Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Lifestyle
  4. Een brief die je nooit gaat verzenden

Dit onderwerp heeft 3280 reacties, en bestaat uit 132 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 132.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 19:56.

Een brief die je nooit gaat verzenden

1. Medium
    Afbeelding van famebridge

anoniem
    3,003 berichten
    Lid sinds August 2009

HAP-ARMY :rocker:

the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth.

2. Medium
    Afbeelding van schommelstoel

Truus
    2,118 berichten
    Lid sinds August 2009

-

schommelstoel wijzigde dit bericht op 19-12-2010 22:50 met 100%

3. Medium
    Afbeelding van Rhinestone

Nina
    1,189 berichten
    Lid sinds December 2009

quote:
    cityblush schreef op 22 July 2010 @ 20:34:
    ahhhhhhrg haat aan players
    we moeten een
    HAAT-AAN-PLAYERS-army oprichten.
    I'm in!-_-

Never run in the rain with your socks on.

4. Small
    Afbeelding van HEYSOULSISTER

heysoulsister
    736 berichten
    Lid sinds March 2010

quote:
    LAxANOUK schreef op 22 July 2010 @ 20:35:
    oh wacht wacht. Ik heb iemand (=

Beste Ibrahim Afellay.

Je bent zwaar sexy.
    x

truee (:

Maar ik snap even dit topic niet, hoe kan je nou iemand echt haten?

5. Medium
    Afbeelding van duress

-
    4,547 berichten
    Lid sinds September 2008

Beste MEZELF,
    Stop met die negatieve gedachtes. Het enige dat ze doen is je leven verpesten. Het hoeft helemaal niet zo te zijn, je kunt best de controle over je eigen leven hebben.
    DOEI!
    PS: neem een cursus zelfdiscipline.

watch out for this girl she's got a gun for a tongue.

6. Small
    Afbeelding van bailarin

bailarín
    239 berichten
    Lid sinds July 2010

Beste bijna ex vriend,
    ik snap niet waarom jij dit doet, en dat jij nu pas aangeeft dat er wat mis is, maar ik weet wel dat ik mij zo niet laat behandelen. Zo snel dat jij tijd hebt om met mij te praten is het voorbij, en ookal doet het me pijn ik weet dat dit het beste is. Ik moet gewoon door de eerste paar nachten heen en dan ben ik over jou. ik kan zoo veel beter krijgen dan jij denkt.
    doei

one day you'll eat popcorn and pay cash to watch my life

7. Medium
    Afbeelding van IMxYOURS

xo
    2,573 berichten
    Lid sinds December 2009

ik wilde er een schrijven ,maar ik akn het niet

het lukt gwn niet.
    btw leuke brieven hier ^^

MEH IZ BEAUTIFUL, ZA WAY MEH IZ.

8. Medium
    Afbeelding van ArtOfDisaster

Chirine
    2,862 berichten
    Lid sinds September 2008

Lieve N,

Jij en ik zijn al jaren beste vriendinnen maar sinds we 3jaar geleden naar de middelbare school gingen ben je zo verandert. We zitten allebei op een anderen soort school, jij op het soort school waar 90% van de meisjes bestaat uit duckfaces, en ik op een school waar ik mezelfd durfde te zijn. Jij veranderde van stoer jongensachtig meisje, inneens in elke dag mascara en grote oorbellen in. Ik was in de eerste klas nog echt een sufferdje terwijl jij je plek al had gevonden. En nu zijn we hier, allebei 15, jij gaat elk weekend uit met je schoolvriendinnen, wordt dronken. En ik zit bijna elke dag thuis omdat ik niet meer kan uitstaan hoe kortzichtig jij bent over alles, hoe vaak je met kanker scheld en hoe vaak je wel niet zegt ''als hij/zij nog een keer naar me kijkt sla ik hem/haar voor z'n/d'r kk bek''. Ik ben jou niet, en dat moet jij gaan accepteren. Ik hou van boeken, naar het museum gaan, tekenen, mode en rock muziek. Waarom denk jij het recht te hebben om altijd kritiek te hebben op dingen die ik leuk vind, het zijn misschien niet zulke uitgesproken woorden die je gebruikt, maar toch het is niet leuk als jij iedere keer zegt ok en dan met je ogen rolt alsof ik iets raars heb gedaan. Ik ben het zat om altijd de stomme van ons twee te zijn, vanaf nu maak ik mijn eigen keuzes zonder te bedenken; wat zou N ervan vinden. Jij bent m'n beste vriendin en jij zou mij met alles moeten steunen zoals ik jou altijd gesteund heb.

x Ik hou van je

-From The Day That I Was Born, I Know There\\\\\\\'s No Place To Hide..Tumblr

9. Small
    Afbeelding van FLYAWAYY

-
    612 berichten
    Lid sinds November 2007

Beste ex-van-heel-lang-geleden

Best intressant hoe ik nog steeds iedere keer als ik aan je denk moet lachen, omdat ik dan weet dat je niks van je leven gaat maken, zoals je mij in vertrouwen had vertelt. Toen had ik medelijden met je, en loog ik dat dat 'NOOIT ZOU GEBEUREN'. Maar nu je mij hebt verraden nadat je me tot de meest nare dingen hebt ingepraat en gemanipuleert, doet dat me alleen maar plezier. Je hebt je school niet afgemaakt en je gaat het leger in. Ik hoop dat je op een bom trapt. Je hebt iets van me afgenomen wat ik nooit meer terug kan krijgen. Je hebt geen gevoelens, het boeit je niks dat ik door jou echt een wrak was, maar prima. Ik ben nu over jou heen, eindelijk, voel me beter dan ooit en jij bent blijven steken in het puberale ik-luister-niet-naar-mijn-moeder-ga-roken-blowen-en-van-school-af-zonder-na-te-denken-over-mijn-toekomst. Die je dus niet meer hebt. En dan nog denken dat het me allemaal iets doet, dat je nog DURFT om advies te vragen.
    Je denkt dat ik nog om je geef?

Watch me, sucker.

10. Medium
    Afbeelding van luminanigra

Suuz
    1,446 berichten
    Lid sinds June 2010

Lieve ... & ...
    Jullie kunnen trots op jezelf zijn, net als dat ik trots op jullie ben.
    Begrijp dat nou eens en wees blij met wie je bent, want jullie zijn perfect zo als jullie zijn.
    Heel veel liefs van mij.

Hee knappe kerel.

11. Small
    Afbeelding van _BRANDNEW

m.
    390 berichten
    Lid sinds June 2010

beste nep-vriendin.

ik weet dat je nog steeds zo onzeker en jaloers bent als voordat je populair werd, maar dat is nog geen rede om me keihard te laten vallen. Je praat nu altijd wel zo stoer met je grote bek, en denkt dat je alles kan zeggen. Wat ik je even wil duidelijk maken is dat sommige mensen dat dus niet pikken en je een keer een enorm op je flikker gaat krijgen. Je weet toch nog wel, die jongen waar je zo verliefd op was, en hij eerst ook op jou. Hij liet je net zo hard vallen als je met mij hebt gedaan en nog steeds ben je er niet overheen. Zo voelt het dus als iemand je laat vallen. Ik wou dat je kon zien hoeveel je veranderd bent, hoe arrogant je je gedraagt en hoe goed je me kunt irriteren met je domme opmerkingen. Je moet niet denken dat je alles kunt maken en de wereld van jou is. Ik hoop dat je inziet dat je misschien beter je best had moeten doen voor onze vriendschap, maarja van mij hoeft het nu niet meer. het is niet dat ik je nu haat, maar meer de boosheid die me deze brief doet schrijven, en ja was me een waar genoegen om je dit onder de neus te wrijven. (: ciao.

dit lucht echt op! voelde me meteen daarna een stukje beter

_BRANDNEW wijzigde dit bericht op 22-07-2010 22:08 met 15%
    let your heart be your guide

12. Large
    Afbeelding van IKWILGEENNAAM

sss.
    6,104 berichten
    Lid sinds August 2008

Beste kutjoch
    Heb je door dat je strontvervelend bent?
    Dag.

13. Large
    Afbeelding van Brod

Roselie
    8,411 berichten
    Lid sinds February 2010

Ik heb er ook zo een op mijn pc staan, maar die is twee pagina's lang, dus dat ga ik niet even hier droppen :P

14. Small
    Afbeelding van distantxlullaby

Esther
    448 berichten
    Lid sinds May 2010

Lieve ex,

Ik snap je niet en ik snap niet waarom je alles zo moeilijk voor jezelf maakt. Ik snap niet dat je dit niet even eerder had kunnen bedenken voor ik van je gingen houden. Ik snap niet dat je niet wil vechten en ik snap niet dat je het zo snel opgeeft. Ik snap niet dat je nog kan zeggen dat je wel van me houd maar niet aan een relatie toe bent, ik snap niet dat je zo ingewikkeld doet over dingen.
    Ik hoop dat je jezelf wel snapt en dat je doet wat echt het beste is voor jou. En ik hoop dat je ons ooit nog een kans wil geven. Maar misschien is dat valse hoop..

Liefs,

15. Xtra-large
    Afbeelding van jesuisunreveur

hai.
    16,123 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    FLAWED schreef op 22 July 2010 @ 20:13:
    [...]

Hihi, zo kan ik ook wel:

Beste geschiedenisleraar, gymleraar

ik heb een major crush op u gehad.
    Ik geloof dat het van eind tweede tot begin dit jaar was, maar weet dat niet helemaal zeker.
    Nu in ieder geval niet meer. steeds minder.

Liefs!

tumblr Don\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'t look back, unless it\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s a good view :)

16. Medium
    Afbeelding van stilltheone

x
    2,617 berichten
    Lid sinds June 2009

Lieve ex beste vriendin,
    Oke, ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen.
    Maar ik mis de tijden die we hadden, vorig jaar in groep 8.
    Jij was echt mijn allerbeste vriendin die ik ooit in mijn leven heb gehad, we konden samen lachen en huilen. We waren echt allerbeste vriendinnen.
    Maar toen gingen we allebei naar een andere klas, en toen veranderde er veel.
    Jij kreeg veel vriendinnen en was binnen no-time het populairste meisje in de klas. Terwijl ik in een andere klas een buitenbeentje was. We zagen elkaar nog wel in de pauzes, maar je nieuw vriendinnetjes moesten niks van me hebben en ons contact verwaterde.
    Nu herken ik je niet meer terug, je bent zo veranderd, en ik denk niet dat dat positief is. Ik weet dat we nooit meer vriendinnen zullen zijn, jij hebt veel vriendinnen, en ik heb er heel weinig waar ik eigenlijk niks aan heb.
    Ik mis onze tijden, ik weet dat het onmogelijk is, maar ik hoop dat alles weer zo word als vroeger

Ik hou nog steeds van je.

xx

17. Small
    Afbeelding van newintown

hfuirgrgvsd
    245 berichten
    Lid sinds November 2009

Liefste Paolo Nutini,
    ik hou van je :D
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    eigenlijk zou ik deze gewoon moeten opsturen

hoi

18. Medium
    Afbeelding van FLAWED

Brigitte
    2,309 berichten
    Lid sinds November 2009

Beste gymleraar,

weet u dat u vertieft lekker bent? En dat zo'n beetje het hele vrouwelijke gedeelte van de leerlingen dat vindt? En dat ik hoop dat ik u volgend jaar voor gym heb, want ik denk dat u best een goede motivatie bent om eindelijk eens mijn best te gaan doen. Oh, en ik zag u na de Nederland - Brazilië wedstrijd in de kroeg, en ik ben blij dat ik toen nog niet heel veel gedronken had want anders had ik best even wat gênante dingen tegen u kunnen zeggen.

Groetjes (:

FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;)

19. Medium
    Afbeelding van Goelia

Julia
    2,163 berichten
    Lid sinds June 2010

ik wil hier heel graag iets plaatsen, maar die brieven worden allemaal zo lang haha.

20. Medium
    Afbeelding van hoiikbenlara

L.
    2,691 berichten
    Lid sinds February 2008

Beste hufter,

ik haat je!

dikke doei!

Voorheen; Leukesokken

21. Medium
    Afbeelding van FLAWED

Brigitte
    2,309 berichten
    Lid sinds November 2009

quote:
    FLAWED schreef op 22 July 2010 @ 21:20:
    Beste gymleraar,

weet u dat u vertieft lekker bent? En dat zo'n beetje het hele vrouwelijke gedeelte van de leerlingen dat vindt? En dat ik hoop dat ik u volgend jaar voor gym heb, want ik denk dat u best een goede motivatie bent om eindelijk eens mijn best te gaan doen. Oh, en ik zag u na de Nederland - Brazilië wedstrijd in de kroeg, en ik ben blij dat ik toen nog niet heel veel gedronken had want anders had ik best even wat gênante dingen tegen u kunnen zeggen.

Groetjes (:
    Ik wil 'm eigenlijk heel graag naar 'm sturen, zonder naam of iets erbij en dan kijken of we er iets over horen. Lijkt me geniaal. Ik had het ook al aan een vriendin verteld en zij zegt ook: "Moeten we doen!" Nu alleen nog een manier verzinnen om die brief bij hem te krijgen, haha.

FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;)

22. Small
    Afbeelding van Zwemke

Femke
    231 berichten
    Lid sinds April 2008

Beste Joost,

Van mij mag je dood neer vallen. Jij hebt mij en mijn familie heel veel pijn gedaan. Al die pijn gun ik je van harte. Ik hoop dat je er in stikt, vuile klootzak.

De groeten

the greatest pleasure in live is doing what people say you cannot do

23. Medium
    Afbeelding van Goelia

Julia
    2,163 berichten
    Lid sinds June 2010

beste M.
    jij bent nu weg, nog maar 2 weekjes. maar het maakt niet uit, want daarna ga je geen contact meer met mij zoeken, ik weet het zeker! we waren dan wel aan het daten, maar de laatste tijd liet je erg weinig van je horen. En ergens deze week ben je nog een dag thuis geweest, maar toen heb ik ook helemaal niks meer van je gehoord. Toch hoop ik stiekem dat als je terug bent uit lloret, je mij gelijk smst, of nog beter, even langskomt. Het is tenslotte nog niet officieel voorbij. Nooit heb jij gezegd dat je er geen zin meer in had, terwijl we nu toch als zo'n 3/4 maanden aan het daten zijn. Dus ik heb stiekem nog hoop. Wel vind ik het een klote actie dat je mij niet hebt verteld dat je stage in het buitenland waarschijnlijk niet doorgaat. En dat is het dus van een vriendin moest horen die het van een vriend van jou moest horen, maar het kan zijn dan we elkaar niet meer hebben gesproken sinds je dat wist. dat hoop ik dan maar he.
    nou, fijne vakantie nog! en wel even smsen of langskomen he!

24. Medium
    Afbeelding van ELSEWHERE

else
    3,200 berichten
    Lid sinds May 2009

beste boy,
    je hebt je reputatie verpest, je bent een player.
    nu weet iedereen het en kan je mijn ass goodbye wensen.

I believe in second changes, But I don\'t think that everyone deserves them.

25. Medium
    Afbeelding van IMxYOURS

xo
    2,573 berichten
    Lid sinds December 2009

Beste Nepvriendin,
    Ik ben niet achterlijk,jij bent zielig.
    verbergen dat je een vriend hebt terwijl hij in je nick,WWW & in zijn krabbels staan dat hij van je houdt ect. kan best zijn dat je niks met hem hebt maar lieffie ga dan niet zeggen dat je geen slet bent.
    en toen ik met een HALF turk had die iedereen leuk vindt riep je 'ieuwl turken doe normaal' en nu neem je met de meest lelijke turk die ik gezien heb ( het zijn er niet een zoveel)
    WHAHAHAHAHA
    je bent triest,
    zuig ze
    Moi.

MEH IZ BEAUTIFUL, ZA WAY MEH IZ.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?