Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. If you really knew me

Dit onderwerp heeft 708 reacties, en bestaat uit 29 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 29.
De laatste reactie is geplaatst op 25-02-2012 01:42.

If you really knew me

1. Xtra-small
    Afbeelding van sandra96

Sandra
    1 berichten
    Lid sinds February 2012

If you really knew me... zou je weten dat ik het thuis niet altijd gemakkelijk heb, dat ik moeilijke periodes heb gehad en dat ik me soms vrolijker voordoe dan dat ik ben...

2. Xtra-small
    Afbeelding van rosedaley

kathrina
    20 berichten
    Lid sinds February 2012

if you really knew me:
    dat zou je weten dat ik alleen aan de buitenkant lach, maar soms aan de binnenkant aan het instorten ben.

3. Medium
    Afbeelding van SilverBlueberry

SilverBlueberry
    4,186 berichten
    Lid sinds October 2009

If you really knew me dan zou je weten dat het eigenlijk helemaal niet goed met me gaat. En dat ik tegen niemand durf te zeggen dat ik alles heb verpest. Nou misschien is er nog 1% hoop maar ja dan moet ik alles nu in 1 x goed doen. En ik weet gewoon ff niet meer hoe alles moet. Ik ben gewoon bang voor de toekomst :(

Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often

4. Xtra-small
    Afbeelding van Ellen1996

Ellen
    12 berichten
    Lid sinds February 2012

If you really knew me.... dan zou je weten dat ik me soms vrolijker voordoe dan ik ben en het thuis niet gemakkelijk heb...

5. Xtra-large
    Afbeelding van Showstoppers

Femme :D
    18,184 berichten
    Lid sinds March 2011

If you really knew me (nu komt het) dan zou je weten dat ik eigenlijk vreselijk onzeker ben, doodsbang om uit de groep te vallen. Dat ik mezelf uren kan keuren wat er niet goed aan me is. En dat ik totaal geen vertrouwen heb in mijn toekomst, aangezien het enige wat ik leuk vind niet voor mij geschikt is. Dat ik elke dag met mijn gewicht strijd, en mezelf gewoon niet kan accepteren. Ik lach altijd omdat ik bang ben mensen af te schrikken als ik ze het vertel, of dat ze me een aansteller vinden. En ik heb de neiging mezelf oud en volwassen voor te doen, zodat mensen niet over me heen kunnen lopen. Tsja.

VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr

6. Medium
    Afbeelding van Stunning

Gwendolyn
    1,576 berichten
    Lid sinds July 2009

If you really knew me... dan zou je weten dat mijn eetstoornis me kapot maakt maar ik ook niet meer zonder wil leven.

7. Large
    Afbeelding van DISTORTION

Lennon
    5,454 berichten
    Lid sinds July 2010

If you really knew me zou je weten hoeveel muziek/gitaar spelen voor mij betekend.

Ra Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine"

8. Xtra-small
    Afbeelding van rosedaley

kathrina
    20 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    Showstoppers schreef op 23 February 2012 @ 20:00:
    If you really knew me (nu komt het) dan zou je weten dat ik eigenlijk vreselijk onzeker ben, doodsbang om uit de groep te vallen. Dat ik mezelf uren kan keuren wat er niet goed aan me is. En dat ik totaal geen vertrouwen heb in mijn toekomst, aangezien het enige wat ik leuk vind niet voor mij geschikt is. Dat ik elke dag met mijn gewicht strijd, en mezelf gewoon niet kan accepteren. Ik lach altijd omdat ik bang ben mensen af te schrikken als ik ze het vertel, of dat ze me een aansteller vinden. En ik heb de neiging mezelf oud en volwassen voor te doen, zodat mensen niet over me heen kunnen lopen. Tsja.

9. Small
    Afbeelding van Resistance

Dasha
    463 berichten
    Lid sinds July 2011

If you really knew me dan zou je weten dat ik wil afvallen. Dat ik niet graag spreek, maar liever luister en alle nieuwe informatie in me opzuig als een spons. Dat ik bij de kleinste stap goed nadenk wat de gevolgen zouden kunnen zijn als ik dit post op Facebook, zodat ik er niet buiten val. Dat ik doodsbang ben om later te ontdekken dat ik niet écht geleefd heb omdat ik een echt stuudje ben en liever thuis aan mijn schoolwerk zit dan met mijn 'vriendinnen'.

If you really knew me, dan zou je weten dat ik onzeker ben over wie ik ben en wat ik doe. Wat wil ik? If you really knew me, dan zou jij me dat kunnen vertellen.

Too bad that nobody knows me.

Leb' die Sekunde - Ik was xDasha & RockingxMylife

10. Large
    Afbeelding van lookingthestars

lalalachen
    11,059 berichten
    Lid sinds May 2010

If you really knew me dan zou je weten dat ik spijt heb van de hele middelbare school. als ik ietsje beter me best had gedaan deed ik nu havo. ipv die kutopleiding.
    - dan zou je weten dat ik me heel vaak kut voel maar het nooit zeg, ik sta bekend als de altijd blije persoon.
    - dan zou je weten dat ik mijn ouders zegmaar haat. naja haten is een groot woord maar ik mag ze echt niet.
    - dat ik me vaak eenzaam voel
    - dat ik niet tegen kritiek kan, van binnen ben ik dan echt boos.
    - dat ik geen vertrouwen heb in mezelf, de toekomst, alles.
    - dat ik vaak jaloers ben op anderen
    - dat ik mezelf lelijk vind
    - enzovoort.

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg. - Loesje.

11. Medium
    Afbeelding van ohPARTY

*
    1,618 berichten
    Lid sinds February 2012

If you really knew me, dan zou je weten dat ik vreselijk onzeker ben en dat dat m'n leven best wel beïnvloedt.

12. Small
    Afbeelding van stylesloverrr

Liselotte
    736 berichten
    Lid sinds June 2010

if you really knew me, dan zou je weten dat ik een hoop problemen heb/heb gehad. Ik lijk altijd het blije meisje die altijd glimlacht maar eigenlijk zit ik helemaal niet lekker in mijn vel.

Twice to shy is never gonna make a difference

13. Small
    Afbeelding van youregorgeous

Myrthe
    357 berichten
    Lid sinds May 2011

If you really knew me dan zou je weten dat ik niet altijd dat leuke spontane vrolijke meisje ben, soms haat ik het dat ik altijd zo word gezien. Het is toch normaal om een keer boos te zijn? Of verdrietig? Ik ben doodsbang om mijn vrienden kwijt te raken, die zoveel voor me betekenen. If you really knew me dan zou je weten dat ik mn lichaam helemaal niet zo accepteer zoals ik zeg.. maar dat ik het liefst wat (een stuk) dunner was. Ik schaam me te erg om buiten te gaan hardlopen, en val niet af omdat ik bang ben om te falen.

Zonde eigenlijk dat al die meisjes zo'n slecht zelfbeeld hebben.. Daar zou het niet om moeten draaien, je bent mooi zoals je bent. Maar dat is helaas makkelijk gezegd.

14. Small
    Afbeelding van stylesloverrr

Liselotte
    736 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    rosedaley schreef op 23 February 2012 @ 19:34:
    if you really knew me:
    dat zou je weten dat ik alleen aan de buitenkant lach, maar soms aan de binnenkant aan het instorten ben.
    en dit ja..

Twice to shy is never gonna make a difference

15. Xtra-large
    Afbeelding van Zebrasok

Liset
    16,790 berichten
    Lid sinds May 2010

If you really knew me, zou je weten dat ik echt te onzeker ben over alles.

16. Xtra-large
    Afbeelding van Zebrasok

Liset
    16,790 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    lookingthestars schreef op 23 February 2012 @ 21:11:
    If you really knew me dan zou je weten dat ik spijt heb van de hele middelbare school. als ik ietsje beter me best had gedaan deed ik nu havo. ipv die kutopleiding.
    - dan zou je weten dat ik me heel vaak kut voel maar het nooit zeg, ik sta bekend als de altijd blije persoon.
    - dan zou je weten dat ik mijn ouders zegmaar haat. naja haten is een groot woord maar ik mag ze echt niet.
    - dat ik me vaak eenzaam voel
    - dat ik niet tegen kritiek kan, van binnen ben ik dan echt boos.
    - dat ik geen vertrouwen heb in mezelf, de toekomst, alles.
    - dat ik vaak jaloers ben op anderen
    - dat ik mezelf lelijk vind

- enzovoort.
    Same here

17. Medium
    Afbeelding van littlemistery

Myrthe
    1,763 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    KoosKansloos schreef op 22 February 2012 @ 19:39:
    If you really knew me, dan zou je weten dat ik niet alleen maar dat brave meisje ben. Ik ben misschien af en toe stil, maar dat wil niet zeggen dat je met mij nooit lol kan hebben of dat ik nooit praat. Ik luister gewoon liever. Tijdens school let ik gewoon op -meestal dan-, maar school is maar school, dat wil niet zeggen dat ik altijd zo ben.

When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time."

18. Small
    Afbeelding van X__Roos

Roos
    987 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    wildeyed schreef op 13 October 2011 @ 20:08:
    dan zou je weten dat ik dus wel gevoelens heb en dat ik ook serieus nadenk over bepaalde dingen, en dat ik diepgang heb en niet altijd de humoristische persoon uit wil hangen.

dit.

+ dat ik het haat dat sommige vriendinnen soms doen alsof ik dom ben. Dat ben ik namelijk NIET.

I'm not lazy, I'm on save energy mode.

19. Large
    Afbeelding van lookingthestars

lalalachen
    11,059 berichten
    Lid sinds May 2010

quote:
    wildeyed schreef op 13 October 2011 @ 20:08:
    dan zou je weten dat ik dus wel gevoelens heb en dat ik ook serieus nadenk over bepaalde dingen, en dat ik diepgang heb en niet altijd de humoristische persoon uit wil hangen.

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg. - Loesje.

20. Xtra-small
    Afbeelding van warrior_monster

Renee
    66 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    Klaart69 schreef op 25 October 2010 @ 13:42:
    if you really knew me, dan weet je dat m'n vader & zus dood zijn en m'n ma kanker heeft.
    Jaa idd, Sterkte!

21. Xtra-small
    Afbeelding van warrior_monster

Renee
    66 berichten
    Lid sinds February 2012

If you really know me dan zou je weten dat ik niet altijd dat grappige meisje ben en dat ik soms heel erg met mezelf in de knoop zit. En dan de raarste manieren bedenk om mezelf beter en blij te voelen, en dan zou je weten wat die manieren zijn.

22. Small
    Afbeelding van Excentriektiep

Dalila
    101 berichten
    Lid sinds February 2012

if you really knew me, dan zou je weten dat ik:

- elke dag vecht tegen de dingen die mij achtervolgen uit het verleden
    - elke dag huil ook op school en op stage
    - weiger andere onrecht aan te doen die mij niks hebben aangedaan
    - het vetrouwen in mensen kan verliezen en in het leven
    - heel onzeker ben
    - heel verdrietig ben
    - een vechter ben met doorzettingsvermogen

What doesn't kill you makes you stronger

23. Large
    Afbeelding van AgentP

Sarah
    7,529 berichten
    Lid sinds October 2011

quote:
    warrior_monster schreef op 24 February 2012 @ 21:50:
    If you really know me dan zou je weten dat ik niet altijd dat grappige meisje ben en dat ik soms heel erg met mezelf in de knoop zit. En dan de raarste manieren bedenk om mezelf beter en blij te voelen, en dan zou je weten wat die manieren zijn.

Twitter Facebook fuck school, ik word een eenhoorn :3

24. Medium
    Afbeelding van ikheetniethenk

Desi
    3,308 berichten
    Lid sinds April 2011

quote:
    jarofHEARTS schreef op 13 October 2011 @ 18:28:
    if you really knew me, zou je weten dat ik er wél mee zit dat 3 van m'n beste vriendinnen me vorig jaar hebben laten vallen.
    Dit. En niet alleen dit, maar afentoe zou ik wel willen dat mensen DIT zouden merken.

25. Xtra-small
    Afbeelding van itssteffieBITCH

steffie
    86 berichten
    Lid sinds May 2010

If you really knew me, zou je weten dat mijn vader me heel onzeker heeft laten voelen en me door hem erg buitengesloten en eenzaam voel..

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?