Dit onderwerp heeft 3280 reacties, en bestaat uit 132 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 132.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 19:56.
Een brief die je nooit gaat verzenden
- Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:14Goed topic, ik ga ook zeker een brief schrijven! gnagna..Justsoyouknow
- Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:15Beste ..................
Vanaf het moment dat ik je voor het eerst sprak, is er iets gebeurd. Ik weet niet wat het is, maar ik vind je meer dan aardig. Ik deed alles om je te kunnen zien, om je te kunnen spreken. Jammer genoeg vond je mij niet zo speciaal als ik jou. Ik sms'te je, je sms'te niks terug. Ik praatte tegen je op msn, je praatte niet terug. Het doet pijn om te weten dat het nooit iets kan worden tussen ons. En toch blijf ik hopen...
xxxx van mij.Hee knappe kerel. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:16Ik heb ooit een keer een hele lange brief geschreven aan al mijn leraren. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
- Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:16Dit is echt een leuk topic ^^[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..
- Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:16Beste ex,
ik wil even zeggen dat je een ongelooflijke sukkel bent, omdat je dacht dat ik niet door had dat je haar leuk vind. Ook ben je een sukkel, omdat je tegen iedereen andere verhalen ging vertellen over je 'kut' vakantie. én omdat je tegen mij zegt dat je niet kan komen omdat je 'ziek' bent, maar ik vervolgens wel van andere moet horen, dat je gewoon bij hun was. Je mag weten dat ik je ketting heb afgedaan, en ik die ook niet meer ga om doen.
ik haat je!
Met vriendelijke groetjuuuuuuhs.Voorheen; Leukesokken - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:16hee iedereen.
hier zit ik dan, alleen alweer. Rond te kijken op internet,
niemand heb ik meer over. Geen echte vrienden voor mij,
hoop dat het leven snel voorbij is voor mij.
x - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:18Lieve T,
na al die weken, maanden zelfs, ben ik je leuk gaan vinden. Meer dan leuk.
Eerst vond ik dat getease wel grappig, maar negeerde het verder. Twee weken geleden ben ik er achter gekomen dat ik je echt heel erg leuk vind, en eigenlijk weet je dat ook wel, maar ik wilde het toch nog even zeggen. Ik heb het P ook verteld, of nou ja, hij hoorde mij uit en op dat moment zei ik nog dat ik je eigenlijk gewoon als een vriend zag maar dat gesprek opende mijn ogen. Nu weten zo'n beetje al mijn collega's (jouw vrienden) het, terwijl ik helemaal niks gezegd heb. Steeds als ze naar jou vragen, kunnen ze het zien. Ik wil je heel graag beter leren kennen, dus misschien kunnen we een keer afspreken zodra je terug bent van vakantie?
Liefs!FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;) - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:20Geachte ....,
Ik wou even zeggen dat ik hoop dat je schurft krijgt.
M.V.G.Hee knappe kerel. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:20he kut
ik hoop dat je stiekem toch nog gaat inzien dat ik toch wel heel leuk was
en dat je geen chicks hebt gehad in lloret, hihi
nou groetjeuszz.liever geleefd en bedorven dan niet geleefd en toch gestorven! - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:21Hallo ex,
ik heb een paar punten die ik je wil vertellen, een de eerste is:
SCREW YOU. Dacht je nu echt dat ik je in onze eerste maand samen, toen ik nog 14 was, wilde pijpen? Je bent niet goed bij je hoofd. Vond je het echt zo gek dat mijn borsten de eerste 2 weken nog verboden terrein waren? Je hebt dus nog veel te leren in het leven.
Het uitmaken met jou is het beste dat me ooit overkomen is.
Punt 2: Je huidige vriendin. Hoe haal je het in je hoofd? Ik ken haar, en ik ken jou. Zij is heel onzeker, gevoelig, en jij maakt daar misbruik van. Zij is blij dat ze eindelijk een vriendje heeft, jij vraagt haar in de eerste week om een blowjob. Ik walg van je.
Punt 3: Hoe kun je zo tegen mijn zusje doen? Als ik het nóg een keer hoor dat je haar hebt nageroepen doe ik je wat. Je weet tot wat ik in staat ben, en daar zal ik het niet bij laten. Je raakt mijn familie nooit meer aan.
Punt 4: Ik haat je.
Veel liefs,
NinaNever run in the rain with your socks on. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:24Wauw. Heerlijk om zo een brief te schrijven.Never run in the rain with your socks on.
- Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:25Hay M,
it hurt when I saw you kissing that fat slut. Ik snap ook echt niet dat je met haar zoende terwijl je mij kon krijgen. En ja dat klinkt arrogant, maar op dit moment mag ik dat ook zijn. Want je bent een vreselijke manwhore. En dat weet je. En ja, ik neem wraak. Want wedden dat jij op een dag denkt: "Fuck, had ik haar maar niet laten lopen. Had ik me maar niet zo vreselijk sletterig gedragen." En weet je wat er dan gebeurd? Dan wil ik je niet meer! Want ik wil iemand die voor mij alleen kiest, en niet voor tig andere meisjes. Wie denk je wel niet dat je bent, vuile hond?!
B.
Oeps, die was wel heel boos. Sorrry :$FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;) - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:26Hallo ongelofelijke lul,
Alles goed? Geef maar geen antwoord, het boeit me namelijk toch niet.
Nu ik niet meer tegen jou praat, gaat alles geweldig! Heb je al een nieuw slachtoffer? Geen zorgen hoor, na een week of 3 komt ze er wel achter dat je een player bent. Met 16 meisjes tegelijk zitten maakt je echt geen god hoor.
Ik snap niet dat ik nog tegen jou heb gepraat, nadat je me keer op keer hebt genegeerd. Wat dacht ik wel niet. Achja, ik was verliefd. Liefde maakt blind zeggen ze. Dat is zo ongelofelijk waar, ik bedoel, zodra de liefde over is zien ze namelijk je karakter, en dat is niet goed. Autsj. Dat doet pijn he? Net zoveel pijn als je mij hebt bezorgd? Hope so.
Nouja, veel succes met je komende veroveringen, van mij hoor je namelijk niks meer.
Mazzel!famebridge wijzigde dit bericht op 22-07-2010 20:30 met 31%the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:27
amenquote:bubblegumxoxo schreef op 22 July 2010 @ 20:20:
Geachte ....,
M.V.G.rij rond in me gele mini, zit zo laag het lijkt net een lamborghini - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:29quote:BExGREENday schreef op 22 July 2010 @ 20:24:
Wauw. Heerlijk om zo een brief te schrijven.the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:31
Deze is so true, en zou ik eigenlijk op willen sturen naar die M.quote:cityblush schreef op 22 July 2010 @ 20:26:
Hallo ongelofelijke lul,
Alles goed? Geef maar geen antwoord, het boeit me namelijk toch niet.
Nu ik niet meer tegen jou praat, gaat alles geweldig! Heb je al een nieuw slachtoffer? Geen zorgen hoor, na een week of 3 komt ze er wel achter dat je een player bent. Met 16 meisjes tegelijk zitten maakt je echt geen god hoor.
Ik snap niet dat ik nog tegen jou heb gepraat, nadat je me keer op keer hebt genegeerd. Wat dacht ik wel niet. Achja, ik was verliefd. Liefde maakt blind zeggen ze. Dat is zo ongelofelijk waar, ik bedoel, zodra de liefde over is zien ze namelijk je karakter, en dat is niet goed. Autsj. Dat doet pijn he? Net zoveel pijn als je mij hebt bezorgd? Hope so.
Nouja, veel succes met je komende veroveringen, van mij hoor je namelijk niks meer.
Mazzel!FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;) - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:33beste ex,
je bent een gore hufter
laterrij rond in me gele mini, zit zo laag het lijkt net een lamborghini - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:34ahhhhhhrg haat aan players
we moeten een
HAAT-AAN-PLAYERS-army oprichten.the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:35best 'vriendin'
Wat ben je eigenlijk een trut ook. Eerst een beetje mijn beste vriendin spelen en vervolgens met mijn broer aanpappen om mij ontzettend kut te laten voelen (oké dat was niet daarvoor, maar dat had je donders goed door dat dat wel gebeurde.) En vervolgens een beetje de baas over mij gaan spelen en mij als slaafje behandelen. Je verdient echt helemaal niks, stomme trut.
En bedankt hé!\'Ik kreeg een anonieme bief waarin ik beschuldigd werd van lafheid.\' - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:35oh wacht wacht. Ik heb iemand (=
Beste Ibrahim Afellay.
Je bent zwaar sexy.
xTrek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:35Leuk topic (':Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile still stays on!
- Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:35quote:BExGREENday schreef op 22 July 2010 @ 20:24:
Wauw. Heerlijk om zo een brief te schrijven.\'Ik kreeg een anonieme bief waarin ik beschuldigd werd van lafheid.\' - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:36
Jepquote:bubblegumxoxo schreef op 22 July 2010 @ 20:20:
Geachte ....,
M.V.G.All was well. - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:38quote:cityblush schreef op 22 July 2010 @ 20:34:
ahhhhhhrg haat aan players
we moeten een
HAAT-AAN-PLAYERS-army oprichten.
Daar ben ik het zo mee eens.
HAP-ARMY ftw :')FLAWED. adjective. Damaged, defective, imperfect, blemished, broken, cracked, chipped, faulty. But still around! ;) - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:39quote:chilosa schreef op 22 July 2010 @ 20:20:
he kut
ik hoop dat je stiekem toch nog gaat inzien dat ik toch wel heel leuk was
en dat je geen chicks hebt gehad in lloret, hihi
nou groetjeuszz.
haha, deze brief zou zo door mij geschreven kunnen zijn.
ook met dat lloret en alles.