Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. WTF moment van de dag

Dit onderwerp heeft 5987 reacties, en bestaat uit 240 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 240.
De laatste reactie is geplaatst op 18-08-2011 12:17. Dit onderwerp is gesloten!

WTF moment van de dag

1. Xtra-small
    Afbeelding van Inflamarae

Stefanie
    17 berichten
    Lid sinds November 2009

Gisteravond had ik uitvoering van We Will Rock You op mijn opleiding. En een meisje ging fout bij een dans. In plaats van zichzelf te herstellen ging ze zowat over het podium rollen van het lachen. En wij met onze ' GaGa' pruiken op(achterlijke roze gevallen) moesten serieus blijven....:P

To be or not to be, who cares?

2. Large
    Afbeelding van cupofrealitea

-
    6,604 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik had vanochtend een boterham gepakt en had warm water opgezet voor thee, dus ik vul mijn kom met water en pak een thee zakje. Dip ik die in plaats van in mijn kom op mijn boterham :') oke het is meer een fail-moment maar ik vond het wel grappig

En zat in de trein naar huis, is er voor ons een 4-zitsbank vrij, gaat een oud vrouwtje met 3 tassen zich ernaast tussen 3 jongens van ongeveer 19 tussen proppen haha

3. Large
    Afbeelding van CatEyes

CatEyes
    6,897 berichten
    Lid sinds December 2007

Dat ik de heletijd dit krijg;

http://i53.tinypic.com/1h9qp0.jpg

wtf?

De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.

4. Medium
    Afbeelding van Wladyslaw

-
    3,076 berichten
    Lid sinds June 2009

Dat we veertien paragrafen uit ons hoofd moeten kennen op de laatste dag voor de vakantie. WTF?!

5. Medium
    Afbeelding van Killer_Queen

Britt
    1,677 berichten
    Lid sinds October 2010

mijn wtf moment van de dag was toen zo'n groepje van mij klas zo riep BRITT BRITT *naam jongen* WIL WAT TEGEN JE ZEGGEN!!! en toen hoorde je die jongen NEE NEE NEE ik had echt zoiets van wtf :')

6. Large
    Afbeelding van Avadakedavra

Sam.
    8,475 berichten
    Lid sinds February 2009

uppp

All was well.

7. Medium
    Afbeelding van Goodingoodbye

Lotte
    1,108 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    karin5 schreef op 15 February 2011 @ 17:29:
    ik heb een koptelefoon en die vangt heel vaak andere signalen op...
    tot nu toe was het altijd metalmuziek uit het niets, wat eigenlijk al wtf genoeg is
    maar vandaag hoorde ik opeens:

'we're checking our base" "article canon activated"

ja WTF

Dat had ik vroeger ook altijd met m'n walkietalkie :3
    Gingen ik en een vriendin heel stoer Totally Spies met die dingen spelen, hoor ik opeens een baby huilen. Was het van een babyfoon in de buurt.

8. Medium
    Afbeelding van ChocoCappuccino

Leone
    4,740 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    ReallyRandom schreef op 15 February 2011 @ 17:22:
    [...]

haha, bij mij deden ze altijd steen papier schaar, en de winnaar mocht de verliezer zo hard als hij kan op zn hand slaan xD

Haha das dan nog om een reden, bij ons toen gewoon om niks, zo hard mogelijk, dus je hoorde de hele dag door:
    AAAAAaaah die was hard
    AAAAAAAAAAAAAh
    OOOOOOOH
    OEEEEEEEEEEh
    AAAAAAAaaaaaahahaha
    Jaa supergezellig die klas van ons toen :saai:

Tumblr Drifter or stranger, father or son, I'll look for Jesus in everyone ~ Monk & Neagle, 21st time

9. Xtra-large
    Afbeelding van Ultraviolet_

jinke
    13,443 berichten
    Lid sinds December 2010

dat ik vandaag op school tegen een muur aan liep (die er volgens mij) gisteren nog niet stond.

eerste deel is een fail, tweede een WTF-moment :')

10. Large
    Afbeelding van SMALLxSMOOTHIE

Do.
    7,490 berichten
    Lid sinds January 2011

Weird o.o
    quote:
    CatEyes schreef op 15 February 2011 @ 18:21:
    Dat ik de heletijd dit krijg;

[afbeelding]

wtf?

A promise is forever, at least that\\\\\\\\\\\\\\\'s what they say. Welcome to reality. they\\\\\\\\\\\\\\\'re broken, everyday.

11. Medium
    Afbeelding van hoebluebenjij

l
    1,010 berichten
    Lid sinds March 2010

ik werd in de stad door een kind met een waterpistool nat gespoten, en toen lachte hij me uit -_-

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.

12. Xtra-large
    Afbeelding van DeanWantsPie

Alexandra
    19,430 berichten
    Lid sinds March 2009

Op werk was er zo'n man (dácht ik) en die was dingen aan het openmaken (wat hélemaal niet mag)
    dus ik zo:
    ''MENEER WILT U DAT NIET DOENNNNNNN?''
    en die vent draaide zich om... was het een lelijk wijf ( ': (oh het was ook nog de bazin, die kende ik nog niet)

(WTF)

DeanWantsPie wijzigde dit bericht op 15-02-2011 19:25 met 17%
    - Ik was LOVEforSPN - :' )

13. Small
    Afbeelding van QUARESMAA27

klsdan
    425 berichten
    Lid sinds November 2010

Mijn wtf momenten van de dag;
    Ik ging met een vriendin naar de stad. Er was zo'n pad ding daar moesten we overheen fietsen en toen kwam er een man op ons afgelopen. Hij komt gewoon op ons aflopen terwijl wij op hem affietsen. En toen gingen wij natuurlijk aan de kant, we waren een stuk verder en toen zei die man iets en hij had het blijkbaar tegen ons en hij schreeuwde: sorry meisjes ik zag jullie niet aankomen!!!!
    Ik dacht echt WTF.. hij kijkt ons recht in de ogen en dan zegt ie ik zag jullie niet. Sommige mensen zijn echt raar.

en oja nog eentje
    ik werd opgetild door een jongen uit mn klas en toen gingen ze met zo stok ding op mn kont slaan?

mensen zijn raar

You feel like paradise..

14. Xtra-large
    Afbeelding van Jumpstart

Kimberdebimbambom
    13,067 berichten
    Lid sinds November 2009

Toen ik bij de kruidvat stond, en een omaatje snoepjes ging eten uit die schepbakken, haha WTF

15. Xtra-small
    Afbeelding van Groen_Appeltje

M.
    19 berichten
    Lid sinds January 2010

WTF!!! Ik heb lymfoedeem! Dan verandert je leven ff op de een of andere dag :cry: dahm :(

16. Xtra-small
    Afbeelding van DitIsEenNerdd

Chloe
    13 berichten
    Lid sinds January 2011

Een paar van mijn wtf-momentjes :
    Vandaag, ik liep gwn door de stad, komt zon mens aan met half kapotte schoenen,, stopt ze en gooit die schoenen ff in de prullenbak. WTF ??
    en gister, ik was een beetj met mn sleutels aan het klooien, ware ze ineens weg. Hingen ze aan het plafond:huh:

17. Large
    Afbeelding van Cecipas

Je n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    10,110 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    Morrison schreef op 15 February 2011 @ 17:40:
    Volgens mij ga ik alle gebeurtenissen hier overtreffen. Komt-ie:

Ik zat in de trein van Amsterdam naar Alkmaar en op een gegeven moment hoorde ik iemand gillen. Iets later riepen er mensen: "EEN SCHAPENKOP, EEN SCHAPENKOP!'
    Bleek dat iemand een gevilde schapenkop op de wc van de trein had achtergelaten. De conducteur werd erbij gehaald en hij belde toen ook echt zo naar de NS: "Ja, we zitten hier met een schapenkop in de trein." In Alkmaar kwamen er twee NS-medewerkers de kop ophalen; ze kwamen mooi lachend voorbij mijn raampje gelopen met die schapenkop in een doorzichtige blauwe vuilniszak.
    Uiteindelijk heeft het 10 minuten vertraging en een hoop slechte grappen met medepassagiers opgeleverd.

En ja, dit is echt zo gebeurd. :')

JOnge woon ik daar ongeveer maak ik dat niet eens mee :'D
    (ja ik ben gek ik weet het x))

Il n'y a qu'un bonheur dans la vie, c'est d'aimer et d'être aimé

18. Medium
    Afbeelding van insanefashion

Fabienne
    1,240 berichten
    Lid sinds March 2009

19. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    3,027 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik kreeg een liefdesverklaring via Facebook van een Tsjech die ik al 4 jaar niet gesproken/gezien heb, en toen ik op zijn profiel keek bleek hij een vriendin te hebben.. WTF.

\

20. Medium
    Afbeelding van beaumonde

A
    1,366 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    SMILExDUDE schreef op 15 February 2011 @ 17:00:
    Mijn kluisje was zegmaar van de ene kant van de school, naar een andere gedeelte verplaatst. En ik wist dat niet. Zie je het voor je? *Hysterisch naar de conciërge rennen, en in paniek vragen waar mijn kluisje is*
    Hahahahaha ik zie dit wel voor me ja :')

21. Xtra-large
    Afbeelding van heteICETEA

Anouk
    14,530 berichten
    Lid sinds October 2008

Ik zag vandaag een oma tweeling, geniaal!
    in het roze, en echt ALLES hetzelfde.

Trek het je niet aan, het past je toch niet.

22. Medium
    Afbeelding van beaumonde

A
    1,366 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    omedirk schreef op 15 February 2011 @ 18:23:
    Dat we veertien paragrafen uit ons hoofd moeten kennen op de laatste dag voor de vakantie. WTF?!
    Ik moet er dertig, voor geschiedenis nog wel, op de dag voor de vakantie. Stomme leraren.

23. Xtra-small
    Afbeelding van PICTUREIT

Janou
    6 berichten
    Lid sinds December 2010

haha, dat mn opa tegen me zei dat ie met twitter en hyves wil beginnen ;p

24. Small
    Afbeelding van cagetheElephant

(:
    827 berichten
    Lid sinds April 2008

quote:
    Morrison schreef op 15 February 2011 @ 17:40:
    Volgens mij ga ik alle gebeurtenissen hier overtreffen. Komt-ie:

Ik zat in de trein van Amsterdam naar Alkmaar en op een gegeven moment hoorde ik iemand gillen. Iets later riepen er mensen: "EEN SCHAPENKOP, EEN SCHAPENKOP!'
    Bleek dat iemand een gevilde schapenkop op de wc van de trein had achtergelaten. De conducteur werd erbij gehaald en hij belde toen ook echt zo naar de NS: "Ja, we zitten hier met een schapenkop in de trein." In Alkmaar kwamen er twee NS-medewerkers de kop ophalen; ze kwamen mooi lachend voorbij mijn raampje gelopen met die schapenkop in een doorzichtige blauwe vuilniszak.
    Uiteindelijk heeft het 10 minuten vertraging en een hoop slechte grappen met medepassagiers opgeleverd.

En ja, dit is echt zo gebeurd. :')
    WHATTHEFUCK xDDDD

25. Small
    Afbeelding van kiirzty

Kirsten
    106 berichten
    Lid sinds September 2010

we hadden een voorstelling & die man die aan het dansen was, viel van het podium af, recht voor ons! :D
    hahaha, dan schrik je best wel .

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?