Dit onderwerp heeft 132 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 13-03-2011 21:39.
Alleen winkelen?
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 11:22Nee bijna nooit. Ik ga soms wel ff alleen naar de kruidvat of de bieb ofzo. Maar alleen winkelen vind ik niet echt fijn, vaak voel ik me dan opgejaagd op een of andere manier. Ik wil dan alles snel snel doen.Ook te vinden op Deviantart
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 11:29Ik vind het heerlijk om alleen te winkelen.
Maarja, de stad is ook echt aan het einde van mijn straat, dus als ik mij verveel ga ik gewoon naar de stad :pTUMBLR - Step into my timemachine Ik was Competition. - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 12:10Ik ga wel vaak alleen winkelen. Ben aan het overwegen om zo meteen ook even te gaan (:
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 12:13nee niet echt. Tenzij ik echt iets moet hebben voor een verjaardag ofzo.
Maar dan koop ik het liever online als dat ik alleen moet. Ik voel me dan zo vriendloos alsof iedereen naar je kijkt idd
In een supermarkt heb ik dat dan weer minder. - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 15:06Soms is dat gewoon even lekker. Als ik alleen ben kan ik helder nadenken en helemaal doen wat ik zelf wil zonder rekening te houden met anderen. Ik vind dat af en toe echt heerlijk.
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 15:14Nope. Alleen als ik iets kleins moet hebben, zoals beltegoed ofzo. Mij gaat het echt niet om het gevoel van 'vriendloosheid', maar ik vind het gewoon niet leuk om alleen te shoppen. Ik ben echt een gezelschap mens, maar er zijn ook mensen die liever alleen gaan, en die noem ik niet vriendloos..~
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 16:29Nee, meestal met mijn moeder. Die heeft dan compleet aandacht voor mij (in tegenstelling tot vriendinnen), en het mooiste is dat ik dan niet zelf hoef te betalen (A).Quanto altius ascendit homo, tanto altius cadit.
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 17:45ja, als ik mn hoofd leeg wil maken maar niet met de trein hoefik was HOIHEYHAAAAAAI, maar nu niet meer
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 17:47
Preciess.quote:stilltheone schreef op 16 December 2009 @ 13:31:
Ik heb dan altijd het gevoel dat iedereen naar me kijkt
Hakuna Matata, bitch! - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 17:57soms, als ik heel snel iets nodig heb
en voor de gezelligheid ga ik soms met vriendinnen, maar bijna altijd met mijn zus. altijd supermelig overal, heerlijk
Live Love Laugh - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 18:26quote:Cheesecake schreef op 26 October 2009 @ 18:41:
Ja soms wel, vind ik opzich wel fijner als je écht iets moet hebben.
Maar voor de gezelligheid ga ik liever met een vriendin.A promise is forever, at least that\\\\\\\\\\\\\\\'s what they say. Welcome to reality. they\\\\\\\\\\\\\\\'re broken, everyday. - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 18:29ik altijd met mij moeder
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 18:35ja, meestal. ouders haten winkelen en als ik met mijn ouders ga zeggen ze over alles: 'heb je daar wel wat aan?' of 'doe je dit wel aan?' of 'is dit niet iets te bloot/hoog/etc?'. en als het dan uiteindelijk aan al hun eisen voldoet, en het mag, is het altijd of te duur, of komt er weer wat tussen zodat het toch weer niet kan/mag.~ mijn verhaal ; http://forum.girlscene.nl/forum.php/Schrijfsels/verhaal_Ik_weet_nog_geen_titel/list_messages/188519
- Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 23:15Ja, heerlijk!
- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 17:44Alleen als ik iets kleins moet hebben, maar echt uitgebreid shoppen doe ik niet alleen, dan zou ik me echt eenzaam voelen.
Tumblr #Human kind can not gain anything without giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost. - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 17:49Soms.
Maar ik heb dan altijd sterk het idee dat mensen naar je kijken en denk van 'haha die is alleen'
tja, ik weet niet. - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 18:08alleen als ik iets kleins moet hebben.
& heb altijd het gevoel of iedereen naar je kijkt ind!~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering. - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 18:40ja, waarom niet?forever together, never apart. maybe in distance, but never by heart.
- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 19:04
- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 20:15Ik vind met vriendinnen fijner, maar als je alleen gaat loopt er niemand achter je aan, dat is ook weer fijn

- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 20:21Als ik iets kleins moet halen, alleen. Maar echt een dagje shoppen doe ik met een vriendin.
- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 20:23Ik heb heel snel het idee dat mensen naar me gaan kijken als ik alleen winkel, alsof ze denken dat ik geen vrienden heb maar dat slaat helemaal nergens op haha. Als ik weet wat ik moet kopen of cadeautjes ga kopen ga ik het liefste alleen, maar echt winkelen voor kleding enzo doe ik liever met vriendinnen of met mn moeder.Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience
- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 21:34als je met je moeder bent of alleen staren al die huppelkutten je zo aan van oowh jij ben vriendloos. En nee nooit...Je kijkt naar me HauteCouture zo zuur want mijn HauteCouture is zo fucking duur
- Geplaatst op zondag 13 maart 2011 21:39
So what? Lekker laten denken.quote:Frogger schreef op 13 March 2011 @ 17:49:
Soms.
Maar ik heb dan altijd sterk het idee dat mensen naar je kijken en denk van 'haha die is alleen'
tja, ik weet niet. - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 21:39
Ik ben nog nooit aangestaard omdat ik alleen winkel hoor. En anders trek ik me niks aan van een stel ondergeplamuurde 13 jarigen.quote:MilkshakeXXL schreef op 13 March 2011 @ 21:34:
als je met je moeder bent of alleen staren al die huppelkutten je zo aan van oowh jij ben vriendloos. En nee nooit...⏃Het is sowieso!! Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken