Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Kassa verhalen

Dit onderwerp heeft 2980 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 19:36.

Kassa verhalen

1. Large
    Afbeelding van levine

space bound
    10,020 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik maakte zoiets randoms mee vrijdagavond.
    Er kwam een stel afrekenen en ze hadden kaarten gekocht.

Ik: "Zo! Gaan jullie lekker een potje kaarten vanavond? laughing7. "
    Die man zo: "Zie je nou wel?! Ik zei nog: géén kaarten kopen, dat valt op!"

le operation bart 141010. i just want someone elses holiday

2. Large
    Afbeelding van Kaboosh

(:
    5,082 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik vind het ook zo ergerlijk als mensen niks zeggen aan m'n kassa :') Maar ja, ik laat ze gewoon.

Oh, en gisteren had ik trouwens iemand die me begroette met mijn naam! Ik ken haar niet persoonlijk, maar ze komt wel vaak op zaterdag haar inkopen doen. Ik werd er eigenlijk wel heel blij van :'D

3. Large
    Afbeelding van FallingDown

SomeOneLikeMe
    7,705 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    Kaboosh schreef op 21 May 2012 @ 00:41:
    Ik vind het ook zo ergerlijk als mensen niks zeggen aan m'n kassa :') Maar ja, ik laat ze gewoon.

Oh, en gisteren had ik trouwens iemand die me begroette met mijn naam! Ik ken haar niet persoonlijk, maar ze komt wel vaak op zaterdag haar inkopen doen. Ik werd er eigenlijk wel heel blij van :'D

Als je deze man keer op keer aan je kassa zou hebben gehad, dan zou je wel begrijpen wat ik bedoel. stomme man.

En dat van die naam is herkenbaar!! :P Er is ook een vrouw die altijd zegt: Hee meissie! :D

Niet mijn Blog, maar wél erg leuk! http://www.helloleticiaa.blogspot.com/

4. Medium
    Afbeelding van Samiras

blub
    3,776 berichten
    Lid sinds February 2010

Ik vind 't ook irritant als mensen niet reageren als je zegt van goedemiddag. Dan heb ik zoiets van, letten ze nou gewoon niet op en horen ze het niet of negeren ze het gewoon. En dan weet ik niet of ik het nog een keer moet zeggen voor als ze 't niet hebben gehoord en denken van wat is dat voor kind achter de kassa die gewoon niks zegt :') Meestal doe ik het maar wel.

5. Large

SomeOneLikeMe
    7,705 berichten
    Lid sinds August 2008

Nouja bij mij is het echt zo dat ik twee jaar lang er geen aandacht aan heb besteed. Maar nu valt het mij pas echt op en dat sommige vaste klanten gewoon expres niets zeggen. En dát maakt mij echt boos.

6. Medium
    Afbeelding van Disfunction

K
    1,997 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik word er ook altijd gestoord van als mensen gewoon niks zeggen. Er staat een levend mens achter de kassa, geen robot uit de efteling die je kan negeren :')

Als mensen bellen ga ik ook altijd: Hallo, hallo mevrouw? Het is 5,40. En als ze dan niet reageren ga ik op dat bordje tikken.

Ik had ook een keer van die dove mensen, en dat had ik dus niet door. En toen was het 's ochtends en rustig, dus ik ging een beetje vrolijk praten met die mensen. En ik zag ze elkaar toen in paniek aankijken, en met handen praten. Dus ik ook nog keihard: OOH SORRY, wat lomp, ik had het niet gezien! Of gehoord. Ooh sorry, heel stom. Toen moesten ze gelukkig lachen :').

Nymph, in thy orisons, be al my sins remembered

7. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    FallingDown schreef op 20 May 2012 @ 23:56:
    [...]

Nee klopt, ik laat het ook altijd voorbij gaan. Maar de laatste tijd besef ik dat ik het eigenlijk wel erg vind. Vooral wat ik laatst had. Een man die bellend aan de kassa stond, mij helemaal niet aankeek, snel pinde en weg liep. zo vet asociaal.

En deze man is gewoon een stuk chagrijn. Altijd. Iedere week weer. Ik ben het echt zat hoe hij tegen mij doet altijd, zuchtend naar mij kijkt, heel boos doet etc. En altijd erg boos wegloopt, terwijl ik onwijs vrolijk ben altijd achter de kassa. Ik ga de volgende keren gewoon vaker heel hard zeggen: GOEDENDAG MENEER! oh ik denk dat u mij niet gehoord heeft, ik zei namelijk: GOEDENDAG!!

Kan je een beetje inschatten hoe je baas het zal vinden als je zoiets doet? Als hij het niet erg vind zal ik het zeker doen maar door zo`n persoon wil je ook niet in de problemen komen toch?

Een collega van mij is terug van vakantie. Superbruin, ik kon het niet laten daar opmerkingen over te maken, gelukkig kan ze wel wat hebben :P
    En bij de kledingverhuur wilde een man een lederhosen passen. Zag er grappig uit!

8. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,450 berichten
    Lid sinds September 2010

@HartYou

Haha, bij ons is er ook al een collega gebombadeerd tot 'brownie' omdat hij zo vreselijk bruin is nu, na een vakantie op mallorca of ergens :p
    Hij kan er wel om lachen maar hij kan overal wel om lachen, we hebben wat dat betreft wel een goeie sfeer :)

Je bent mooi.

9. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,450 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    levine schreef op 21 May 2012 @ 00:36:
    Ik maakte zoiets randoms mee vrijdagavond.
    Er kwam een stel afrekenen en ze hadden kaarten gekocht.

Ik: "Zo! Gaan jullie lekker een potje kaarten vanavond? laughing7. "
    Die man zo: "Zie je nou wel?! Ik zei nog: géén kaarten kopen, dat valt op!"
    Hahaha geniaaal xd

Je bent mooi.

10. Medium
    Afbeelding van Samiras

blub
    3,776 berichten
    Lid sinds February 2010

Was vandaag in de stad en normaal een bonnetje aangeven aan me was bij sommigen ff te moeilijk ofzo.
    Bij de Action smeet ze em gewoon voor me neer en bij de Hema legde ze em ook voor me neer.
    Sta ik daar al met m'n hand gewoon op, wat is de moeite om hem gewoon aan te geven :') Ik doe dat altijd iig, lijkt me niet meer dan normaal.

11. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    averyyy schreef op 21 May 2012 @ 15:59:
    @HartYou

Haha, bij ons is er ook al een collega gebombadeerd tot 'brownie' omdat hij zo vreselijk bruin is nu, na een vakantie op mallorca of ergens :p
    Hij kan er wel om lachen maar hij kan overal wel om lachen, we hebben wat dat betreft wel een goeie sfeer :)
    Ik maakte een opmerking en zij en iemand anders moesten keihard lachen. :blush:

12. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    Samiras schreef op 21 May 2012 @ 17:26:
    Was vandaag in de stad en normaal een bonnetje aangeven aan me was bij sommigen ff te moeilijk ofzo.
    Bij de Action smeet ze em gewoon voor me neer en bij de Hema legde ze em ook voor me neer.
    Sta ik daar al met m'n hand gewoon op, wat is de moeite om hem gewoon aan te geven :') Ik doe dat altijd iig, lijkt me niet meer dan normaal.
    Ik was daar een keer, de medewerksters zo chagrijnig en zeuren tot hoelaat ze moesten werken! Zo`n negatieve sfeer hing daar, niet normaal! Jij hebt het toch ook over de action in het centrum?

13. Xtra-small
    Afbeelding van ilovebakery

Laura
    24 berichten
    Lid sinds February 2011

Nou, ik vul nu een sollicitatieformulier in voor de AH, als cassière.
    En nu staat er dus: waarom wil je bij de AH werken.
    Maarja ik wil het eigenlijk alleen om bij te verdien :') maar dat zet je toch ook niet neer?

De meeste cassieres zijn trouwens wel aardig. Zo af en toe een keer een zuurpruim maar ach. De meeste cassieres hier bij ons jong en spontaan!

14. Small
    Afbeelding van awkward

Marike
    319 berichten
    Lid sinds May 2009

quote:
    HartYou schreef op 21 May 2012 @ 18:19:
    [...]

Ik was daar een keer, de medewerksters zo chagrijnig en zeuren tot hoelaat ze moesten werken! Zo`n negatieve sfeer hing daar, niet normaal! Jij hebt het toch ook over de action in het centrum?
    Hehe, de Action bij ons in de buurt heeft medewerkers, zelfs achter de kassa, die kauwgom kauwen. En dan niet subtiel, maar echt maal-maal-maal-herkouwen. Vind ik niet zo netjessss haha.

15. Small
    Afbeelding van KleinEendje

Stephanie
    186 berichten
    Lid sinds November 2007

Tijdje terug, de dag voor dodenherdenking;
    Oud vrouwtje komt bij de kassa, vraagt ze of we de volgende dag geopend zijn.
    Ik; Nee mevrouw, we zijn morgen gesloten in verband met dodenherdenking..
    Zij; Oh, ga je dan ook aan mij denken?

:")

16. Medium
    Afbeelding van Samiras

blub
    3,776 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    HartYou schreef op 21 May 2012 @ 18:19:
    [...]

Ja die idd. Ik vind de meeste die daar werken ook een beetje apart. Ik weet alleen van 1 jongen dat hij daar altijd gewoon normaal achter de kassa zit.

17. Medium
    Afbeelding van Samiras

blub
    3,776 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    ilovebakery schreef op 21 May 2012 @ 19:22:
    Nou, ik vul nu een sollicitatieformulier in voor de AH, als cassière.
    En nu staat er dus: waarom wil je bij de AH werken.
    Maarja ik wil het eigenlijk alleen om bij te verdien :') maar dat zet je toch ook niet neer?

De meeste cassieres zijn trouwens wel aardig. Zo af en toe een keer een zuurpruim maar ach. De meeste cassieres hier bij ons jong en spontaan!

Gewoon zeggen dat je het leuk vindt om met mensen te werken, graag iets wil bijverdienen en als je mensen kent die bij een AH werken dat je er positieve verhalen over hebt gehoord ofzo.
    Gewoon ff iets verzinnen :p

18. Large

SomeOneLikeMe
    7,705 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    HartYou schreef op 21 May 2012 @ 14:12:
    [...]

Kan je een beetje inschatten hoe je baas het zal vinden als je zoiets doet? Als hij het niet erg vind zal ik het zeker doen maar door zo`n persoon wil je ook niet in de problemen komen toch?

Een collega van mij is terug van vakantie. Superbruin, ik kon het niet laten daar opmerkingen over te maken, gelukkig kan ze wel wat hebben :P
    En bij de kledingverhuur wilde een man een lederhosen passen. Zag er grappig uit!
    Haha mijn baas zou het niet erg vinden hoor. Juist omdat ik degene ben die altijd super vrolijk is achter de kassa

19. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

Fallingdown, dan zal ik het gewoon doen als ik jou was!!!!

En ja, bij de Action zal ik daarom echt niet willen werken! Kauwgom kauwen wtf!

20. Large
    Afbeelding van levine

space bound
    10,020 berichten
    Lid sinds September 2008

Uhuuuuup

le operation bart 141010. i just want someone elses holiday

21. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,450 berichten
    Lid sinds September 2010

Haha vandaag, ik was net begonnen, het was 5 uur smiddags en donderswarm. Twee jongens kwamen een paar broodjes kopen. De een vroeg aan de ander: 'zullen we ze ook opwarmen' (we hebben een magnetron in de winkel). Dus ik zo: 'als je naar buiten loopt warmt ie vanzelf op'. Hun helemaal lachen, onder de indruk van mijn 'vrouwenlogica' en het was een punt voor mij, aldus de twee. Was wel even lachen :)!

Je bent mooi.

22. Small
    Afbeelding van BLONND

Francis
    127 berichten
    Lid sinds February 2012

Het is geen kassa verhaal, maar wel de moeite waard om te vermelden vind ik! :P
    Ik werk namelijk in een bouwmarkt, ook achter de kassa, maar dat terzijde. Een college van me had namelijk laatst een oudere dame geholpen (jaar of 75) met iets van hout/verf, nou was die vrouw zó tevreden over hem, dat ze een brief heeft geschreven naar mijn baas over wat een goede werknemer hij is en hoe goed ze wel niet geholpen is enzo. Echt een heel a4-tje met de hand geschreven, echt heel lief!

23. Small
    Afbeelding van SUMMERxOFxLOVE

Stephanie
    588 berichten
    Lid sinds March 2010

Ik werk weleens bij een vriendin van me, die haar eigen chocolade-koffie-thee winkeltje heeft.
    Pasgeleden kwam er een super schattige, verlegen jongen binnen van een jaar of 20.

Ik zeg: "hoii, kan ik je ergens mee helpen?"
    Zegt ie: "ja, ik wil mijn vriendin de huissleutel geven door hem te te verstoppen in een chocoladehart met bonbons erin"

En ik gil iets the enthousiast door de winkel: AAAAAAAAAAAAHGG WAT IS DAT ONTZETTEND SCHATTIG!!! :D

Arme mannetje, hij stond helemaal te blozen en werdt super verlegen want iedereen in de winkel keek naar hem..
    Heb hem maar me excuses aangeboden en verder geholpen haha :)

hooo waarom doet mijn vriend nou nooit zulke romantische dingen...

24. Medium
    Afbeelding van xladydeluxe

Maryam
    3,030 berichten
    Lid sinds March 2011

^aaah dat is echt superlief!

25. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Pevensie

Pev
    30,679 berichten
    Lid sinds October 2010

Laatst zei een vrouw dat ze mijn naam mooi vond (: En eentje gaf me een compliment over de manier waarop ik de boodschappen op de achterband zette (ik maak er altijd een compacte, nette opstelling van). Dat doet me wel goed om te horen (:
    Oja, het was ook suuuperwarm vandaag. Ik stond gewoon te zweten in de winkel aan het begin :P

@Blondd aawh dat is superlief!

Pevensie wijzigde dit bericht op 23-05-2012 19:41 met 21%
    blog. / tumblr. / katten-tumblr!

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?