Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2010 18:48.
Wat geeft jou een zomers gevoel?
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 20:03Hoi!
wat ik me afvroeg: wat geeft jóu een zomers-vakantie gevoel?
bij mij:
-roze gelakte teennagels
-zomershoppen!!
-met je -nieuwe- bikini op het strand, in je tuin,... lekker in de zon liggen.
-benen vol zelfbruiner smeren
ben benieuwd naar jullie
xx
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 20:10Haha, in de zon liggen op het strand terwijl je de zee hoort ruisen, het briesje voelt waaien en dan de brandende zon.. en zomershoppen natuurlijk, vakantie en alles waar je vrolijk van word

Hahah leuke topic ik droom nu al weg
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 20:40Sommige liedjes, en ook natuurlijk als ik wakker wordt en de lucht helemaal blauw is, met zon fel schijnend, en dat ik kijk op internet naar de weersverwachting, en dat het erg warm is. En dan is het kristalbad of strand tijd

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 20:57idd wakker worden en meteen weten : o het word mooi weer vandaag

nieuwe bikini shoppen
(check fashion of mijn shoplog)
en.. dat iedereen weer helemaal half naakt loop geweldig
ijsjes
de geur sochtends dat het mooi weer word.. hebben jullie dat ookw el eens? dat je ruikt dat het mooi weer word?
of ben ik egwoon gek? xD
xxx - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 21:02Als ik mijn ogen open doe en de zon mijn kamer in schijnt (witte, niet verduisterende gordijnen...
), als ik gras ruik of voel, sommige liedjes, een blauwe lucht met een paar kleine wolkjes, zwembadlucht, het kristalbad... 
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 21:03Jaaaa, alles wat jullie opnoemen! Heb er nu al zin in

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 21:05smorgens wakker worden met de zon in mn kamer!
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 21:14lekker warm weer
Slippers, ijsjes en nog veel meer 
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 21:31Als ik 's ochtends wakker word idd, en als ik naar school fiets en alle gewoon helemaal groen is, en dat je gewoon 's ochtends vroeg zonder jas ( gewoon met vest ) kan fietsen! En alle kindjes buiten ziet spelen, ijsjes, als de zon schijnt en je zit in een saaie les dan kan je gewoon niks anders dan fantaseren.. Wat je allemaal na school tijd kan doen enzeau
Bad ass Koeierd - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 21:34strand
bikini
blote benen
op een terasje zitten
tot savonds laat buiten zitten
veel dingen savonds doen
heerlijk zwemmen
slippers
en nog heel veel meer
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 22:00Zon&zee&strand, en natuurlijk met mijn bikini over straat lopen! ;D
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 22:04de zon natuurlijk!
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 22:05zon & muziek!
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 22:22euh als ik de lambada hoor

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 22:33Zwierige jurkjes!
EN lekker weer natuurlijk! - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 23:04- korte rokjes, shirtjes, hemdjes, jurkjes, broekjes&topjes
- de kleur wit& felle kleuren
- foto's van afgelopen zomervakanties (amerika, italië, frankrijk etc)
- als de ijscoman weer langs de buurt rijdt
- lekkere ijsjes met 3 bolletjes: citroen, framboos & pistache
- zonnnn ofcourse;)
- nieuwe bikini
- slippertjes
- gebruinde benen
- 't strand & de zee
- een lekkere aardbeiensmoothieCoffee, Tea, Me? - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 23:18De zon en terrasjes
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 23:56Als ik in mijn vakantie huis in Marokko ben en ik lig op mijn dakterras met mijn bikini aan en ik word bruin...en als ik naar haar strand ga...leuke zomerkleding...lekker eten...dit geeft mij een heerlijke zomergevoel....ohh ik word altijd sooo blij van de zomer...
- Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 00:12De zon is al genoeg!Let It Go.
- Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 08:56- Lekker op het strand liggen.
- Met vriendinnen ergens gaan zwemmen.
- Bij de McDonalds een Mc Flurry halen (haha daar zijn we verslaafd aan
) - Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 09:56Belle Perez

- Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 17:34- Zomerse muziek
- Zon
- Zomerkleding aan kunnen doen
- Zwemmen
- Ijsjes eten
- Aan de zomervakantie denken
- Bruin worden - Geplaatst op maandag 25 juni 2007 13:07Zomerse muziek.
Strand/Zwembad
Zon(nen)
Ijsjes(!)
Bikini's en slippers. - Geplaatst op maandag 25 juni 2007 17:28zon die je warm op je lichaam voelt schijnen
mijn deo die ik alleen zomers gebruik
vogeltjes
bloemen
blauwe lucht
in bikini ergens liggen buiten
colatje drinken bij zonsondergang aan het strand [L]
geur van zonnebrandcreme
<3 mooie jongens met mooie gespierde lichaamen <3
en ik kan zo nog een hele boel opnoemen. :p - Geplaatst op vrijdag 09 mei 2008 13:38slippers & bikini's & no school [h]