Dit onderwerp heeft 3260 reacties, en bestaat uit 131 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 131.
De laatste reactie is geplaatst op 23-07-2010 21:12.
wat heb jij altijd al eens van jongens willen weten?
- Geplaatst op woensdag 28 november 2007 21:48waarom ze het "PLAYER ZIJN" o zoo stoer vinden...
I just don't get it..:S - Geplaatst op woensdag 28 november 2007 21:51ik begrijp ze, heb meer jongens als vrienden dan meisjes
ik begrijp jongens soms beter dan meisjes.. want jongens zeggen wel waar het op staat, en meisjes hebben de neiging er een heeeeel verhaal van te maken
- Geplaatst op woensdag 28 november 2007 22:07ehm ik begrijp ze wel ,ik heb ook meer jongens als vrienden dan meisjes:P
1 ding dat ik niet begrijp is : Waarom ze het niet durven te zegge als ze je leuk vinden [by my dan eá:P] ??!
En jongens doen trouwens ook makkelijker dan meisjes ,dus volgens mij kan je jongens over het algemeen ook beter begrypn!
x. - Geplaatst op woensdag 28 november 2007 22:21of zij ook niet meer weten wat ze moeten doen als ze verliefd zijn..
of dat dat voor hun iets heel anders is.. - Geplaatst op woensdag 28 november 2007 22:54waarom ze zo'n groot ego hebben waardoor ze niet kunnen toegeven dat ze fout zitten.. bij sommige jongens dan.. vaak kan ik wel goed overweg met jongens en begrijp ze dan ook

- Geplaatst op woensdag 28 november 2007 23:15
Ja, dat vraag ik me ook al een poos af!quote:NOAA schreef op 28 november 2007 @ 22:21:
of zij ook niet meer weten wat ze moeten doen als ze verliefd zijn..
of dat dat voor hun iets heel anders is.. - Geplaatst op donderdag 29 november 2007 11:17
Exactly! :')quote:creaXcore schreef op 28 november 2007 @ 20:59:
Hoe het voelt om als een kerel klaar te komen xDThe best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds, and that's what you've given me. I miss you, my sweetest... - Geplaatst op donderdag 29 november 2007 12:58Of ze nou wel is echt verliefd zijn en waarom ze veel meiden fokken, niet alle jongens natuurlijk ; en waarom ze soms zo kinderachtig doen xD
- Geplaatst op donderdag 29 november 2007 16:30
dit! en ook of/hoe jongens het over meisjes hebben als ze bij elkaar zijn, dus of ze het enkel over uiterlijk hebben of dat ze het elkaar ook daadwerkelijk vertellen als ze verliefd zijnquote:NOAA schreef op 28 november 2007 @ 22:21:
of zij ook niet meer weten wat ze moeten doen als ze verliefd zijn..
of dat dat voor hun iets heel anders is..
something\\\\\\\'s causing fear to fly - Geplaatst op donderdag 29 november 2007 16:37hoe zo'n ding tussen je benen voelt..
wrom ze zich nergens druk om maken..
waarom ze zo goed kunnen doen alsof ze geen onzekerheden hebben..
wrom zij stoer zijn als ze 10 meisjes zoenen op 1 avond.. - Geplaatst op donderdag 29 november 2007 19:37Hoe ze het toch in hemelsnaam oplossen als ze een stijve krijgen in publiek..
- Geplaatst op donderdag 29 november 2007 19:49eigenlijk hoef ik daar niets meer aan toe te voegen

maar ik zou er wel graag antwoord op willen xD - Geplaatst op donderdag 29 november 2007 19:50
Geweldig, ik ben het helemaal metje eens!quote:AmazingBeyond schreef op 29 november 2007 @ 19:37:
Hoe ze het toch in hemelsnaam oplossen als ze een stijve krijgen in publiek..www.brightestbeauty.com - Geplaatst op donderdag 29 november 2007 19:50Ik zou wel eens willen weten hoe een stijve nou voelt ;owww.brightestbeauty.com
- Geplaatst op vrijdag 30 november 2007 22:48of zijn weleens huilen om meisjes (A)
haha eigenlijk zou er even een jongen moet zijn die dit topic gaat doorlezen en ons antwoorden geeft
something\\\\\\\'s causing fear to fly - Geplaatst op vrijdag 30 november 2007 22:52Of ze hem nou wel of niet opmeten..
Soms vraag ik het wel eens aan jongens of ze dat doen. Maar het verschilt zo erg per persoon hierin. - Geplaatst op vrijdag 30 november 2007 23:23of ze nou echt serieus zichzelf ELKE DAG aftrekken
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 12:21ik kwam per ongeluk ( of per geluk ) op deze site terecht en ik zag dit topic dus ik denk dat ik jullie wel kan helpen met jullie vragen
nouja, ik ben dus een jongen en ik vraag me af of ik hier uberhaupt wel mag zijn, maarja dat zien we later wel
vraag maar raak zou ik zeggen
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 12:37Yeeeeah. Een jongen voor de antwoorden!
Ehm. Of ze net zo hopeloos verliefd worden als meisjes?A girl should be two things; classy and fabulous - Coco Chanel - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 13:12quote:Leannen schreef op 30 november 2007 @ 23:06:
[...]
Dat heb ik aan 3 jongens gevraagd. Ze zeiden alle drie hetzelfde (en ze kennen elkaar niet) : 'Omdat wij er geen hebben.'
Maar hoe zit het dan met kont? Sommige jongens willen persee een meisje met kont. Maar die hebben ze zelf ook?
--
Waarom als je ze vraagt : Vind je hem mooi ? Ze altijd ' Ik ben geen gay ' antwoorden -,-Bad ass Koeierd - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 13:59quote:FueledByMiranda schreef op 28 november 2007 @ 19:48:
Waarom ze soms nog hun kleren door hun moeder laten uitzoeken..
Idd xD
Gelukkig doen de meeste jongens die ik ken dat niet :p - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 14:35quote:L_izzie schreef op 01 december 2007 @ 12:30:
Waarom jongens zo lekker makkelijk zijn met dingen, wij meiden maken ons altijd zo druk over dingen, maar het lijkt wel of jongens daar helemaal niet aan denken
Zoals .. ?
quote:xNollicious schreef op 01 december 2007 @ 12:37:
Yeeeeah. Een jongen voor de antwoorden!
Ehm. Of ze net zo hopeloos verliefd worden als meisjes?
Haha, dat zeker ... ben zelf ook hopeloos verliefd geworden, en ben het nog steeds. Je hebt 2 soorten jongens, de jongens die stoer doen en meiden slecht behandelen en je hebt het soort jongens die gewoon normaal doen en wel hun gevoelens uiten en niet hun emotie's gaan verbergen.
quote:MISSPERFECT schreef op 01 december 2007 @ 13:12:
[...]
Maar hoe zit het dan met kont? Sommige jongens willen persee een meisje met kont. Maar die hebben ze zelf ook?
--
Waarom als je ze vraagt : Vind je hem mooi ? Ze altijd ' Ik ben geen gay ' antwoorden -,-
Het is hetzelfde als met borsten, daar vallen mannen nou eenmaal op. Heb ook geen idee hoe het zit maar dat zal wel iets met het man/vrouw principe te maken hebben.
Nou, het zit zo, tenminste bij mij dan, ik nooit weet of een jongen mooi is of niet, en ik denk dat bijna geen 1 jongen dat weet en daarom maar zeggen: ' ik ben geen gay '
al gelijk veel reacties haha
stuur er nog maar meer, blij om jullie een beetje te helpen met die rare jongens :p - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 14:43quote:AnotherChance schreef op 01 december 2007 @ 14:35:
1)Het is hetzelfde als met borsten, daar vallen mannen nou eenmaal op. Heb ook geen idee hoe het zit maar dat zal wel iets met het man/vrouw principe te maken hebben.
2)Nou, het zit zo, tenminste bij mij dan, ik nooit weet of een jongen mooi is of niet, en ik denk dat bijna geen 1 jongen dat weet en daarom maar zeggen: ' ik ben geen gay '
1)Dat komt omdat jongens van vormen houden (zit in hersenen, jongens houden vann dingen, meisjes houden van mensen), en bij voorkeur rond.(denk aan heupen borsten) Een jongen is veel hoekiger en vandaar dat rond dan typisch vrouwelijk is.
2)Dat weten ze wél. Maar het is niet mannelijk of stoer om dat toe te geven. Wanneer zij dat zou zeggen is het een soort aantasting van mannelijkheid. - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 14:51quote:miss_flower schreef op 01 december 2007 @ 14:43:
[...]
1)Dat komt omdat jongens van vormen houden (zit in hersenen, jongens houden vann dingen, meisjes houden van mensen), en bij voorkeur rond.(denk aan heupen borsten) Een jongen is veel hoekiger en vandaar dat rond dan typisch vrouwelijk is.
2)Dat weten ze wél. Maar het is niet mannelijk of stoer om dat toe te geven. Wanneer zij dat zou zeggen is het een soort aantasting van mannelijkheid.
Oowh ik dacht dat je een meisje was hahah
Ik had niet het hele topic gelezen
---
Mensen die er nu echt gek van worden kunnen het boek van Allen en Barbara Peace lezen: Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen. Heel leuk en goed boek! - Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 14:54Haha .. weet je het nu

jullie dames zijn wel snel met reageren he .. weer een verschil tussen mannen en vrouwen ..