Dit onderwerp heeft 2974 reacties, en bestaat uit 119 pagina's. U bent momenteel op pagina 100 van 119.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:28.
Kassa verhalen
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 15:25Ik was laatst iemand aan het inwerken (vulploeg) en ik liet wat vallen. Dus ik begon dat op te ruimen, stoot ik me tegen het glas. Ik had echt een diep gat in mijn vinger vlak bij mijn nagel, wat natuurlijk meteen begon te bloeden vanwege de druk die erop staat. Ik heb in anderhalf uur vier nieuwe pleisters moeten halen en er lag allemaal bloed in het magazijn. Die jongen had ook meteen een goede indruk van zijn nieuwe baan :")sutcac was de naam...
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 16:17oke elke keer als ik werk vraagt er wel iemand:
is dit product in de aanbieding? Staat er namelijk wel voor!
Uhm ja mevrouw dan zal het wel in de aanbieding zijn he, anders staat het er niet voor -____-1002love wijzigde dit bericht op 22-01-2012 16:17 met 1%: spelfoutje - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 16:20quote:Pevensie schreef op 22 January 2012 @ 15:15:
Je krijgt eerst 2 computertoetsen, 1 over klantvriendelijkheid en 1 over de kassa. Eerst lees je op de computer allemaal info daarover en daarna krijg je er vragen over. Je moet 80 procent goed hebben, maar het is allemaal supermakkelijk. Vragen als 'waarvoor dient de spiegel boven de kassa? A. om jezelf in te bekijken of je haar goed zit, B. om te kijken of er niet gestolen wordt, C. nog iets anders'
Daarna mag je gelijk achter de kassa en blijft er iemand een tijd achter je staan en legt het nog even uit.
Zo ging het bij mij althans.
Ah oki. Thank you!
Klinkt eig wel logisch en makkelijk. (: - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 21:14en daar is de nieuwe actie bij Albert Heijn;
Muppet handpoppen, helaas voor ons cassières maar ze zijn wel erg leuk :')I know we're too young to talk about forever, but right now that's what it feels like. 180109 - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 21:32Vind het altijd zo vervelend als je mensen aan je kassa hebt die geen nederlands spreken& dat niet door hebt, omdat ze wel "hallo" zeggen. Dan vraag; "spaart u ook koopzegels?" En dan is het "sorry?" En dan in het engels uitleggen wat koopzegels zijn =( Ik kan niet eens normaal afrekenen in het engels.
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 21:31Hebben jullie dat ook dat als je achter de kassa zit je bang bent om fouten te maken, bv alcohol meegeven aan iemand die nog geen 16 is of dat je later kassa verschil krijgt?
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:00Haha wat een leuk topic!
Ik werk ook achter de kassa in een warenhuis in Haamstede.
In de vakanties komen hier veel toeristen die ook echt het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen!
Laatst was er een vrouw die een doos met een kinderfietsje pakte, openmaakte, het fietsje er uit haalde, fietsje weer terug de doos in propte en zo de doos half open met van alles eruit in het gangpad liet staan. echt #@$%!^@$^
En toen begon ze vervolgens aan de kassa ook nog eens ergens over te zeiken, weet niet meer zo goed waarover. Wat ook zo irritant is, als klanten jouw de schuld gaan geven als een product er niet meer is. Ja hallo kan ik er wat aan doen dat die al verkocht is. Echt sommige mensen. Maar ja altijd aardig blijven, vooral als ze zelf kwaad worden haha.Live your life with arms wide open! - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:01
Ik zei dan altijd gewoon ''oh, nevermind'', want ik heb ook eigenlijk nooit gehad dat buitenlanders koopzegels willen. Vaak er een beetje lief bij lachen en dan hebben die mensen ook zoiets van 'het zal wel'. :pquote:awkward schreef op 22 January 2012 @ 21:32:
Vind het altijd zo vervelend als je mensen aan je kassa hebt die geen nederlands spreken& dat niet door hebt, omdat ze wel "hallo" zeggen. Dan vraag; "spaart u ook koopzegels?" En dan is het "sorry?" En dan in het engels uitleggen wat koopzegels zijn =( Ik kan niet eens normaal afrekenen in het engels.KEEP CALM and CHIVE ON! - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:04
Haha woon jij toevallig in Goes?=)quote:SilverBlueberry schreef op 20 January 2012 @ 22:17:
Ik vind het echt zielig, een oude vrouw (van 84) uit mijn woonplaats is gewoon voor de achtste keer overvallen in haar tabakszaak. Dat is toch stom O.o Volgens mij zetten die overvallen steeds weer andere overvallers op het idee om daar te proberen hun slag te slaan
Live your life with arms wide open! - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:05
Haha zo doe ik het ook precies! Of als ik eerst nog om de bonuskaart moet vragen en ze me vreemd aankijken toets ik zelf maar de code in, ik vind het de moeite niet waard om het helemaal uit te leggen.quote:Eksterrr schreef op 23 January 2012 @ 22:01:
[...]
Ik zei dan altijd gewoon ''oh, nevermind'', want ik heb ook eigenlijk nooit gehad dat buitenlanders koopzegels willen. Vaak er een beetje lief bij lachen en dan hebben die mensen ook zoiets van 'het zal wel'. :pHé, vallende engel, ik wil dat je mijn hand pakt! - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:12Haha, ik had laatst zo om half 6 's avonds.
Ik: 'Goeiemorgen!'
En die klant me echt vet vreemd aankijken! Haha!Je bent mooi. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:39'Doe mij maar een latte masjato'I'm tired of being alone, so hurry up and get here.
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 23:25
Ja :'Dquote:Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 23:36
Ik heb ook wel eens gehad dat ik aan een buitenlander vroeg of hij koopzegels wilde (wist niet dat hij buitenlands was) en toen zei hij ja. Ik vroeg het zelfs 2 x want wist het niet zeker en hij zei echt heel overtuigend ja xD Nou toen moest ik het er weer af halen later toen hij het bonnetje zag :') Want hij snapte er niks van waarom het ineens meer kostte. Hij kon dus blijkbaar wel hallo en ja zeggen, wist ik veel dat het een buitenlander wasquote:Eksterrr schreef op 23 January 2012 @ 22:01:
[...]
Ik zei dan altijd gewoon ''oh, nevermind'', want ik heb ook eigenlijk nooit gehad dat buitenlanders koopzegels willen. Vaak er een beetje lief bij lachen en dan hebben die mensen ook zoiets van 'het zal wel'. :p
Nu vraag ik het als ik echt niet 100% zeker ben 2 x aan mensen of ze het willen en let dan heel goed op hoe ze het zeggen haha. (ook al komt 2 x vragen ook soms dom over :'))Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 19:56
ja, en blijkbaar hangt er ook nog boven ons een camera (best logisch natuurlijk) ;p maar daarop kunnen ze alles zien hoe jij het doet achter de kassa zegmaar.quote:17Meisje17 schreef op 23 January 2012 @ 21:31:
Hebben jullie dat ook dat als je achter de kassa zit je bang bent om fouten te maken, bv alcohol meegeven aan iemand die nog geen 16 is of dat je later kassa verschil krijgt?Don\\\\\\\'t tell me the sky\\\\\\\'s the limit when there\\\\\\\'re footprints on the moon. - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 19:58Ik weet niet wat het is, maar ik vergeet heel vaak 1 of 2 producten te scannen die nog op de band liggen ;pDon\\\\\\\'t tell me the sky\\\\\\\'s the limit when there\\\\\\\'re footprints on the moon.
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 19:58
Is dat zo???? Dat wist ik helemaal nietquote:1002love schreef op 22 January 2012 @ 16:17:
oke elke keer als ik werk vraagt er wel iemand:
is dit product in de aanbieding? Staat er namelijk wel voor!
Uhm ja mevrouw dan zal het wel in de aanbieding zijn he, anders staat het er niet voor -____-
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:20Ik maak iedere werkdag wel iets mee, en heb ook echt hele erge irritaties tijdens het werken haha. De ergste:
Kinderen die een voor een iets af willen rekenen
Mensen die er tijdens het afrekenen achter komen dat ze hun beurs zijn vergeten
Chagrijnige klanten die nog niet eens hallo ofzo zeggen
Klanten die iets kapot laten vallen, ook al kunnen ze hier niks aan doen, dit is toch super irritant want dan moet je je kassa weer sluiten en die schrobmachine moet komen om alles op te ruimen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar verder vind ik het nog best leuk werk. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:24^Kinderen die een voor een iets afrekenen, ik snap niet hoe dat ergerlijk is. Ik weet dat ze vaak een los blikje ofzo kopen, maar als andere klanten heel weinig boodschappen hebben voegen ze dat toch ook niet samen met degene achter ze?Wij gaan trouwen op 15.06.12!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:26Vanmiddag weer voor het eerst sinds maanden achter de kassa, ben benieuwd of er nog wat leuks gebeurt (;
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:26Nee dat is ook zo, maar dat gaat dan echt verschrikkelijk langzaam en de meeste kinderen zijn tegenwoordig ook nog is heel onbeschoft. Wordt vaak zat uitgelachen zonder reden en ze lopen ook altijd gewoon weg haha.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:37Wij hebben altijd een kind van 8! die altijd alcohol wil mee hebben. Stront irritant, dan zie je hem weer kijken van krijg ik het mee of niet. Terwijl hij dondersgoed weet dat hij het niet mee mag
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 14:56^ Wtf :')Knee deep in the shit. All together in the pit. All forever in the shit for this. KNAKWORSTENVERKOOP
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 16:15
Als iemand dan tegen je zegt; ''hou de rest maar" mag je dat dan ook daadwerkelijk houden?quote:levine schreef op 22 December 2011 @ 21:30:
Zo voorschut gister.
Er kwam zo'n jongen aan mijn kassa, en hij had sigaretten gekocht.
Ik: 'Wordt het 5,20 euro alstublieft!'
Hij: *Geeft geld* 'Hou de rest maar!'
Ik: 'Oh dankjewel!'
Hij: '...HAHAHAHAHAHAH'
Bleek dat die asshole gewoon gepast betaald had, en het wel grappig vond om zoiets te doen.
Hij liep de winkel uit en riep: 'LIEF BEN IK HE? HAHAHAHAHAH'
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 16:18
Dan moet het in de kassa veronderstel ikquote:Deliphine schreef op 26 January 2012 @ 16:15:
[...]
Als iemand dan tegen je zegt; ''hou de rest maar" mag je dat dan ook daadwerkelijk houden?