Dit onderwerp heeft 4828 reacties, en bestaat uit 194 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 194.
De laatste reactie is geplaatst op 24-01-2012 11:56. Dit onderwerp is gesloten!
Waar erger jij je het meest aan op dit moment?
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:41dat ik nu heel verkouden ben, en mijn keel pijn doet en dat terwijl ik binnenkort op vakantie ga

- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:41Dat mijn vriendin de laatste tijd alleen maar haar eigen leven leidt en altijd alleen maar over zichzelf aan het vertellen is en soms niet eens naar mij luisterd als ik iets zeg. Weet iemand of ik daar iets kan aan doen, ik vind het zo lullig om het tegen haar te zeggen..
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:41
Dan vertel je niks.quote:EenzameOma schreef op 27 juni 2009 @ 20:37:
[...]
Ja maar ook omdat het van mijn geloof niet mag,me moeder zouw echt teleurgesteld zijn
DILLEMA !Music is my first love and probably the last. - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:43
Een beetje je moeder voor de gek houden, en als ze er dan achterkomt is ze helemaal haar vertrouwen kwijt. Ik zou het dan ook niet doen nee.quote: - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:44Dat ik ruzie heb met mn ouders.. :s
ik voel me echt klote. ik krijg altijd overal de schuld van :sOriflame uitverkoop! http://verkopers.marktplaats.nl/7542258 - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:45
Hmm, je kan het gewoon proberen te zeggen. En anders moet je haar gewoon even laten, waait vanzelf wel over.quote:wahdofok schreef op 27 juni 2009 @ 20:41:
Dat mijn vriendin de laatste tijd alleen maar haar eigen leven leidt en altijd alleen maar over zichzelf aan het vertellen is en soms niet eens naar mij luisterd als ik iets zeg. Weet iemand of ik daar iets kan aan doen, ik vind het zo lullig om het tegen haar te zeggen.. - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:53
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 20:57Ik alleen maar droom dat ik een mooi vriendje heb.
Okee dat is best zielig.
Ik heb honger.
Mijn vriendengroepje valt uiteen.
Bleh.
Girlscene makes people famous - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:02Je wordt zowat doodgegooid met Michael Jackson clips enzo. Ik ben een liefhebber hoor, maar nu word ik er echt gek van!I can be patient - if I make a great effort
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:02* Ik ben nog nooit in 20 minuten zovaak verrot scholden en beledigd door klanten...
* Mn haar pluist als de tyfus
* Ik wacht totdat ik te horen krijg of ik over ben
* Ik heb niks te doen
* ZE zijn niet online xD...
* Ik morgen EN overmorgen moet werken en nooit vrij mag vragen =(
* Ik weinig van het schoolfeest herinner en waarom ik zoveel spierpijn heb =S
XWho the hell do you think you are =O !? - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:11Mijn vriend. Hij blijft maar grapjes maken over mijn ''vet''. En dat beinvloed mijn zelfverzekerdheid. (Wat is er vdomme gebeurt met het idee dat ik altijd zo dun was?)
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:19dat terwijl ik weet dat hij mij leuk vind, ik hem de hele tijd ontloop en me zelfs afvraag of ik hem eigenlijk wel leuk vind...
ik erger me daar al de hele dag aan. - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:21Dat ik mijn vriendin 10duizend keer probeer te bellen maar ze nooit opneemt
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:21quote:GrindingHalt schreef op 27 juni 2009 @ 18:29:
Dat door die kutregen mn kapsel helemaal verneukt is. :')
regen!?
wij hebben geen regen hier woehoe ;d - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:21ohjaa en dat het nu haast officieel vakantie is en ik hem dus voor heeeeel lang niet zal zien, waardoor hij me waarschijnlijk na al die tijd niet leuk meer vindt denk ik

- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:29quote:littlebee schreef op 27 juni 2009 @ 20:41:
[...]
ja dat is wel iritant!
aahWelk geloof heb je dan? Moslim? Iets strengs iig..
of extreem streng christen. kan ook..?
Succes iig.
Had ik ook, EenzameOma.
Gewoon niet doen, is het beste voor jou & voor je mama enzo.
@diegenedieikciteer : het is niet omdat je van je geloof niet mag verkeren met een niet-moslim, dat je streng-moslim bent. Als je al gewoon gelooft in Allah & de Koran, dan doe je dat niet, want het staat zo in de Koran. Extreme zijn die terroristen enzo (mag eig. niet van de islam, mensen doden, dus extremisten zijn al fout.. idioten.) ;p - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:43aan de schreeuwende mensen hierbeneden voor yes-r
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 21:49aan me beugel!!
- Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 22:41aan mijn vriend, hij is zo achterlijk
zou hij vanavond naar mij komen maar nee hoor gaat hij naar dat domme hockeyfeest, waar hij op de blacklist staat.
ARGH! ik haat hem soms zo erg. hij is gewoon domhttp://sarahxstyle.blogspot.com/ - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 22:52Dat me beste vriendin waar ik al mee omgaat sinds 2002 me hard laat stikken voor zo meisje. Ze zegt wel slechte dingen over dat ene meisje en ook eerst van niemand haalt ons uitelkaar en dit dat blabla. Maar als ik met haar afspreek vraag ze in x dat meisje ook mee zonder iets te zeggen ( het maak me niet zoveel uit maar als wij dan met ze 3e gaan laat ze me gewoon stikken enzo), en als zei met dat meisje afspreek vraag ze me geen eens mee. Ze is ook veel anders sinds ze met haar omgaat gewoon best sletterig en eerst was ze vet lief meisje enzo. EN HELMAAL GEHAD MET DER GADVERDAMME
agradable wijzigde dit bericht op 27-06-2009 22:54 met 16% - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 22:59dat ik niet naar een feest mag terwijl ik nu in me eentje thuis zit
en al mijn vriendinnen (veel ) op het feest zijn wat ik hier nog kan horen!!!
"".hate.my.parents.at.the.moment.''''music kills the silence - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 23:00
Hoezo mag je dan niet naar het feest:O?quote:asella schreef op 27 juni 2009 @ 22:59:
dat ik niet naar een feest mag terwijl ik nu in me eentje thuis zit
en al mijn vriendinnen (veel ) op het feest zijn wat ik hier nog kan horen!!!
"".hate.my.parents.at.the.moment.'''' - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 23:02
sterkte! want dit is echt k*t!quote:shyr schreef op 27 juni 2009 @ 22:52:
Dat me beste vriendin waar ik al mee omgaat sinds 2002 me hard laat stikken voor zo meisje. Ze zegt wel slechte dingen over dat ene meisje en ook eerst van niemand haalt ons uitelkaar en dit dat blabla. Maar als ik met haar afspreek vraag ze in x dat meisje ook mee zonder iets te zeggen ( het maak me niet zoveel uit maar als wij dan met ze 3e gaan laat ze me gewoon stikken enzo), en als zei met dat meisje afspreek vraag ze me geen eens mee. Ze is ook veel anders sinds ze met haar omgaat gewoon best sletterig en eerst was ze vet lief meisje enzo. EN HELMAAL GEHAD MET DER GADVERDAMME
music kills the silence - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 23:05
Dankjewel!quote: - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 23:06dat die jongen niet online komt. Jongens zijn vervelendA smart girl kisses but doesn't love