Dit onderwerp heeft 122 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-03-2009 17:01.
Nagekeken worden.
- Geplaatst op zondag 01 maart 2009 01:50elke dag word je door mensen bekeken
ik iriteer me er wel aan soms ligt eraan hoe die persoon eruit ziet XD
ik had een x dat er een meisje helemaal na me zat te staren
waar ik heen liep volgde haar ogen mij was so creepy,..
maar jij hebt ook van die jongens waar je dn langs loopt die na je kijken
en dan 'OH DAMNNN' zeggen.. (
) echt zo lomp haha. - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 01:52niks van aan trekken, ze zijn gewoon jaloers joh
en als ze dat niet zijn
dan denk je dat maar 8D - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 02:13Ken ik. Ik vind het niet echt fijn of zo, ik heb echt altijd door als ze kijken
maar dan kijk ik ze echt niet 1x aan. Echt helemaal niet.
Gebeurt mij soms iets te vaak.le operation bart 141010. i just want someone elses holiday - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 02:22Ik heb dat ook heel vaak.. maar meestal voelen die meisjes zich gewoon veel beter dan jou. Ik lach dan altijd heel lief naar ze, zo laat je zien dat je hoger dan hun staat. En het werkt want dan kijken ze gelijk snel weg haha
- Geplaatst op zondag 01 maart 2009 04:54Als meiden mij nakijken, heb ik daar helemaal geen last van. Dan denk ik altijd; 'Ha, ja, ik ben tenminste MEZELF.'
Ik vind het helemaal niet naar. Tenzij het mannen zijn die je nakijken. XD Dan voel ik me wel eventjes ongemakkelijk. x3
Maar ik voel me eigenlijk zelfverzekerder als meiden mij nakijken, dan denk ik echt zo; 'Ha! JA! IK durf tenminste mezelf te zijn!'
En in de meeste klerenwinkels zijn de jongens achter de kassa homo (niet flauw bedoeld ofzo, helemaal niet.) en die vinden het dan ALTIJD heel stoer en dan geven ze altijd complimentjes. x3 Vind ik wel leuk. x3
Oke genoeg gekletst. :'3
daaagGa je mee verdwalen? Ik weet de weg - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 08:52ja dat heb ik ook heel vaak, en ik vind het erg vervelend. omdat ze naar me kijken op mn bitcherige manier, terwijl ik gewoon aardig ben, en dat vind ik rot.
Maar goed ; er zijn zoveeel meiden op dit topic? als wij noumet zn alle afspreken dat wij het ieder geval niet meer doen!! dat scheelt
- Geplaatst op zondag 01 maart 2009 09:43als mijn vriendin en ik door de stad lopen en wij zo worden aangekeken. kijken we 10x zo hard terug of geven een grote bek.
gewoon negeren hun hebben geen leven. - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 09:44Oh dat doen mensen zovaak, dat ze je helemaal aan gaan lopen loeren
nou ik geef ze dan meestal gewoon een arrogante kop terug. xd - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 09:48quote:FairyGodmother schreef op 03 februari 2009 @ 11:28:
Ik heb dat altijd op een standaard moment... Als ik patat ga halen en ik loop de snackbar in, kijken álle vrouwen/meisjes me echt pisnijdig aan. Echt heel maf, elke keer is dat... :/
misschien zijn hun aan de lijn, en jaloers dat jij friet kan eten en hun niet?
xd zal wel nie . - Geplaatst op zondag 01 maart 2009 10:25Ik kijk ook wel is naar mensen, maar soms ook omdat ik juist vind dat ze er leuk uit zien, of leuke kleren/schoenen/haar. Het kan van alles zijn. Dus het feit dat mensen naar je kijken hoeft helemaal niet altijd negatief te zijn!
- Geplaatst op zondag 01 maart 2009 18:33In de tram kijk ik altijd naar buiten, naar mensen enzo. Maar ik kijk niet afkeurend ofzo.If roses are meant to be red, and voilets to be blue, why isn\\\'t my heart meant for you?
- Geplaatst op zondag 01 maart 2009 18:55als mensen je aankijken, gewoon of: terug kijken, of lachen of kijken met zo'n blik van yeah that's my styl of bitchie terug kijken. maar ik erger me er ook wel eens aan, het ergste vind ik dan, als je bijv. langsfiets en dan gaan ze ook nog opmerkingen over je kleding maken (zo'n heel groepje) of gaan ze eerst zo arrogant kijken en daarna fluisteren :O . wow lang verhaal
- Geplaatst op zondag 01 maart 2009 19:11Ja, heb ik op school altijd.
Ik kijk gewoon recht voor me uit en doe alsof ik ze niet zie.
Maar je moet het gewoon als compliment zien en denken van: zij staren jou aan omdat jij blijkbaar interressant bent, jij ziet hun niet staan omdat er duizenden van dat soort zijn.en ik ga er een boek over schrijven. - Geplaatst op maandag 02 maart 2009 15:51Hahahah ik kan me daar soms ook zo doooood aan irriteren, dan MOET ik wel een kutopmerking maken. Echt zo; Nou, je kunt natuurlijk ook gewoon énorm gaan staaaaaaaaaren.

- Geplaatst op maandag 02 maart 2009 15:55vet vaak, op school van die arrogante wijven. Ze weten gewoon dat ze echt leuke kleren hebben en er goed uitzien maar daardoor zijn ze zo arrogant. bah.just try.
- Geplaatst op maandag 02 maart 2009 16:01ja, gewoon een arrogante kop terug trekken xdgeluk maak je zelf, en jij mij gelukkig ook
- Geplaatst op maandag 02 maart 2009 19:47quote:Diagnonsense schreef op 30 september 2008 @ 21:00:
ja en ik vind het vet irritant.
Als ik in een stad of een plek met meer mensen loop kan het me niet schelen.
Maar als ik ergens alleen loop/fiets in een straat en er komt iemand voorbij en die zit je zo aan te kijken, word ik echt pissed vanbinnen.
Ik vind het gewoon asociaal hoe mensen je aan zitten te gapen, kijk gewoon voor je. Ik kijk zelf ook wel naar mensen, maar ga ze niet zo opvallend aan zitten te gapen.⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op maandag 02 maart 2009 20:02Ik kom ook wel eens zo'n jongen tegen op de fiets,
die kijkt je aan, en als je 10 meter verder bent, kijkt
hij je nog naa,
heel eng ..funnyy_pancake wijzigde dit bericht op 02-03-2009 20:06 met 15%je kunt tegenwoordig zoveel worden,maar ik blijf gewoon mezelf . - Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 15:27Ik heb echt HEEL VAAK dat ze me aankijken, en dan al wat langer dan normaal, en dan naar wat ik aan heb ( terwijl ik gewoon mee ga met de mode en er volgens mij niet anders uit zie) .. dan ben ik zo bang dat ik er anders uit zie.. en als ik het aan me pa of stiefma vraag dan zuchten ze.. zovaak vraag ik het.. echt heel erg.In a heartbeat, i knew my destiny
- Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 15:32Doen ze om zich goed te voelen. Ik deed het vroeger ook weleens - nu nog als ik vind dat mensen er écht verschrikkelijk uitzien :') -, en wat ik het ergste vond is als die meiden gewoon vooruit bleven kijken, een arrogant gezicht opzetten en door fietsten/liepen.
Iets wat ik zelf nu ook doe =). Ik ben nogal veranderd het afgelopen jaar, dus ik ben niet meer zo'n sneu persoon. Behalve dus als ik het echt verschrikkelijk vind, want dan kan ik het niet laten.push the envelope, wild child - Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 15:49
Oh ook zo irritant ;oquote:hiphopztar schreef op 31 oktober 2008 @ 20:22:
Er zijn ook van die huppelkutjes die je dan van top tot teen aankijken en dan kijk je gewoon terug , en dan beginnen ze meteen te zeiken van wat kijk je? en kan je het zien enzo. Echt zo droog.
- Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 20:30Inderdaad, dat doen ze om zich goed te voelen.
Wat ik dus niet snap XD
Maar dan trek ik een kwaad/verbaasd/raar gezicht terug en als ze er dan wat op zeggen dan zeg ik gewoon wat terug of helemaal niets, of proest ik het uit van het lachen :')HEY, ASSBUTT! - Geplaatst op zaterdag 07 maart 2009 17:01
altijd goed xDquote:LINNNN_ schreef op 02 maart 2009 @ 15:51:
Hahahah ik kan me daar soms ook zo doooood aan irriteren, dan MOET ik wel een kutopmerking maken. Echt zo; Nou, je kunt natuurlijk ook gewoon énorm gaan staaaaaaaaaren.