel me ook echt wat beter, dus het moet wel goed gaan.
Zal de uitslag hier ook zeker posten!ik was priekjuh (: - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:19quote:Pevensie schreef op 01 February 2012 @ 11:27:
Ik bid voor je en wens je heel veel sterkte! (:Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:21toch mooi dat hier allerlei soorten geloven en niet geloven voor je bidden.
Ook is sluit me aan en denk aan je. Hopelijk is de uitslag positief!!