Dit onderwerp heeft 1261 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:38.
Het opschep topic.
- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 19:15Oohhww.. ik vind dat zo opschepperig klinken..

- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 19:34Dat is misschien de bedoeling nerd.
Ik vind het wel cool
- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 19:57haha, ik ben een nerd

- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 21:21Ik doe Gymnasium (h), ik heb lekker myn eigen bretels gerepareerd en trots als ik ben meteen aangetrokken/omgedaan whateva IQ ga ik meteen kijken als ik mn ID heb gevonden
- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 21:32* Mijn opa was één van de eerste voetballers in het betaalde voetbal & is jarenlang trainer en scout geweest.
* Een vriend van mij speelt bij Hanzevast Capitals (basketbalclub) in het eerste & paar anderen in het team onder de 21
* Een andere vriend van mij speelt in het eerste van FC Groningen & ik ken heel veel mensen uit de jeugd van FC Groningen
* Ik heb met de zoon van Koeman in de sauna op hun hotelkamer gezeten
* Ik zit met mijn 'net' 17 jaar op het HBO, het Instituut voor Sportstudies
* Mijn papa & mama zijn de liefsten van de wereld.
* Ik kan de handstand
Ohja; & ik heb een friis&company tas gekocht (H)
genoeg?
- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 21:39Ik heb lekker kokosolie
I'm a slave to the music. - Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 21:48Ik heb net het bladmuziek gekregen van het liedje wat dit super lieve jongetje speelt:
http://www.youtube.com/watch?v=lDOf6H25ohQ
Dus nu word ik net zo stoer als dat jochie
- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 22:10
dat is een grapje, zeker?quote:Yreas schreef op 18 september 2007 @ 21:21:
Ik doe Gymnasium (h), ik heb lekker myn eigen bretels gerepareerd en trots als ik ben meteen aangetrokken/omgedaan whateva IQ ga ik meteen kijken als ik mn ID heb gevonden - Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 22:15
hahahaahahah te grappigquote:
op je ID:P whahahaha - Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 22:19Ik heb een IQ van 129 FTW!!! nahaha, pwned
En ik ben lekker 17 en mag binnen een jaar nog meer zuipen dan ik al doe en dan auto rijden (a)
En ik zit in 6VWO. En ik was op Lowlands, volgend jaar weer en ga eind november naar Taste Of Chaos om Burrrtt te zien
Koekjes zijn lekkur. - Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 22:19Ik heb een hele mooie superstoere koptelefetoon gekocht die knalroze is met super geluid:D:D
- Geplaatst op dinsdag 18 september 2007 23:26Okeeee. Hier komt het hooor:
- ik ben naar Wenen geweest, en ga dr nog vaker heen want myn oom woont daar
- Daar hebben ze de mooiste H&M ever!
- ik ben soms wel stylish
- ik ben best creatief
- er zyn op dit moment 3 jongens verliefd op my. (van wie ik het weet dan
/ ghehehe dat klinkt nog arroganter)
- ik haat schoooool
Woooww vet wel opscheppen.
- mn eerste les NS binnen 5 minuten uitgestuurd, en het was de eerste keer in het jaar met een nieuwe leraar :0
- myn leraren zyn allemaal raaar.
Oeeee jaloers!
xx. - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 09:19Ik ben vet knap.www.opvangaaenhunze.nl
- Geplaatst op woensdag 19 september 2007 09:20Hahah nee eeehm
Ik heb mijn All Stars eeeinduluk bestelt
Ik heb de liefste kat van de wereld
Mijn buren hebben ook hele lieve katten
De katten van de buren vinden mij ook lief
Ik heb eerste drie uur vrij
Ik heb koele rode pumps aan
En ik heb geen zielige vriendinnetjes meer:D!www.opvangaaenhunze.nl - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 10:20quote:
Hihi achja, als iedereen toch zo op zit te scheppen van ik ben zo slim blabla wou ik ook wel even kijken hoeveel erin trappen als ik zeg dat je IQ op de achterkant van je ID staat
:dquod sis, esse velis nihilque malis - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 10:30
Ik zou er bijna intrappenquote:Suuzerrlicious schreef op 19 september 2007 @ 10:20:
[...]
Hihi achja, als iedereen toch zo op zit te scheppen van ik ben zo slim blabla wou ik ook wel even kijken hoeveel erin trappen als ik zeg dat je IQ op de achterkant van je ID staat
:d
hahahaaUiterlijk straalt, innerlijk bepaalt! - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 11:17Ik ga naar Michael Bublé in November (H)
Ik ga naar Maroon 5 in December (H) - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 12:32quote:Suuzerrlicious schreef op 18 september 2007 @ 16:56:
[...]
staat op de achterkant je van je ID kaart
whahahaI LOVE TO BE FOREVERPETITE.NET - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 19:22Nou, ik zal even op de achterkant van m'n ID gaan kijken hoor :p whaha hoe kom je erop :p ik heb nog iets om over op te scheppen.

Maar die van mij is bordeaux rooood
www.opvangaaenhunze.nl - Geplaatst op woensdag 19 september 2007 21:06Ik heb familie in Australië en daar ga ik misschien in de zomervakantie heeeeeen ;D En na mijn schooltijd nog een halfjaar. Yeeeh.http://modelexicon.blogspot.com/
- Geplaatst op woensdag 19 september 2007 21:17Ik kan wel zingen en acteren en wordt aangemoedigd om naar de musicalschool in A'dam te gaan xD en anders de rockacademie in Tilburg (H):PNo shit, mister obvious.
- Geplaatst op woensdag 19 september 2007 21:32Oja. En ik kan goed combineren met kleding. O, dat klonk arrogant. Maarja.http://modelexicon.blogspot.com/
- Geplaatst op woensdag 19 september 2007 22:14ik heb een heeeeeeel lieve leuke knappe vriend
XD
ben zo hyperactief als een duracell-konijn nu
heb lekker een 10 van nederlaands (wohooo *kuch kuch*)
enja dat was het wel XD - Geplaatst op donderdag 20 september 2007 15:05Ik ben de enige 15 jarige van mijn opleiding (jaa daar moet je zooooo jalours op worden
) Ik ben dus wel de jongste bedoel ik dan he
Ik zit bij 19 jarige in de klas
Ik word over 6 dagen 16!
Ik ga morgen naar Mooi Wark (haha ik ben zo boers/hip)
Ik ga zaterdag verliezen met pokeren
Ik heb veel meer huiswerk dan jullie allemaal bij elkaar (oke daar hoef ik niet over op te scheppen
)geen___naam wijzigde dit bericht op 20-09-2007 15:06 met 12% - Geplaatst op donderdag 20 september 2007 17:02Ik ben lekker naar het Concert van Christina Aguilera geweest!!! En had vorige maand een meet en greet met de enige echt te lekkere JIM!!!!!!! En ik was al eeerder naar n paar optredens geweest en hij herkende me gewoon nog!!!
En wij hebben een huis met 11 slaapkamers:P