Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Welk behang?

Dit onderwerp heeft 56 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2012 16:45.

Welk behang?

1. Large
    Afbeelding van lovehedgehogs

rayyyy
    6,344 berichten
    Lid sinds November 2009

1e :)

http://lovehedgehogs.tumblr.com/

2. Large
    Afbeelding van Titanium

Donna
    5,059 berichten
    Lid sinds May 2011

De eerste.

3. Large
    Afbeelding van _Fashionstoned

Edine
    5,009 berichten
    Lid sinds April 2008

Ik denk dat de eerste mooier is op een muur, maar vind het tweede plaatje mooier.

4. Xtra-small
    Afbeelding van KROOTJE

Kroot
    41 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    0006 schreef op 01 February 2012 @ 23:26:
    omigud, ik heb echt de meest mooie foto ooit gevonden. En ik wil hem laten afdrukken als behang, maar waar kan ik dat het beste laten doen? Weet iemand een goeie site of winkel?

Er heeft iemand met een vraag dit topic ge-upt en iedereen reageert gewoon op de beginpost. xD

Anyway, geen idee.

5. Medium
    Afbeelding van LaConasse

Hannelore
    1,511 berichten
    Lid sinds December 2011

Oh andere vraag.. Ik zou het niet weten.. misschien een fotowinkel? Je kunt het daar in ieder geval vragen, zij weten vast wel waar zoiets kan.

LaConasse wijzigde dit bericht op 02-02-2012 16:06 met 69%

6. Medium
    Afbeelding van bluelion

Blue
    4,413 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik denk dat je depressief word als je dat echt op je muur hebt. te donker... maar natuurlijk wel hipster (als je er een driehoek op schildert in elk geval!)

[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262]

7. Medium
    Afbeelding van Amethystium

Kim
    2,035 berichten
    Lid sinds February 2011

Nou ik heb een hele lichte muur.. En ik vind het vooral erg fascinerend, als ik slimmer was had ik sterrenkunde gestudeerd maar dat zit er niet in vandaar dit behang dus wil het niet hipster maken. :3

Je kan het op de site van HEMA doen!

Ik was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?