Dit onderwerp heeft 708 reacties, en bestaat uit 29 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 29.
De laatste reactie is geplaatst op 25-02-2012 01:42.
If you really knew me
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:32If you really knew me... you would see how terrified I am to get hurt again.I dare you to let me be your one and only. I promise i\'m worth to hold in your arms.
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:32if you really knew me, zou je weten dat ik mijn best mate heel erg mis en de lange nutteloze maar ook diepgaande gesprekken die we hadden. En dat ik ook al ben ik heel trots op hem ben en blij voor hem ben, is er een klein beetje van me dat het helemaal niet leuk vind dat hij in een andere klas zit omdat hij op een hoger niveau zit.Ik heb mijn naam veranderd ghehe ik was Molukje :D
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:32If you really knew me, wist je dat ik eigenlijk alleen een grote bek opzet uit onzekerheid. Dan wist je dat ik mijn cupmaat haat. Dan weet je dat wanneer ik iets gemeens zeg, of iets sarcastisch, ik het helemaal niet zo bedoel. Dan wist je ook dat ik van binnen heel sterk ben, ook al laat ik dat niet altijd zien. Dan weet je dat ik ook weleens een knuffel verdien, en ook wel wat meer liefde. Maar dat is alleen wanneer je me echt goed kent, en er zijn maar een klein aantal mensen die dat doen.FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;)
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:44if you really knew me, zou je weten dat ik gepest word dat ik me eenzaam voel en vooral ontzettend in de steek gelaten.working gets too boring, when you learn how to fly
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:52@Bricket
Keep ya head up!
Over een paar jaar ken je degene die je pesten niet meer. En ook al voel je je eenzaam dat ben je niet. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die om je geven dan je verwacht.
haha dit allemaal klinkt zo cheesyIk heb mijn naam veranderd ghehe ik was Molukje :D - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:54
laatmaar.Bricket wijzigde dit bericht op 27-10-2010 14:36 met 92%working gets too boring, when you learn how to fly - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 14:05quote:Piece schreef op 27 October 2010 @ 13:24:
If you really knew me, zou je weten dat ik een knobbeltje bij mijn borst heb, en dat ik doodsbang was voor kanker. Ik heb een echo gehad en het blijkt een stuk rib te zijn. En if you really knew me zou je weten dat ik vecht tegen anorexia, ik heb vaak periodes dat ik erg weinig eet en pillen slik om af te vallen. Op het moment gaat het goed met me.
Én if you really knew me (ja, ik ben lekker bezig), dan zou je weten dat ik dit jaar nooit haal. Dat ik mijn cijfers niet aan mijn ouders durf te vertellen, want dan flippen ze en zeggen dat ik beter mijn best moet doen. Ik geef al alles wat ik heb en het is nooit genoeg. Mijn ouders streven volgensmij naar 'het perfecte kind'. Ik moest model worden, moest naar het gymnasium, mag niet uitgaan (wat vrienden wel mogen), mag soms zonder reden niet met iemand afspreken omdat ze diegene niet kennen, er mogen geen jongensvrienden in huis komen. Echt domme regels.
Now you know me (:
Oh, ik heb precies hetzelfde! ik heb ook een knobbeltje in mn borst, en de dokter zei dat het me rib is. Ik vond het zo'n raar idee, dacht werkelijk dat ik de enige was.
If you really knew me.. dan zou je weten dat ik niet arrogant ben, dat ik géén anorexia heb, dat ik niet altijd chagerijnig ben, dat ik soms gemeen ben maar het echt niet zo bedoel en dan zou je me nemen zoals ik ben ook al ben ik soms een beetje vreemd.J'irais jusqu'au bout du monde, si tu me le demandais... Je suis, tu es, nous sommes - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 16:15If you really knew me, zou je weten dat ik op zich niet verlegen ben, maar veel dingen niet durf te doen, omdat ik in mijn hoofd ga bedenken hoe dat bepaalde ding dan zou gaan en dat het dan niet lukt, maar dat ik die dingen wel supergraag wil! Zo!

- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 18:01If you really knew me, zou je moeten weten dat ik één grote liefde van mn leven heb... die nu heel lang weg is naar de andere kant van de wereld..

- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 19:22if you really knew me, weet je dat ik het moeilijk vind om mensen te vertrouwen.Het leven is te kort om iemand anders te zijn
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 19:33if you really knew me, weet je dat mij buitenkant maar schone schijn is, vanbinnen is het een en al probleem en rottigheid.
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 19:35If you really know me, weetje dat ik best wel met me zelf in de knoop zit en daarbij onzeker ben. Het liefst wil ik spontaan zijn maar dat ben ik niet en dat haat ik!
If you really know me, dan zou je weten dat ik die ene jongen neit kan vergeten terwijl alles van uit mij moet komen (echt ik haat dit zo JONGENS
) en dat we eigenlijk al all the way zijn gegaan met het eerste afspraakje
Omg dat ik dit eigenlijk vertel dit weet 1 iemand. Maar geen moment spijt gehad gelukkig. - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 19:41quote:Limoenade schreef op 25 October 2010 @ 13:24:
If you really knew me, zou je weten dat ik ipv steeds anderen opvangen, zelf eens opgevangen wil worden - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 19:58If you really knew me...
dan zou je merken dat ik eigenlijk een heel verlegen, bangig jong meisje ben.
Ik zie er ouder uit dan ik ben en ook veel zelfverzekerder. Daarom denken mensen dat ik wel heel wat aankan, maar ik weet in werkelijkheid echt geen raad met mezelf.
En verder zou je weten dat ik veel meer inhoud heb dan het lijkt! Ik ben nooit helemaal mezelf, maar ik heb bijvoorbeeld de meest uiteenlopende interesses, meningen of wensen. Ik kan ook bijvoorbeeld echt niet tegen sleur! Op zo'n moment ben ik heel impulsief en dat is soms best lachwekkend voor anderen
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 20:05If you really knew me zou je weten dat ik één groot geheim ben, met problemen die niemand op kan lossen zelfs ik niet. Dan zou je weten dat ik een grote bek open trek en sarcastische opmerkingen maak om mezelf beter te voelen. Dan zou je weten dat ik altijd een masker op heb als ik op school ben. En je zou vooral weten dat ik mijn uiterlijk haat..LALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 20:11If you really knew me dan zou je zien hoe blij ik ben met de lieve mensen en vrienden die ik de laatste tijd heb gekregen, en die me altijd steunen.
En, hoe onzeker ik eigenlijk ben - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 20:20if you really knew me:
zou je weten dat ik mijn vrolijkheid 9/10 keer echt meen geldt ook voor mijn enthousiasme.
En dat ik met een leuke jongen in de buurt best onzeker kan zijn.http://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 21:21Hiervan heeft ook ooit een artikel op de homepage gestaan ;
http://www.girlscene.nl/l...i/must_see_over_de_streep
Ik keek de documentaire net voor de eerste keer en ik moest echt bijna huilen :') - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 21:38If you really knew me, dan zou je weten dat ik 1 brok onzekerheid ben.Personality begins where comparison ends.
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 21:46If you really knew me, dan zou je moeten weten dat ik heel erg onzeker ben & en ik geen kapsones heb.Cecipas wijzigde dit bericht op 29-10-2010 20:43 met 46%Il n'y a qu'un bonheur dans la vie, c'est d'aimer et d'être aimé
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 21:47if you really knew me, moet je gaan rennen.what goes around, comes back around baby
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 21:49If you really knew me, dan zou je niet zeggen dat ik altijd vrolijk ben en lach.BLOG: http://overthewedge.blogspot.com
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 21:54Als je me echt kende zou je weten dat ik alleen aardig ben als ik er zin in heb en dat ik val op losers.[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 22:00if you really knew me, zou je weten dat ik vrolijker en slimmer ben dan wat aan de buitenkant lijkt. En dat ik echt heel veel geef om de mensen om me heen, maar dat ik dat alleen niet kan uiten.
en if you really knew me, zou je snappen waarom ik niks durf, en door hebben dat ik in alles dat gebeurt iets engs kan zien. - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 22:09if you knew me, dan weet je dat je zelfs je vader niet moet vertrouwen.