Dit onderwerp heeft 3260 reacties, en bestaat uit 131 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 131.
De laatste reactie is geplaatst op 23-07-2010 21:12.
wat heb jij altijd al eens van jongens willen weten?
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 15:33wat voor de gemiddelde jongen nou echt het perfecte meisje is?
Of Do's en Don't voor meisjes! - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 15:58quote:NQX1 schreef op 01 december 2007 @ 15:33:
wat voor de gemiddelde jongen nou echt het perfecte meisje is?
Of Do's en Don't voor meisjes!
nou, voor de gemiddelde jongen? ik weet gelukkig wel beter, maar voor de échte jongens zou het toch echt wel de barbie pop in het echte leven zijn ( je snapt me wel denk ik
)
Do's en Dont's voor meisjes .. hmm .. is bij iedere jongen denk ik anders, maar bij mij moeten ze niet verwend zijn :p maarja, zoals ik al zei, is bij iedere jongen anders - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:05Weetje wat ik me nou ook af vraag, hoe voelt het om zo'n ding tussen je benen te hebben? Is het niet verschrikkelijk irritant? En meten jullie nou echt dat ding op? :|Bad ass Koeierd
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:06En waarom zegt ieder jongen dat zn lul 21 cm is? -,- Wat is daar zo stoer aan? Ik vind het alleen maar minder stoer, zometeen scheurt je kut uit (A)Bad ass Koeierd
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:13Waarom ze het chill vinden als hun broek halverwege hun kont hangt ^^
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:13quote:MISSPERFECT schreef op 01 december 2007 @ 16:05:
Weetje wat ik me nou ook af vraag, hoe voelt het om zo'n ding tussen je benen te hebben? Is het niet verschrikkelijk irritant? En meten jullie nou echt dat ding op? :|
haha, ja dat is raar om uit te leggen :p hoe voelt het om niet zo'n ding tussen je benen te hebben... en nee het is niet irritant hoor
en ja, sommige jongens meten het echt op
Jongens zeggen dat omdat ze denken dat meiden op grote lullen vallen, en misschien doen ze het wel om stoer/mannelijk te zijn of zich zo te voelenquote:MISSPERFECT schreef op 01 december 2007 @ 16:06:
En waarom zegt ieder jongen dat zn lul 21 cm is? -,- Wat is daar zo stoer aan? Ik vind het alleen maar minder stoer, zometeen scheurt je kut uit (A) - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:17
haha, nou volgens mij is dat begonnen door de meiden hoor, want die zeiden dat ze het mooi vonden staan .. maarja, sommigen overdrijven het wel een beetje :squote:Linn_Lifeless schreef op 01 december 2007 @ 16:13:
Waarom ze het chill vinden als hun broek halverwege hun kont hangt ^^ - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:21net als iemand uit me klas x'D ^^
ik vraag me af waarom jongen soms zo vaag doen.
bijv, gaan ze eerst super aardig en lief doen enzo.
en ineens slaan ze om en gaan ze raar doen >.<__geennaam wijzigde dit bericht op 01-12-2007 16:24 met 38% - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:23
vaag zoals .. ?quote:Delicious__x3 schreef op 01 december 2007 @ 16:21:
net als iemand uit me klas x'D ^^
ik vraag me af waarom jongen soms zo vaag doen :') - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:24omdat ze vaag zijn
Bad ass Koeierd - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:24heb het even ge-edit ^^
je bent trouwens ook snel met antwoorden. - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:26haha ja ben ff aan het msnen en tegelijk dit aan het checken

maar ben je dan alleen met hem als die zo aardig en lief doet? - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:27Dit is leuk!

Eehm..
Of ze echt alleen maar op uiterlijk vallen?A girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:29
huh?quote:AnotherChance schreef op 01 december 2007 @ 16:26:
haha ja ben ff aan het msnen en tegelijk dit aan het checken
maar ben je dan alleen met hem als die zo aardig en lief doet?A girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:29ligt eraan over wat voor jongen je het hebt. Sommige jongens vallen echt alleen maar op uiterlijk, ja
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:30
gewoon, alleen met een jongen, bijv. dat jullie met z'n 2en op een bankje ergens zitten ofzo of doet hij dat ook gewoon waar mensen bij zijn?quote: - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:32
Ik snap het zegmaar wel, maar waar komt het oppeens vandaan? Of mis ik iets? Maargoed. (A)quote:AnotherChance schreef op 01 december 2007 @ 16:30:
[...]
gewoon, alleen met een jongen, bijv. dat jullie met z'n 2en op een bankje ergens zitten ofzo of doet hij dat ook gewoon waar mensen bij zijn?A girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:33
ja, en als die vaag doet ook ^^quote:AnotherChance schreef op 01 december 2007 @ 16:26:
haha ja ben ff aan het msnen en tegelijk dit aan het checken
maar ben je dan alleen met hem als die zo aardig en lief doet? - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:35
haha, volgens mij snappen we mekaar niet .. waar komt wat opeens vandaan? Of bedoel je dat ik vraag of je alleen met hem ben op dat moment? Gewoon, om te kijken, want jongens doen stoer als er andere mensen ( vooral vrienden / jongens ) bij zijn en lief en aardig als ze alleen met je zijnquote:xNollicious schreef op 01 december 2007 @ 16:32:
[...]
Ik snap het zegmaar wel, maar waar komt het oppeens vandaan? Of mis ik iets? Maargoed. (A) - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:36ze bedoelde waarom je dat "ineens zei"
maar dat was een soort van antwoord op mijn vraag ;p - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:37quote:AnotherChance schreef op 01 december 2007 @ 16:35:
[...]
haha, volgens mij snappen we mekaar niet .. waar komt wat opeens vandaan? Of bedoel je dat ik vraag of je alleen met hem ben op dat moment? Gewoon, om te kijken, want jongens doen stoer als er andere mensen ( vooral vrienden / jongens ) bij zijn en lief en aardig als ze alleen met je zijn
Ik denk ook dat we mekaar niet snappen. Haha, ik heb het gevoel dat de helft van de vraag mist, ofzo & ik snap te weinig om te antwoorden
.
& Nu snap ik het wel :D!. Uhm, bij mij doen jongens.. ja, met mensen erbij niet echt lief, zonder veel liever.A girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:38
komt omdat jongens geen emoties willen tonen, want dat vinden ze een teken van zwaktequote:xNollicious schreef op 01 december 2007 @ 16:37:
[...]
Ik denk ook dat we mekaar niet snappen. Haha, ik heb het gevoel dat de helft van de vraag mist, ofzo & ik snap te weinig om te antwoorden
.
& Nu snap ik het wel :D!. Uhm, bij mij doen jongens.. ja, met mensen erbij niet echt lief, zonder veel liever.
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:39& Er moet natuurlijk nog een 'ik snap niets van jongens'-vraag komen. Ehm..
Hoe 'doen' ze als ze een meisje leuk vinden die ze niet echt kennen, zeg maar. Kijken ze heel veel, of juist niet? (Ik hoop dat je het snapt, haha)A girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:39en als ze ook vaag doen als ze alléén bij je zijn ? :p
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 16:40
Haha, eindelijk heb ik het door. Gaat lekker, met mij (A).quote:Delicious__x3 schreef op 01 december 2007 @ 16:36:
ze bedoelde waarom je dat "ineens zei"
maar dat was een soort van antwoord op mijn vraag ;pA girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel