Dit onderwerp heeft 3280 reacties, en bestaat uit 132 pagina's. U bent momenteel op pagina 118 van 132.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 19:56.
Een brief die je nooit gaat verzenden
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 12:13-livethegoodlife wijzigde dit bericht op 01-02-2012 14:13 met 100%
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 17:03
haha, das eng!quote: - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 17:13Lieve God,
Ik heb vandaag redenen bedacht waarom ik wel en niet in U zou geloven. En ookal ben ik gedoopt en opgegroeid met kerstspektakels in de lokale Kerk, heb ik altijd mijn eigen mening mogen vormen over U.
En ik ben tot een conclusie gekomen, maar ik weet niet of dit 'kan':
Ik haat de Katholieke Kerk. Hun geschiedenis, de aflaathandel, het idee dat je verplichtingen hebt als je wilt geloven.
Maar, lieve God, ik wil wel geloven.
Ik wil iemand hebben om te bedanken voor het leven, voor alle goede dingen, voor alle wonderen die ik elke dag meemaak.
Ook wil ik iemand hebben die mij steunt in alle keuzes die ik maak. Ik wil iemand hebben die mijn gebeden aan hoort, U hoeft ze niet eens uit te voeren, ik ben maar één iemand in deze grote wereld. Er zijn mensen die U meer nodig hebben dan mij. Maar mijn enige gebed waarvan ik vurig zou willen dat U het aanhoort, is dat ik graag in U wil geloven. Op mijn eigen manier. Dan zit u in de bloemen in het voorjaar, de zon in de zomer, de gevallen blaadjes in de herfst en in de sneeuw in de winter. Zou U zich daar in kunnen vinden?
Liefs,
Iemand die graag wil Geloven.Ik was Fairlover. Deviant - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 17:23Lieve Dutchess (Kim)
Als je geloof al zo groot is, dat je gelooft dat God je hoort, je steunt en jou je dagelijks leven geeft, dan is God al in je bezig, mag ik geloven! En het is al heel wat dat je dit bidt, bidt ja, want als je dit naar God 'uitroept' zal Hij het horen!
Liefs xx1, 2, 3... Let the summer begin! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:16Lieve opa,
Nog geen 2 maanden geleden kregen we het bericht dat je kanker had. Wat schrokken we allemaal hiervan.. Je verdient dit niet! Niemand verdient deze kloteziekte.. Waarom jij nou precies?! Je hebt al een oogziekte waardoor je bijna blind bent, reuma waardoor je elke dag weer pijn hebt, en toch ben je zo positief, ben je elke dag vrolijk en ga je door met je leven. Ik heb zoveel respect voor u!
Gelukkig was er ook nog wat positief nieuws van de arts; het kon goed weggehaald worden en er waren geen uitzaaiingen. Ook de operatie kwam je goed door en alles kon weggehaald worden. Maar een week later belde je, geen leuk nieuws.. Je moet chemo's omdat je klieren niet goed schoon zijn. Wat viel dat tegen! ): Lieve opa, ik hoop zo dat de kanker helemaal weggaat en nooit meer terugkomt. Want ik wil nog lang geen afscheid van u moeten nemen, dus daar wil ik ook nog helemaal niet over nadenken, maar toch komt die gedacht soms ineens naar boven..
Opa, ik heb het nooit met zoveel worden gezegd, maar ik hou ontzettend veel van u! U was mijn held, u bent mijn held en u zal zeker altijd mijn held blijven! ♥ Zoals u door het leven gaat, om het beste eruit te halen ondanks alle tegenslagen die u heeft u gehad; respect.
Een dikke knuffel van uw kleindochter. ♥When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time." - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 12:47xAnotherFangirl wijzigde dit bericht op 20-02-2012 12:11 met 99%Tumblr | "Your arms feel like home."
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 16:29Beste papa,
waar je nu mee bezig bent hoort niet. Je zegt je eigen kinderen niet te kunnen betalen maar wel 5 (of meer) datingsites, waar ook al je aandacht naartoe gaat. Je bent geen achttien meer. In jouw ogen ben ik meer een last dan je kind. Ik ga dan ook met tegenzin naar je toe, maar ik zou het je te makkelijk maken als ik hier niet meer kwam. Toch ben ik je dankbaar dat je voor me klaar zult staan op het moment dat jou het uitkomt.
Gegroet.
Hoi ex,
ik ben gelukkiger dan ik ooit met je was.
Vaarwel.
Liefste R.
Ik wil in je armen liggen en jouw lippen op de mijne voelen. Toch ben je een onbereikbare eikel en daar kick ik op. Dom van me, maar ik heb het idee dat ik met jou iets zou kunnen beginnen.
Liefs.
Beste C.
Stop het stalken van R. Ik weet niet hoe teleurstellend laag jouw IQ is, maar iedereen op zijn facebook heeft door dat hij het hoogstens irritant vindt.
Byehoe kan het zijn dat schijn bedriegt, als schijn niet liegt. - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 16:59ik mis je zoveel dat het pijn doet. alles aan je. elk haartje, sproetje, en hoe we 's avonds in bed lagen te praten over dingen die ons ver te boven gingen. ik mis de tijd dat je nog geen vriendje had, en jouw vriendje gewoon nog mijn vriendje was. ik weet nog wel dat ik jullie aan elkaar voorstelde. raar is dat. ik mis het elke dag wakker worden in jou bed, dicht tegen elkaar aan, met de zon op ons gezicht omdat je te lui was gordijnen te kopen. dan tandenpoetsen in het zonnetje op het balkon, en dan maakte jij tosties terwijl ik douchte. en terwijl jij douchte schreef ik snel nog wat last minute huiswerk dubbel over voor ons tweeën van internet, of printte een samenvatting uit voor een SO die we die dag hadden en waar we, obviously, nog niet voor hadden geleerd. en dan gingen we naar school. en als we thuis waren gingen we samen koken voor de lunch, pasta alla iris meestal haha. en die aten we dan op jouw balkon op. we voelden ons iets te volwassen misschien, zo samen in dat enorme huis van je. en dan hele zomers op de trampoline en in het gras liggen in jouw enorme tuin terwijl jij met een boek op je hoofd deed alsof je leert, en ik gitaar speelde. en dan gingen we barbequen op die steenoven in je enorme tuin. en als toetje aten we bessen uit de struiken. dan deden we nog een poging het huis iets te fatsoeneren, douchten we vaak samen en maakten we elkaar op. in het begin gingen we dan uit en eindigden we met zo'n 20 mensen in jouw huis voor een afterparty, maar naarmate de tijd verstreek werden het eigenlijk alleen nog maar afterparties. alcohol was fijn en drugs waren leuk. niemand was boos. en als we allebei te veel school misten en te slechte cijfers haalden stelden we leerdaagjes in, waarna we allebei een paar negens en tienen haalden waardoor we weer even doorkonden. en op de zeldzame dagen dat ik niet bij je was belden we gemiddeld zo'n 3 uur. ik heb nooit meer zo hard gelachen als met jou. we hebben gewoon vaak meer dan een half uur met buikpijn huilend van het lachen op de grond gelegen in de keuken. weet je dat nog? het lijkt wel van niet. we doen nog steeds alsof we alles van elkaar weten en alles aan elkaar vertellen, maar we zijn allebei te slim en kennen elkaar te goed om te weten dat alles kapot is. en ik vind het eigenlijk alleen maar leuk voor je dat je nu een vriendje hebt, maar moest dat per se mijn beste vriend zijn? de jongen die al 3 jaar verliefd op mij was en ik op hem? maar ik mis jou vooral, het samen zijn. we hadden vroeger wel ruzie soms, maar dat ging meer over discussies.. zoals die eeuwige discussies of tijd bestond, of dat het alleen iets materieels was, bedacht door de mens. en over het heelal. zulke dingen. nu hebben we nooit meer ruzie. de laatste keer dat ik bij je was is echt al een maand geleden. en soms lachen we op school in de pauzes nog net zoals vroeger, maar wow ik mis je zo. niks is meer hetzelfde, en nu die zomer eraan zit te komen verlang ik nog meer naar die zorgeloze zomers met jou dan eerst. o god, alsjeblieft. wordt weer zoals vroeger. ik hou van je.http://fuck-me-if-im-wrong.tumblr.com/
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:41Lieve mama,
Ik mis je.O My Lordie - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:59Hoi,
Ik wil het liefst mijn hele leven bij je blijven. Ik droom van een toekomst met kindjes en een mooi huisje samen. Al de moeilijkheden zijn het waard en ik weet dat we elkaar soms gek maken. Maar laten we zeggen dat het hierdoor spannend blijft? Jij hebt jouw gekke leventje met je vrienden waar ik het soms moeilijk mee heb. Ik ga jouw gekheid niet afpakken, maar ik hoop toch dat we later meer tijd voor elkaar hebben en niet constant die vrienden erbij. Ik hoop dat we ergens een plekje vinden waar we beiden niemand kennen. Hopelijk in het buitenland. Ik weet niet hoe het komt dat we zijn samengekomen, er zal wel iets zijn als het lot. Maar ik denk dat ik niet meer zonder je kan. Hoe vies dat ook klink.
Ik weet dat ik het niet vaak genoeg kan zeggen, maar ik hou wel echt van je. - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 19:30Het slaat nergens op, het mag ook niet. Maar ik mis je zo erg. Het lijkt me op te vreten. Ik wil bij je zijn. Ergens geloof ik dat je alles weer goed kunt maken. Maar dat kun je niet. En dat wil je niet. Je moet me niet. Damnit.
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 19:35Lieve J.
Ik vind het jammer dat we nooit meer praten, ik mis het echt. Ik heb het echt leuk gehad met je, maar net op het moment dat we bijna iets hadden, liep je weg. Ik hoop dat je gelukkig bent, met wie je ook bent en waar je ook bent. ik wens jouw en je vriendin het allerbeste toe, en ik hoop dat je dan heel gelukkig bent. Want zij verdient zo'n leuke, lieve, knappe jongen als jij. Maar als er ooit was is onthoud dat ik er voor je zal zijn, als een gewone vriendin. Maar ik ga veder met mijn leven, want ik kan hier niet eeuwig in blijven hangen. Maar toch mis ik je.
Liefs.
Lieve A,
Bijna iedereen zegt dat ik je leuk vind, en dat we een leuk stelletje zouden zijn. Stiekem hebben ze wel een beetje gelijk, want stiekem ben je best wel knap en ook heel lief. Maar je bent zo'n beetje mijn beste vriend, en ik wil onze vriendschap niet verpesten. Dus ik ben blij hoe het nu is, misschien later, als we wat ouder zijn wordt het wat. Wie weet? I love you.
Liefs.LAPETITEFILLE_ wijzigde dit bericht op 16-02-2012 19:51 met 29%TUMBLR When you look at a person, any person, remember that everyone has a story. Everyone has gone through something that has changed them. - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 20:33Lieve M,
Ik mis je. En dat kan niet. Want je liegt tegen me, terwijl je ook gewoon de waarheid tegen me kunt zeggen. Wil je nou dat er iets gebeurt tussen ons, of niet? Doe iets, voor 't te laat is want ik wacht niet lang meer op je. Mijn leven gaat door.
Liefs.It's never too late to be who you might have been. - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 21:18Brief 1. Lieve DG,
Het is nu net iets meer dan twee jaar geleden dat wij jouw moesten laten gaan. Niet voor even, maar voor ons hele leven. Nog steeds mis ik je nog elke dag! Ik mis je grapjes, je glinsterende ogen en je aanstekelijke lach! De laatste avond dat ik jouw levend zag vroeg je mij of ik voor altijd jouw kleine zusje zou blijven en dat beantwoordde ik met een lach. Ik hoop, maar dat je weet dat dat een Ja was. Had je, maar geweten dat de jongen waarbij je in de auto stapte geen rijbewijs had en was je, maar uitgestapt toen die jongen veel te hard reed. Wie weet was je hier tot op de dag van vandaag nog wel geweest! Ik weet dat je op me neer kijkt en dat je aan mijn zijde staat! Ik hou van jou en mis jouw nog steeds uit het oog, maar zeker niet uit het hart.
Knuffel en kus je kleine zusje voor altijd.
Brief 2.
Hallo jongen die ik haat,
Iets meer dan twee jaar geleden stapte jij in een auto terwijl jij je rijbewijs niet hebt. Iets meer dan twee jaar geleden reed jij te hard. Iets meer dan twee jaar geleden klapte je tegen een boom aan. DG overleefde het niet, maar jij wel. Je weet dat er mensen zijn die jouw gestraft willen zien, maar waarom probeer jij je staf te ontlopen? Het kan mij niet schelen dat je vriendin nu zwanger is, want je wist tenslotte al van te voren dat jij je straf zou krijgen. Het kan mij niet schelen dat je daar niet bij kunt zijn. Het is jouw eigen schuld! Als ik mij verloof kan ik dat DG niet vertellen, Als ik trouw is hij er niet bij. Als ik kids krijg krijg ik nooit foto`s van die kids en hem en dat is allemaal dankzij jouw!!! Je bent een achterlijke lafbek met een grote mond, Ja ja ik hoor de verhalen wel die jij loopt te verspreiden! Je bent een monster en ik haat je! - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 17:25Rot op! Fuck op. Ga lekker neuken met je beste vriendin. Maar laat mij vooral niet meer stikken. Ik snap het niet meer. Het ene moment schelden jullie me uit, het andere moment roddelen we over elkaar.. En het andere moment kopen we cadeaus voor me. Scheldwoorden die pijn doen. Kwaadheden die je niet kunt uiten, enkel omdat het jullie niet boeit dat ik kwaad ben. Jullie zijn er wel voor me geweest, maar op de momenten dat ik vriendschap en geen scheldwoorden of geweld nodig had.. waren jullie er niet. Nog elk moment van de dag gaan wij met elkaar om.. maar of het het waard is? Soms denk ik, waarom ben ik nog bij jullie? Ik schaam me voor jullie, maar alleen omdat jullie me zo behandelen. Ik moet nog lang nadenken voor ik een beslissing neem, maar misschien.. ga ik naar de andere klas. Ik wil niet lijden door jullie karakters. Ik haat jullie, maar ik kan er niet om heen. Want dan heb ik niemand meer, dan zit ik eenzaam aan mijn tafeltje, terwijl jullie freestylen.. zonder mij. Soms denk ik, ik moet verder gaan.. maar dan ben ik zo eenzaam. Zo loner. Ik moet volhouden, nog een paar maandjes. Nog een paar maandjes moet ik wachten met het zeggen in jullie gezicht. Als ik het nu zeg, word mijn leven zuur. En juist daarom zijn jullie er niet echt. Lieve berichtjes op mijn hyves of cadeaus helpen niet. Misschien zouden jullie moeten stoppen met schelden, roddelen en me kwetsen. Maar er gewoon, voor me zijn. Ten alle tijden, ook als er niks is. Want diep van binnen is er wél iets. Dat jullie zo doen. Verder heb ik het moeilijk genoeg meiden. Ik snap het wel, zelfs als je in de middelste groep zit, is er een reputatie.. wat ik niet gedacht had..Just stop feeling the sun and the snow. But do not stop feeling my emotions.
- Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 23:53Beste *ik was tot voor kort verliefd op hem*,
Je gaf mij de indruk dat je mij leuk vond. Of het gelogen was zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit weten. 14 februari zei ik tegen mijzelf, als je mij vandaag niks stuurt laat ik jou los. Ik wou dat ik het kon... Het gaat langzaam, het is een langdurig proces. 14 februari liep uit op 1 van de grootste telleurstellingen uit mijn leven. We hadden zo'n chemistry, althans dat dacht ik. Ik zou je bijna op 14 februari een berichtje via Facebook sturen, maar ik wist dat ik dat niet moest doen. Ik had genoeg gedaan om in contact met je te blijven, meer dan genoeg. Nu malen er allerlei scenario's door mijn hoofd: je had me gebruikt, je dacht dat je verliefd op me was maar je was het niet, je hebt een ander gevonden.... zij is beter dan mij, van alles gaat er door mijn hoofd.... Het is toch tijd om afscheid te nemen. Het lukt me dan niet in 1 keer, maar het zal me lukken.
Alles gebeurt met een reden, dit dus ook.
Liefs,
Iemand die ooit verliefd op jou was - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 23:57Lieve T,
Ik houd van je. Nog steeds. Alweer. Ik weet het niet.
Weet je dat je ma vanbinnen uit één scheurt elke keer dat ik je zie? Weet je dat ik die aangename, brekende pijn voel?
Ik verlang naar je.
M.The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 23:58Lieve ....
sorry voor wat ik je heb aangedaan, het was stom en ik heb spijt.
ik snap dat je me nu nooit meer zal kunnen vertrouwen, maar weet ik zal je nooit vergeten. Waarom heb ik dat gedaan, terwijl het niet nodig was? Ik weet het zelf niet eens. Ik zal je nooit vergeten
x iloveyou - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:00Lieve beste vriendin,
Je zegt dat je mijn beste vriendin bent, maar je hebt alleen maar interesse in mij wanneer het jou uitkomt. Je forceert jezelf blij over te komen als ik iets leuks of positiefs meemaak in mijn leven. Je bent alleen maar geboeid door je eigen leven. Ik ben eigenlijk alleen maar vriendinnen met je uit medelijden met je en mijzelf. Triest vind je niet? Verbeter jezelf, dan doe ik ook mijn best.
Groetjes,
Een vriendin van jou - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:02Lieve beste vriendin,
Soms kan ik je echt niet uitstaan,
Ga je irritant doen, denken dat je stoer bent maar jezelf gewoon voor gek zetten of mij de schuld van alles geven.
Ook vindt je jezelf heel wat.
x
p.s. toch hou ik van je - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:05Lieve ouders,
beter gaan jullie niet zeuren over huiswerk, school, mijn gedrag op school etc. Ik heb ook nog een leven naast school. Ook ben ik geen 10 meer, dus geef me wat verantwoordelijkheid. En ga ook niet zeiken over hoelaat ik op bed moet want zoals ik net al zei, ik ben geen 10 meer.
En verder, bedankt voor alles wat jullie al voor me gedaan hebben, naast al jullie gezeik zijn er ook ontzettend veel positieve dingen.
x - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:07Aan alle mensen die zichzelf té goed voor andere mensen voelen,
kijk omhoog, naar de sterren en die facking zon. Ze zijn groot, er zijn er meer van dan je kan tellen en zonder die facking zon waren we ook niks. Jullie zijn klein, en jullie zijn helemaal niks en zonder jullie kunnen wij het ook aan!
doei - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:08aan mezelf,
wees wat meer jezelf en ga niet faken.
x - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:09wooow, ik spam een beetje, sorry ik heb veel brieven die ik graag zou willen geven aan bepaalde mensen
- Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 00:12sommige brieven zijn echt heftig.