Dit onderwerp heeft 708 reacties, en bestaat uit 29 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 29.
De laatste reactie is geplaatst op 25-02-2012 01:42.
If you really knew me
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:04Hee allemaal,
ik keek laatst een documentaire genaamd: 'Over de streep'. Dit was een gelijksoortige programma als de Amerikaanse 'Challenge Day'.
Het is een programma waardoor je je open gaat geven, en klasgenoten je beter gaan kennen. Eerst gaan ze allemaal leuke spelletjes doen om een leuke sfeer te creëren en daarna gaan ze over naar wat serieuze zaken.
Zo was er een onderdeel:'If you really knew me' . Iemand begon met de zin 'If you really knew me' en vertelde dingen die alleen mensen wisten die hun echt kende. Ze konden wat kwijt wat voor opluchting zorgde. Het leek me een leuk idee om een topic te maken zodat je hier op girlscene ook wat kwijt kan over jezelf als je dat wilt. Dus je begint met de zin 'If you really knew me' en daarna mag je zelf invullen wat je wilt.
Voor de mensen die geintresseeerd zijn, hier de link naar de docu: http://www.overdestreep.nl/
Ik begin wel.
If you really knew me, dan zou je weten dat ik heel erg aan mezelf twijfel. Je zou weten dat ik niet lekker in me vel zit en me soms anders voor doe dan ik eigenlijk ben. Maar je zou ook weten dat ik pillenangst heb, ik durf geen pillen te slikken op de een of andere manier. En ohja ik ben best jaloers ingesteld.
Zo dat was het, nu is het jullie beurt.
p.s Het hoeft niet iets dramatisch te zijn of zo, het kan ook een grappig iets van je zelf zijn.
p.p.s Je mag zo vaak meedoen als je wilt.
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:07
hee dat programma heb ik gezien, de Amerikaanse dan. Maar jullie kennen me sowieso niet, dus het heeft weinig zin te vertellen wat jullie niet over me weten :3 - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:09
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:09Die documentaire was echt súper mooi, echt een aanrader!Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:11
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:11If you really knew me.. dan zou je weten dat ik een ziekenhuis fobie heb. :ptumblr: My sweet fairytale
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:12If you really knew me, dan zou je weten dat ik ook weleens gemeen kan zijn ^^
(haha iedereen denkt namelijk dat ik áltijd heel lief ben :$)Having fun is the cure. - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:15If you really knew me, zou ik medelijden met je hebben.www.Kreukelwoord.nl - Als ik de woorden had, zou ik voor eeuwig zwijgen.
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:15If you really knew me, zou je weten dat ik best jaloers ben (a).
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:17If you really knew me, zou je weten dat ik mijn emoties heel goed kan verbergen, behalve als ik in bed lig.Je bent van mij! (:
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:18If you really knew me, zou je denken dat ik een egoistische bitch ben met grootheidswaan
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 12:36Dat heb ik in de les gekeken, ik kon wel janken ik vond het best zielig allemaal!
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:12If you really knew me, zou je weten dat ik gewoon verlegen ben en NIET onzeker.
Mensen denken altijd dat die twee dingen gewoon aan elkaar vasthangen.. - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:24If you really knew me, zou je weten dat ik ipv steeds anderen opvangen, zelf eens opgevangen wil wordenhttp://shebrightensupthedays.tumblr.com/
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:29
helemaal mee eens!quote:Limoenade schreef op 25 October 2010 @ 13:24:
If you really knew me, zou je weten dat ik ipv steeds anderen opvangen, zelf eens opgevangen wil wordenTo fall is not to fail, you fail when you don't try - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:30Zoo, die docu vond ik ook echt super mooi! ;o Ik kende het concept al van een of andere film.. volgens mij was dat freedom writers ofzo? Mooie film, zeker een aanrader!
If you really knew me, dan zou je weten dat ik me de laatste tijd nogal eenzaam voel af en toe en nogal aan mezelf twijfel of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.flowers pop out of the street, everywhere I place my feet - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:39quote:Brod schreef op 25 October 2010 @ 13:12:
If you really knew me, zou je weten dat ik gewoon verlegen ben en NIET onzeker.
Mensen denken altijd dat die twee dingen gewoon aan elkaar vasthangen..quote:liefenverliefd schreef op 25 October 2010 @ 12:17:
If you really knew me, zou je weten dat ik mijn emoties heel goed kan verbergen, behalve als ik in bed lig. - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:42If you really knew me, dan zou je weten dat ik elke keer moeite moet doen voor een lach.music kills the silence
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:42if you really knew me, dan weet je dat m'n vader & zus dood zijn en m'n ma kanker heeft.You don't need LUCK, when you don't give a FUCK
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 13:43If you really knew me, zou je weten dat ik dat ik bijna alleen aan anderen denk en mezelf daarbij vaak vergeet.. En dan zou je weten dat ik moeite heb om over mijn gevoelens te praten, maar ik er wel over wìl praten.Always look on the bright side of life.
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 14:02
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 14:09
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 16:08If you really knew me, zou je weten dat ik het leuk vind om in mijn übercomfy kleren los te gaan op metal muziek.The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool.
- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 16:13Dit gaan wij binnenkort met school doen.
____
If you really knew me, you would cry your heart out and screaming how I could survive myself and my life.52 Project |||| TUMBLR - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 16:14If you really knew me, Zou je weten dat ik heel vaak alleen voel En dat ik me vaak rot voelHave the courage courage. Do not give up. Have the courage. And do not say stop. Have the courage. In order to strike back. Because you will regret later. And that will never go!